Andeby Online > Diskusjonsforum > Fin gammel årgang, jeg onkel skrue og lignende
Gå tilbake til forumoversikta ...

Vet noen hvor jeg kan skaffe meg "Fin gammel årgang","Jeg onkel Skrue", "Jeg Donald" og lignende bøker?? Er det noen som vil selge, så blir jeg glad!
-Ted
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
30.05.2004, 17:38

Siden du bor i Bergen, kan jeg si at Lesehesten av og til får inn jubileumsbøker. Jeg-bøker er sjeldnere, men prøv også butikken i Hollendergaten. Best utvalg er det i Oslo, prøv f.eks. Lucky Eddie i Trondheimsveien. I fjor var det også mange på Raptus, vi kan krangle om de vi mangler i år (8.-10- oktober)! Jeg mangler også noen få Jeg-bøler...
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
31.05.2004, 19:18

Hehe! Ok, men jeg har ikke en eneste en av de så....
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
31.05.2004, 19:46

Ted skreiv:
Hehe! Ok, men jeg har ikke en eneste en av de så....
Da har du jo desto flere å velge mellom når du kommer over noen. Dessuten er det ikke alle som er like bra heller. Skjønt, det spørs jo hva du liker..
"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"
Lars Martin
Stranda
31.05.2004, 20:59

Kan du anbefale noen?
Det ville jeg satt pris på.
Ted
16 år, Bergen
01.06.2004, 10:36

Dersom det er "Jeg"-bøkene du først og fremst er ute etter, kan eg vel anbefale eit par av dei eg har lese. "Vi, Ole, Dole og Doffen" var ei knallbra bok med berre Barks frå perm til perm. Litt synd at dei har brekt opp sidene for å få fleire ruter på kvar side... Det er i mine auge det store problemet med denne boka. Historiemessig er alle historiene av topp kvalitet.
"Donald den store" er eigentleg utruleg god - her får vi eit overblikk over Donalds første femti år, med "Den kloke lille høna", Donalds tid saman med Mikke og Langbein, serieutgåvene av lærefilmar som "Donald i Matemagiland", dei gamle italienske seriane om Donald og Gasse - og ei rekke andre gode historier.
"Jeg, Super-Donald" trur eg faktisk må hamne på tredjeplass på topplista over dei Jeg-bøkene eg har lest - kanskje fordi eg er Fantonald-fan og denne boka mellom anna inneheld historia der Fantonald oppstod.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
01.06.2004, 12:35

Ok. Takk for anmeldelsene.
Hvis jeg ikke får tak i noen av dem, kan jeg låne av deg Don Rosist(Sam)?
Ted
16 år, Bergen
01.06.2004, 15:33

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.