Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Kva er den neste Hall of Fame boka?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Kva er den neste Hall of Fame boka?

Gå tilbake til forumoversikta ...

ja..vilken forfatter er den neste boka i serien Hall of Fame

Donald2k

08.09.2004, 14:34

Kim skreiv:

Vicar, mener jeg...
Carl Barks kommer nå - har noen fått den?

Selvsagt, for en god stund siden til og med.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

08.09.2004, 15:59

Er det VELDIG variasjon i utsendingane eller? Eg har ikkje fått Barks-boka enno. Rettnok har eg flytta, men eg har då framleis omadressering ... og dersom det er andre som ikkje har fått ho og (tolka eg deg riktig, Kim?) ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.09.2004, 16:40

Olaf SolstrAnd skreiv:

Er det VELDIG variasjon i utsendingane eller?

Det trodde jeg kanskje at du visste mer om enn oss andre, men det kan jo virke slik - dersom man skal dømme ut fra det du og Kim skriver.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

08.09.2004, 16:51

Sigvald skreiv:

Det trodde jeg kanskje at du visste mer om enn oss andre, men det kan jo virke slik - dersom man skal dømme ut fra det du og Kim skriver.

Olaf har da fortalt *masser* af gange, at han ikke ved noget som helst om udgivelserne, for det er ikke der, han arbejder.

Olaf, ret mig, hvis jeg tager fejl, men så vidt jeg er orienteret, er Egmont delt op i masser af undervirksomheder, og to af disse er Egmont Creative og Egmont Serieforlaget. Førstnævnte laver historierne (det er dem, forfatterne og tegnerne arbejder for) og sidstnævnte planlægger og udgiver bøgerne og bladene. Hvornår HoF sendes ud har altså noget med sidstnævnte at gøre.

Thomas Pryds Lauritsen

pryds
28 år, Danmark

08.09.2004, 16:57

pryds skreiv:

Olaf har da fortalt *masser* af gange, at han ikke ved noget som helst om udgivelserne, for det er ikke der, han arbejder.

Olaf har OGSÅ tidvis avslørt at han har visst mye som vi andre ikke vet. Det er en annen her i AOL-forumet som også har fått godkjent en historie - dette innrømet Olaf med den største selvfølgelighet at han visste om lenge før oss andre...

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

08.09.2004, 17:14

Det er korrekt, Thomas - men eg reknar med at det Sigvald sikter til her er at eg har bidratt med artiklar til Hall of Fame og ikkje at eg skriver historier. :-) Uansett veit eg ingenting om korleis dette foregår, eg lever etter filosofien "lever ein artikkel, få pengar, sjå ting på trykk nokre månader etterpå". Og det har hendt eit par gonger at Solveig med tillit til mi DP-samling har ringt og spurt kva den-og-den Scarpa-figuren heitar på norsk, men distribusjon og alt det der har eg ingen innsikt i.

Uansett, når eg seier "er det stor variasjon" i dette forumet, meinte eg "er det folk som har fått det for lenge sidan, er det folk som ikkje har fått det enno, kor store variasjonar kan det verke som om det er?".

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.09.2004, 17:14

Olaf SolstrAnd skreiv:

Uansett, når eg seier "er det stor variasjon" i dette forumet, meinte eg "er det folk som har fått det for lenge sidan, er det folk som ikkje har fått det enno, kor store variasjonar kan det verke som om det er?".

Mitt eksemplar av Carl Bark-boka kom i begynnelsen av august. Giroen ble skrevet ut 29/7- 04

Fergus
25 år, Grimstad

08.09.2004, 17:23

Wøy, bursdagen min! :-)

(tester berre, er nøydt til å finne ut kva som er feil her, og den einaste enkle måten å gjere det på er å skrive innlegg.)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

08.09.2004, 17:58

Kim skreiv:

Nei, jeg har ikke fått boka enda. Jeg tror Egmont pakker og utsender etter postnummer... de fleste store post-ordre firmaene gjør det, vet jeg. Postnummet 8186 er nok dessverre ikke med de første som får bøker *sukk*.

Jeg bor i Finnmark (med postnummer som begynner på 9) og fikk Carl Barks-boka i slutten av juli/begynnelsen av august...

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

09.09.2004, 15:08

Smiska du liksom. :-P
Sendte inn det første bestillingsskjemaet for HOF jeg fikk i Donald-bladet i vår.

"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"

fiskebolla
Harstad

09.09.2004, 15:54

Kan være Egmont gjør det slik at de som betalte den forrige først, får den nye først, eller kanskje motsatt :)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

09.09.2004, 16:15

Om det kan være til noen hjelp så har jeg også fått Barks-boka for lenge siden. Er helt på sin plass at HOF-serien inneholder en Barks-bok, men med tanke på CBL håper jeg det ikke blir for mange Barks-bøker i denne serien. Kunne heller tenkt meg flere van Horn-bøker, gjerne med alle historiene hans samlet...

www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!

Tommy
24 år, Odda

09.09.2004, 16:22

Har ikke fått den, men det er nok pga jeg startet og abbonere litt senere en de fleste :-)

Lo$ Companion
www.raptus.no

don rosist
16 år, Bergen

09.09.2004, 18:09

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.