Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Carl Barks litografi stjålet

Andeby Online > Diskusjonsforum > Carl Barks litografi stjålet

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Sigvald skreiv:

I så fall er det jo bare tull når VG påstår at Skrue hadde jubileum i 2002.

Det var det som var poenget til Arnstein ...

Arnstein har imidlertid helt rett når han på ironisk vis kommenterer jouranliststandens nivå.

Det var vel standen på denne artikkelen Arnstein kommenterte, og ikkje så mykje meir enn det.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

03.10.2004, 15:55

Det ser ut til at saken nå har fått en lykkelig slutt: bildet er på plass igjen.

En ærlig bruktselger fikk tilbud om å kjøpe det til en rimelig penge - og skjønte dermed tegninga kan man si:)

Morsomt å se hvor hvor mye dette forumet kan ta av forresten - med svar som ikke har noe med det opprinnelige innlegget å gjøre.

spacewang

04.10.2004, 01:34

Ja, det ble egentlig rapportert i en annen tråd at bildet var tilbake igjen, men det passer jo bedre og skrive det i denne tråden som faktisk handler om bildet.

Men det at en fyr prøvde og selge dette for en billig penge vitner jo egentlig om at det kun var snakk om en narkoman eller alkoholikers verk for hadde det vært en mer målrettet person hadde han ikke bare prøvd og selge det for en billig penge.

Det setter jo ikke sikkerheten på Cinemateket i noe bedre lys når en narkoman/alkoholiker kan subbe rundt der uten at noen følger med.

Lars Olav
32 år, Grimstad

04.10.2004, 02:14

Lars Olav skreiv:

Ja, det ble egentlig rapportert i en annen tråd at bildet var tilbake igjen, men det passer jo bedre og skrive det i denne tråden som faktisk handler om bildet.

Men det at en fyr prøvde å selge dette for en billig penge vitner jo egentlig om at det kun var snakk om en narkoman eller alkoholikers verk...

I siste fall vitner det vel kanskje også om at Norge ikke akkurat er det beste landet å være alkoholiker i, men nå som bildet er tilbake på plass og utstilleren har lovet å forbedre sikkerheten så er vel dette uansett et tema vi nå kan avrunde her i AOL-forumet.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

05.10.2004, 00:11

Sigvald skreiv:

I siste fall vitner det vel kanskje også om at Norge ikke akkurat er det beste landet å være alkoholiker i

"Ærlig talt Sigvald, er det et nytt forsøk på å være politisk? Jeg trodde vi var enige om at vi skulle la være slike kommentarer? Det gikk altså ikke mer en 1 dag før du sprakk.

Alkoholisme er en sykdom og det er derfor ikke lett og være alkoholiker noen sted i verden. Akkurat dette kjenner jeg så alt for godt til, så la oss holde oss borte fra akkurat det temaet.

Lars Olav
32 år, Grimstad

05.10.2004, 01:57

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

I siste fall vitner det vel kanskje også om at Norge ikke akkurat er det beste landet å være alkoholiker i

Ærlig talt Sigvald, er det et nytt forsøk på å være politisk?

I grunnen ikke!

Jeg trodde vi var enige om at vi skulle la være slike kommentarer? Det gikk altså ikke mer en 1 dag før du sprakk.

Her ser det ut til at du svarer på ditt eget spørsmål. Hva var da vitsen med å spørre?

For øvrig må vil jeg bare si at så lenge du ikke besvarer mitt direkte spørsmål til DEG omkring signaturen "Don"s, i henhold til Olaf, kritikkverdige innlegg i en annen tråd så har jeg vanskelig for å ta denne pirkingen din helt seriøst. Dette fordi det kan virke litt som om det her i forumet gjelder en lov for Tor og en annen for Loke.

Alkoholisme er en sykdom og det er derfor ikke lett og være alkoholiker noen sted i verden. Akkurat dette kjenner jeg så alt for godt til, så la oss holde oss borte fra akkurat det temaet.

I og med at det er et tema som er off topic i dette forumet så har jeg ingen problemer med å slutte meg til det.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

05.10.2004, 03:01

Sigvald skreiv:

For øvrig må vil jeg bare si at så lenge du ikke besvarer mitt direkte spørsmål til DEG omkring signaturen "Don"s, i henhold til Olaf, kritikkverdige innlegg i en annen tråd så har jeg vanskelig for å ta denne pirkingen din helt seriøst.

Mitt innlegg var ikke ment som pirking men et oppgitt sukk over at du tydeligvis ikke gir deg med ting du har sagt at du skal gi deg med.

Men hvilket annet innlegg er det du sikter til som jeg ikke har svart deg på? Kansje er det fordi det er tidlig på dagen eller så må det være grunnet dårlig hukomelse men jeg kan ikke huske at vi har diskutert Don's signatur og jeg kan ihvertfall ikke huske noen kritikkverdige innlegg fra Olaf.

Lars Olav
32 år, Grimstad

05.10.2004, 08:31

P.s. Jeg fant det innlegget du siktet til og jeg har nå svart deg på det.

Lars Olav
32 år, Grimstad

05.10.2004, 14:12

Lars Olav skreiv:

Mitt innlegg var ikke ment som pirking men et oppgitt sukk over at du tydeligvis ikke gir deg med ting du har sagt at du skal gi deg med.

OK, men du kan vel også være enig i at signaturen "Don"'s sure innlegg ikke var den beste måten å inspirere meg på?

Men for all del, la oss nå legge begge disse episodene bak oss og se fremover. Med unntak av de to nevnte episodene må vel tingenes tilstand sies å ha vært tilfredsstillende her i forumet siste døgn. La oss si oss fornøyd med det og la oss alle bygge videre på det positive.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

05.10.2004, 16:46

Det er ingen poeng i å stadig legge ting bak oss hvis ingen snart lærer.

Lars Olav
32 år, Grimstad

05.10.2004, 20:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.