Andeby Online > Diskusjonsforum > Unnskyld, Olaf!
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg innser at jeg i en annen tråd, gjennom en unødvendig bemerkning, har prestert å tråkke skikkelig i baret overfor vår gode venn Olaf. Dette beklager jeg selvsagt reservasjonsløst.
Uten at det på noen måte er ment å unnskylde noe som helst vil jeg dog tillate meg å legge til at meldingen med min kontroversielle kommentar omkring det å ta backup, ikke dukket direkte opp på skjermen slik meldingene pleier å gjøre. Det var således ingen mulighet for å redigere den like etter at den var sendt. Hadde så vært tilfelle er det god mulighet for at jeg raskt hadde redigert den. Slikt skjer faktisk ofte, og er kanskje en av grunnene til at det i tiden før denne bug'en har vært roligere enn på lenge her i forumet.
Ingen er tjent med fortsatt uro i forumet som en følge av denne saken. Jeg tillater meg derfor å foreslå at moderatorene nå fjerner alle de negativt ladde innleggene i tråden "Storbug i forumet" og andre aktuelle tråder. Jeg har i så måte selv bidratt med å slette mitt kontroversielle innlegg i nevnte tråd.
Til slutt vil jeg påpeke at Olaf fortjener all mulig SKRYT for å ha jobbet effektivt i med å fjerne bugen og gjennopprette AOL-foumet.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 24.11.2004, 06:04 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
24.11.2004, 06:03

..og hva med å benytte en fast tråd for dine unnskyldninger. Tror det forslaget har vært opp flere ganger tidligere. Hadde liksom vært litt ryddigere. Det er vel bedre at en tråd eser ut, enn at antall tråder eser ut?
Donald Mock
24.11.2004, 08:22

Tre gode råd, Sigvald ...
1. Dersom du har noko du vil fortelja meg eller spørja meg om (anten det gjelder backup eller unnskyldning eller forslag til historier eller byar i Belgia), er det ingen grunn til å skrive innlegg om det i forumet. Du HAR e-postadressa mi og kan kontakte meg privat.
2. Det går an å tenkja gjennom kva ein skriver FØR ein trykker på "Kvakk!". Det går faktisk an å tenkja gjennom ting før ein skriver det, og å lese gjennom det ein har skrive før ein sendar det.
3. Det er ingen som er interesserte i å lese unnskyldningane dine dersom du ikkje faktisk tar stilling til dei sjølv. Du har fleire gonger sagt unnskyld for å ha gjort noko, for så å halde fram med å gjera det same igjen seinare. Det er berre irriterande. Kva om du i staden for å unnskylde deg igjen og igjen og igjen byrjar å tenkja over kva du skriver før du skriver det?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
25.11.2004, 01:07

Jeg må også si unnskyld. Ikke bare til Olaf, men til alle her. Jeg har vært ekstremt barnslig og plagsom! Folk som meg er ikke verden tjent med.
Merlock
29.11.2004, 22:01

Merlock skreiv:
Jeg har vært ekstremt barnslig og plagsom!
Ja, det har du. Men dei siste ... hm, eg er ikkje sikker på kor lenge, sidan du sendte meg unnskylding på SMS ... har du faktisk klart å skjerpe deg. Alt du har skrive den siste tida har vore seriøst. Og så lenge du held deg på det nivået, er du velkomen her når som helst.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
30.11.2004, 12:32

Unnskyld at jeg er off-topic!!
Men, Merlock, er ikke dårlig samvittighet straff nok? 
Mvh,
Håvard
http://home.no.net/piacere/
Håvard
19 år
30.11.2004, 21:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.