Andeby Online > Diskusjonsforum > Donaldisttreff på Raptus
Gå tilbake til forumoversikta ...

http://www.raptus.no/program/lordag.html
Jeg ser av Raptusfestivalens program at det på lørdagen er satt av 2 timer (14:00 - 16:00) til Donaldisttreff i Loftet (4.etg).
Noen som vet mer om dette? AC? Olaf?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
02.10.2004, 01:48

Olaf veit ingenting.
(men synest det er litt teit at det er sett opp samtidig som prisutdelinga. Hadde eg kome på Raptus (no blir det to dagar forelesning istadenfor), hadde eg prioritert prisutdelinga.)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
03.10.2004, 15:58

Olaf SolstrAnd skreiv:
Olaf veit ingenting.
(men synest det er litt teit at det er sett opp samtidig som prisutdelinga. Hadde eg kome på Raptus (no blir det to dagar forelesning istadenfor), hadde eg prioritert prisutdelinga.)
Hvorfor? Får Don Rosa en ny (velfortjent) pris?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
03.10.2004, 18:01

Sigvald skreiv:
Hvorfor? Får Don Rosa en ny (velfortjent) pris?
Ikkje som eg veit om, men det tvilar eg på.
Prisutdelinga er uansett eit fast høgdepunkt på Raptus, då dette er ein av to (nokon eg har gløymd? Eg kjenner iallfall til berre Sproing og Raptus) prisar som seier litt om kven som har utretta mest innanfor norske teikneseriar det siste året.
OK, denne har ingen donaldistisk verdi, beklagar om eg leia deg til å tru det ved å bringe det opp i denne tråden. Eg seier berre at det var ganske dumt at denne er sett opp samtidig som prisutdelinga, fordi prisutdelinga i mine auge (og kanskje i mange andres?) er ein ganske viktig del av Raptus som ein ikkje har lyst til å gå glipp av. Høgdepunktet på donaldisttreffet er vel å møte Don Rosa, og det har ein jo allereie ganske mange andre sjanser til å gjere denne helga.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
03.10.2004, 18:30

Jeg ved ikke om højdepunktet på donaldisttreffet ville være at møde Don Rosa - om Rosa har tid til at kommer der bliver det vel det.
Højdepunktet bliver vel at det blir et donaldisttreff... og der kan donaldister så treffes - hvis de ikke alerede har truffets.
Ting flyttes jo om i sådan et program - og fra starten har programpunktet ligget samtidig med prisoverrrekkelsen. - men jeg synes ikke hele tiden det har ligget så snert ved det store DR show. Om en signering ved Don foregår herefter må man jo vælge... jeg er bange for at dette ikke giver så mange deltagere på donaldist-treffet. Men vi får vel se.
Remember: It all started with a mouse
AC
28 år, Danmark
03.10.2004, 18:45

Jeg har tenkt å få min "SMcDuck's liv og levnet" signert av DR, noen som vet hvortid, og hvor på Raptusfestivalen jeg kan få gjort dette?
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
05.10.2004, 11:01

Ted skreiv:
Jeg har tenkt å få min "SMcDuck's liv og levnet" signert av DR, noen som vet hvortid, og hvor på Raptusfestivalen jeg kan få gjort dette?
Hvis du ser på programmet for Raptus oppe til venstre på
www.raptus.no
så ser du når Don garantert er der. Det blir sikkert noe signering etterpå, med kjempekø. Men jeg oppdaget en ting i 2002 som jeg bare skal tipse deg om, alle andre snur seg bort :) Og det er at Don er en grei fyr som signerer og gir mye til fansen. I 2002 satt han på fredagskvelden til festivalen stengte og krampa nesten tok stakkars mannen og signerte og tegnet. I og med at du bor i Bergen ville jeg tatt sjansen på å vært der på fredagskvelden og kanskje sett om han var der da. Spør pent og han gjør kanskje det.
Men det er sikkert andre som kan svare bedre enn meg på dette (jeg tenker da ikke på Olaf sin nye store "orakel" side ;)
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
05.10.2004, 11:16

Takk for hjelpen:-)
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
05.10.2004, 11:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.