Andeby Online > Diskusjonsforum > Indekser i papir
Gå tilbake til forumoversikta ...

Ikke dårlig //forsøk// på morsomhet. Dårlig //oppfattelse// av morsomhet.
For at jeg skal skjønne en spøk må det enten være et smilefjes, et "hehe" eller en "bare tulla" der
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
14.05.2006, 21:34

ANDonym skreiv:
Øystein Skartsæterhagen skreiv:
...det kjente bandet Pengebingebyggets sang «Sløv uten Bubleslurp»:
Penger er for onkel Skrue,
kun papir for meg.
Så lenge jeg har penger til matroslue
kan gjerne Donaldisten bli nettavis for meg!
Er dette virkelig et band?
Øystein har sånn jeg forstår det bare laget et ekstra vers til **//postgiro//** **byggets** //Sløv// //uten// //dop// 
www.lyricsdownload.com/postgirobygget-slv-uten-dop-lyrics.html
(phuu, strevsomt å få til de ** og // riktig du
)
Filch, do something constructive! Find Peeves!
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 21:54 av Andungen
Andungen
19 år
14.05.2006, 21:51

Øystein Skartsæterhagen skreiv:
ANDonym skreiv:
Er dette virkelig et band?
Nei, men det er virkelig et heller dårlig forsøk på en morsomhet.
Jeg syns du var både oppfinnsom og morsom jeg. Vet ikke om det er noen trøst men...
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
14.05.2006, 22:11

Same her. Har hatt «(8) Pengebingebygget -- Sløv uten Bubleslurp» som MSN-subnick heilt sidan i går. (og (8) er MSN-språk for eit noteteikn.)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
14.05.2006, 22:17

ANDonym skreiv:
For at jeg skal skjønne en spøk må det enten være et smilefjes, et "hehe" eller en "bare tulla" der
Dette får meg til å tenke på en ordentlig fin historie (fra DD 43, 1993, ifølge Inducks) der Donald prøver å selge Skrue en robot. Han skryter av alle de fantastiske tingene denne roboten kan gjøre, blant annet at den kan vanne planter, lage kaffe og at den «ler i 4,7 sekunder hvis eieren slår en vits» -- noe salgsobjektet selv kommenterer med: «Var det morsomt? Skal jeg le nå?». (Jeg tar forbehold om at det kan hende jeg husker antallet sekunder feil).
Chrisron skreiv:
Jeg syns du var både oppfinnsom og morsom jeg. Vet ikke om det er noen trøst men...
Joda. Det er alltid en hyggelig overraskelse når jeg får vite at noe jeg syntes var morsomt faktisk oppfattes slik av andre også.
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
22 år, Trondheim
15.05.2006, 01:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.