Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Fordelar og ulemper med notid i Andeby

Andeby Online > Diskusjonsforum > Fordelar og ulemper med notid i Andeby

Gå tilbake til forumoversikta ...

Det snakkast ein del om at Don Rosa tidfestar alt mogleg og lar ting foregå på 1950-talet, og mange meinar at historier difor ikkje bør innehalde nyare teknologi.

Eg kan sjå fordelar med denne tankegangen, men i DD25 ser eg ein klar fordel med at det er gjort plass til moderne teknologi:

Gjenkjenningsmomentet. Noko av det beste med Donald er at det går an å kjenne seg igjen i Donald. Og i DD25, i historia "Formue i vente" av Laban/Marsal får Donald ein e-post som minnar veldig om noko frå mitt eiget liv...

Fra Emil S. Vindel, Hermetikkveien 2, Hundeglam, Alaska.
Emne: En formue å tjene!

"Kjære ukjente! Jeg er arving til den berømte formuen etter YukonPetter: Gullklumper funnet under gullrushet! Dessverre er jeg forhindret fra å overta formuen grunnet juridiske vanskeligheter. Et lån fra deg på 5000 kroner for å dekke utgiftene vil gi deg en andel i formuen - en sum på rundt regnet 25 millioner kroner!"

Det er ikkje så ofte eg ler så godt av noko i Donald, og eg kan ikkje hugsa sist eg kjente meg så godt igjen i noko i Donald. OK, eg reagerar ikkje på dette på same måte som Donald, men uansett synest eg at Terry Laban her har gjort ein utruleg god jobb med å leggja inn noko som folk kan kjenne seg igjen i. Dette synest eg at var fantastisk morosamt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

11.06.2004, 22:41

Olaf Solstrand skreiv:

Det snakkast ein del om at Don Rosa tidfestar alt mogleg og lar ting foregå på 1950-talet, og mange meinar at historier difor ikkje bør innehalde nyare teknologi.

Eg kan sjå fordelar med denne tankegangen, men i DD25 ser eg ein klar fordel med at det er gjort plass til moderne teknologi:

Gjenkjenningsmomentet. Noko av det beste med Donald er at det går an å kjenne seg igjen i Donald. Og i DD25, i historia "Formue i vente" av Laban/Marsal får Donald ein e-post som minnar veldig om noko frå mitt eiget liv...

Fra Emil S. Vindel, Hermetikkveien 2, Hundeglam, Alaska.
Emne: En formue å tjene!

"Kjære ukjente! Jeg er arving til den berømte formuen etter YukonPetter: Gullklumper funnet under gullrushet! Dessverre er jeg forhindret fra å overta formuen grunnet juridiske vanskeligheter. Et lån fra deg på 5000 kroner for å dekke utgiftene vil gi deg en andel i formuen - en sum på rundt regnet 25 millioner kroner!"

Det er ikkje så ofte eg ler så godt av noko i Donald, og eg kan ikkje hugsa sist eg kjente meg så godt igjen i noko i Donald. OK, eg reagerar ikkje på dette på same måte som Donald, men uansett synest eg at Terry Laban her har gjort ein utruleg god jobb med å leggja inn noko som folk kan kjenne seg igjen i. Dette synest eg at var fantastisk morosamt.

Høres faktisk ut som en veldig artig historie dette. Får nesten lyst til å kjøpe nr. 25/2004 for å se hvordan det går.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

11.06.2004, 22:47

Det er forresten ei fortsetjingshistorie, så då må du nesten førebu deg på å kjøpe nummer 26 og.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

11.06.2004, 22:49

Olaf Solstrand skreiv:

Det er forresten ei fortsetjingshistorie, så då må du nesten førebu deg på å kjøpe nummer 26 og.

Ja, ja, jeg får nok lest den om et års tid når den kommer i "DD en kvart årgang - bind 2/2004". Dessuten skal jeg jo "tilfeldigvis" besøke noen venner som abonnerer når nr. 27++ kommer.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

11.06.2004, 23:38

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.