Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Tilbakemelding fra DR

Andeby Online > Diskusjonsforum > Tilbakemelding fra DR

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Lars Olav skreiv:

Jeg har merket en tendens i det siste der veldig mange personer har gått ut og korigert Sigvald for å påstå at de har sagt eller ment noe helt annet en det de har gjort. Dette og Sigvalds uendelige trang til å korrigere hver minste lille skrivefeil (slik som en monter, ikke et) irriterer meg noe grenseløst.

Dette siste avsnittet var ganske så unødvendig og kun egnet til å skape et inntrykk av at du er ute etter å skape en opinion mot meg. Hva med å begynne å fokusere på folks positive sider?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

09.09.2004, 01:59

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Jeg har merket en tendens i det siste der veldig mange personer har gått ut og korigert Sigvald for å påstå at de har sagt eller ment noe helt annet en det de har gjort. Dette og Sigvalds uendelige trang til å korrigere hver minste lille skrivefeil (slik som en monter, ikke et) irriterer meg noe grenseløst.

Dette siste avsnittet var ganske så unødvendig og kun egnet til å skape et inntrykk av at du er ute etter å skape en opinion mot meg. Hva med å begynne å fokusere på folks positive sider?

For å være helt ærlig Sigvald, så gjør du ikke den jobben veldig lett for meg.

Lars Olav
32 år, Grimstad

09.09.2004, 02:00

Lars Olav skreiv:

Sigvald skreiv:

Hva med å begynne å fokusere på folks positive sider?

For å være helt ærlig Sigvald, så gjør du ikke den jobben veldig lett for meg.

Du gjorde det i hvert fall på utmerket vis i tråden "Krise for DR" hvor du omtaler mine Don Rosa sider på en måte som jeg bare må takke og bukke for :-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

09.09.2004, 02:05

Positive sider ved Sigvald: Du drar igang mange artige tråder men mange nye innfallsvinkler og virker oppriktig interessert i det du skriver om ! :-)

Gander

10.09.2004, 19:59

Jada, Sigvald sitter på en enorm kunnskap om Donald og universet rundt. Det er vel derfor jeg i det hele tatt prøver å fortelle ham når han går over streken.

Det er jo ikke nødvendig å skrive innlegg med en skarp tone slik han ofte gjør. Det er mulig og tenke ting igjennom først og så vri alt på en positiv måte.

Men dette ble veldig OT, det var egentlig ment som vellment skryt.

For å komme tilbake til tema kan jeg refererer til en mail fra Don Rosa til DCML på et spørsmål der om når neste historie kommer:

No, I just got home three days ago and I'm STILL trying to catch up. In the two weeks I was gone, I've received "emergency" orders for drawings and texts for Denmark, Germany and Finland. I'm also busy writing texts and
answering questions about the 2nd Rosa HALL OF FAME volume, a new Lo$ book
in Greece, and Rosa stories to appear in Gemstones and German albums. In a few hours I leave for Baltimore to appear at a comic convention for Gemstone Comics. And I'm trying to organize and coordinate other promotional trips to Chicago, Sweden, Norway and Greece all within the next 2 months!!!!! And all the while still answer the ongoing flood of e-mail from the rest of the
world.... fans, newspapers in Brazil, editors in France, bookfairs in Sweden, etc., etc.! I have finally lost control. There's no time left to write and draw stories. ALL of my time is now filled with being so famous for writing and drawing stories that I have no time to write and draw stories. This is when a wealthy writer/artist hires an assistant. No can do here.
I'm not sure how soon I can get this under control since it keeps coming at me fresh every day. Maybe in about a month or so......

Huff, det er tydeligvis ikke fansen som er verst. Han bør muligens kutte ned på reisingen sin? Som andre har sagt før meg så vil jeg heller at han reiser halvparten så lite og heller skriver mer.

Lars Olav
32 år, Grimstad

11.09.2004, 01:03

Beklager, dette var visst feil tråd for dette med Don Rosa og problemen han har med å få tid til å arbeide.

Lars Olav
32 år, Grimstad

11.09.2004, 01:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.