Andeby Online > Diskusjonsforum > Abonnement på Donald Pocket
Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg er for tiden i canada og proever desperat aa finne en plass hvor jeg kan skrive meg opp for ett abonnemang paa donald pocket men det er ikke like enkelt som jeg hadde haapet .. kan noen hjelpe en stakkars donald frelst sjel??
jackmus
06.10.2004, 04:33

Hei,
dette er ein diskusjon vi har hatt eit par gonger, og vi har vel kome fram til at eit abonnement på Donald Pocket går det ikkje an å få tak i.
Dersom du er heldig, finst det kanskje ein norsk teikneseriebutikk som kunne tenkja seg å leggja av dette for deg og sende det til deg?
Føler du for noko som liknar på Donald Pocket og er litt lettare å få tak i i Canada, anbefalar eg denne:
http://www.gemstonepub.com/disney/item.asp?ItemNo=352
Det skal nemnast at dei bøkene berre er halvparten så store som pocketbøkene, og dessutan er _dyrare_. Men det har vel litt med etterspørselen å gjere.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
06.10.2004, 06:54

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.