Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

I nattens mulm: Oppdateringar

Andeby Online > Diskusjonsforum > I nattens mulm: Oppdateringar

Gå tilbake til forumoversikta ...

Har fiksa ein del på Andeby Online i natt. Det som er endra er:

-- Vår alles kjære Lillegull har blitt forummoderator. Det vil seie at vi no er fem personar med modereringsautoritet: Arnstein, Lillegull, Mikael, meg og Tommy.

-- Redigeringsfunksjonen er i orden igjen, så no kan alle registrerte brukarar redigere sine eigne innlegg. Moderatorar kan sjølvsagt redigere alle innlegg. Ei lita oppgradering: Alle innlegg som har blitt redigerte, er no merka med tidspunkt for siste redigering, samt namnet på den som har utført redigeringa (altså, ein moderator eller den som skreiv innlegget).

-- Slettefunksjonen er i orden igjen, så no kan alle registrerte brukarar slette sine eigne innlegg. Moderatorar kan sjølvsagt slette alle innlegg. Ei lita oppgradering, berre merkbar for moderatorar: Vi kan no slette heile trådar utan å måtte slette kvart enkelt innlegg i tråden (men det gjerast sjølvsagt berre når heile tråden er ein trollpost).

-- Låsing av trådar verkar igjen.

-- "Marker alle som lest"-funksjonen verkar igjen.

-- Medlemslista verkar igjen.

-- Reglane for forumet verkar igjen.

Den viktigaste forumfunksjonen som manglar no, er brukarregistrering og redigering av profilar. Dette er neste punkt på lista mi over ting som må endrast. Når det gjelder resten av Andeby Online, jobber eg sjølvsagt med det òg.

Håper at alle som har etterlyst redigerings- og slettefunksjonane kjem til å bruke dei frå no av.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.10.2004, 06:03

Gratulerer så mye med den nye stillingen, Lillegull!!! :)

Innlegget blei sist redigert 22.10.2004, 09:52 av Fergus

Fergus
25 år, Grimstad

22.10.2004, 09:52

-- Vår alles kjære Lillegull har blitt forummoderator.

Velkommen i klubben, Lillegull... :-)

Ellers er det flott at vi nå har fått tilbake de viktige funksjonene i forumet. De har vært sårt savnet, både av oss moderatorer (med tanke på en del innlegg som er skrevet den siste tiden), og selvsagt av andre brukere.

--------------------
Edit: Måtte bare sjekke redigeringsfunksjonen... ;-)

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Innlegget blei sist redigert 22.10.2004, 23:41 av Arnstein

Arnstein
28 år, Klepp

22.10.2004, 10:13

Kan vel bare gratulere Olaf med vel utført arbeid. Bare synd at han sikkert sover nå og ikke kan lese dette.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

22.10.2004, 10:53

MikroMidas skreiv:

Kan vel bare gratulere Olaf med vel utført arbeid. Bare synd at han sikkert sover nå og ikke kan lese dette.

Det er det som er det fantastiske med slike forum: At ting ikkje forsvinner eit sekund etter at du har skrive det, men står i nokre timer. :-) Mykje, mykje lenger, faktisk. Vel, tusen takk!

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 22.10.2004, 17:52 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.10.2004, 14:23

Då har eg lagt til noko så spennande som ein ny funksjon, som brukarar av andre forum sannsynlegvis kjenner godt allereie: Smilefjes.

Dette fungerer så enkelt at under boksen du skriver eller redigerer innlegg i, er det ein avkrysningsboks for aktivering av smilefjes. Dersom du krysser av i denne boksen, vil tekst-smilefjes bli gjort om til grafiske smilefjes.

Det er for tida lagt inn fem smilefjes - delvis fordi eg trur at det er nok, delvis fordi eg ikkje er så glad i å teikna (og desse er tilogmed laga i vår alles gode venn MS Paint, så så veldig pene blei dei ikkje).

Desse er:
:-) eller :) - ansikt som smiler
:-( eller :( - ansikt som er trist
;-) eller ;) - ansikt som blunker lurt
:-| eller :| - ansikt med nøytral munn
:-D eller :D - ansikt med open, smilande munn.

Kan ikkje vise korleis dei ser ut i dette innlegget, fordi då blir forklaringane òg endra til smilefjes, men eg skal vise dette i neste innlegg.

Det er ein del folk som har sagt at dei ville setja pris på noko slikt, så eg håper at dette er noko som faller i smak! Gjer det ikkje det, er det berre å la vere å krysse av for å bruke det.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.10.2004, 18:00

Olaf SolstrAnd skreiv:

:-) eller :-) - ansikt som smiler
:-( eller :-( - ansikt som er trist
;-) eller ;-) - ansikt som blunker lurt
:-| eller :-| - ansikt med nøytral munn
:-D eller :-D - ansikt med open, smilande munn.

EDIT:
Gjennomsiktig bakgrunn kjem etterkvart. Kvifor dei har fjerna den funksjonen i Paint, eventuelt flytta denne så eg ikkje finner han, er meg ei stor gåte.

Innlegget blei sist redigert 22.10.2004, 18:06 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.10.2004, 18:00

:-) jøss

Merlock

22.10.2004, 18:04

Bra jobba Olaf. Fint å få tilbake redigerings og slettefunksjonen tilbake.

KO(fergus)

22.10.2004, 19:38

Olaf: Hørte noe om at online-linja (der man kan se hvem som er logga på ) var aktiv i natt, er dette noe som du kommer til å aktivere igjen?

Fergus
25 år, Grimstad

22.10.2004, 19:47

Fergus skreiv:

Olaf: Hørte noe om at online-linja (der man kan se hvem som er logga på ) var aktiv i natt

Det er heilt feil. :-)

er dette noe som du kommer til å aktivere igjen?

Ja, når ein får tid til det så.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

22.10.2004, 19:48

Olaf SolstrAnd skreiv:

Fergus skreiv:

Olaf: Hørte noe om at online-linja (der man kan se hvem som er logga på ) var aktiv i natt

Det er heilt feil. :-)

Ok..

er dette noe som du kommer til å aktivere igjen?

Ja, når ein får tid til det så.

Fint:-)

Fergus
25 år, Grimstad

22.10.2004, 19:51

En søkefunksjon hadde vært fin å ha... Litt slitsomt å lete seg fram til noe når man ikke husker i hvilken tråd det stod i.

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

31.10.2004, 20:32

fiskebolla skreiv:

En søkefunksjon hadde vært fin å ha... Litt slitsomt å lete seg fram til noe når man ikke husker i hvilken tråd det stod i.

Indtil da er Google din ven (som altid):
http://www.google.no/search?q=SØGEORD+site%3Aandebyonline.com

(klik på linket og udskift "SØGEORD" i søgefeltet med det, du vil søge på)

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
28 år, Danmark

31.10.2004, 20:46

fiskebolla skreiv:

Alt som var kommer tilbake hvis jeg har forstått Olaf rett så vi trenger vel egentlig ikke poste flere slike forespørsler før alt er oppe igjen.

Lars Olav
32 år, Grimstad

31.10.2004, 23:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.