Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Den nye konkurransen

Andeby Online > Diskusjonsforum > Den nye konkurransen

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

No går det fort i svingane. Vi som aldri har hatt konkurransar før - og no har vi TO samtidig!

Jaja. Det er berre at denne konkurransen ikkje kan vente, fordi premien er billettar til eit arrangement som finn stad allereie 5. juni. Stor bursdagsfest for Donald på Chateau Neuf, med landets EINASTE kinovisning av "De tre musketerer", ein kjent Donald-teiknar og ein hemmelig gjest.

Arrangementet er berre for spesielt inviterte - men no har altså DU sjansen til å bli spesielt invitert. Legg merke til at reise ikkje er inkludert i premien.

Spørsmål?

http://www.andebyonline.com/filmquiz.php

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

25.05.2004, 18:51

Olaf Solstrand skreiv:
"No går det fort i svingane. Vi som aldri har hatt konkurransar før - og no har vi TO samtidig!

Jaja. Det er berre at denne konkurransen ikkje kan vente, fordi premien er billettar til eit arrangement som finn stad allereie 5. juni.

Da skal jeg i et familieselskap - jeg stiller derfor ikke opp i denne konkurransen.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

25.05.2004, 19:57

Kan nemne at arrangementet startar klokka 11:30 og vil vare omtrent i fire timer. Eg gjettar at den "Asgeir" som er konferansier er Asgeir Borgemoen.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

25.05.2004, 23:14

Hvor har AOL skaffet billetene til dette arrangementet da?

Eneste kinovisning? Kommer filmen på video/dvd da?

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

26.05.2004, 00:20

Jørn McDuck skreiv:
"Hvor har AOL skaffet billetene til dette arrangementet da?"

Vi har ikkje stole dei, om det var det du trudde. :-) Men: Dette har vi fått direkte frå arrangøren, til dette formålet.

"Eneste kinovisning? Kommer filmen på video/dvd da?"

Reknar med det.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

26.05.2004, 00:54

Olaf Solstrand skreiv:
"Vi har ikkje stole dei, om det var det du trudde. :-) Men: Dette har vi fått direkte frå arrangøren, til dette formålet."

Det at folk kjenner til siden og gir dere kjeks og billetter til slike eksklusive arrangement må da være en erklering til AOL om at firmaer og organisasjoner ser på dette som en seriøs side. Eller hva tenker du om det Olaf?

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

26.05.2004, 03:08

Eh... jeg er med i konkurransen... og jeg tror nok ikke jeg ble vinneren. Men HVIS jeg skulle bli en av de to med høyest poengsum, så kan jeg ikke til Oslo denne helga uansett. Så da kan premien gå til nestemann på lista...

Men blei med fordi det er ALLTID gøy med konkurranser!

I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis

Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.

- Sigvald!

http://wilfu.blogspot.com

Wilfu
20 år, Bamble

26.05.2004, 16:41

Er det Don Rosa som er donald tegneren som kommer, siden han er i Oslo den helgen?

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Christiffer

26.05.2004, 17:08

Kven donaldteiknaren er, er hemmelig.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

26.05.2004, 17:11

Men den hemmelige gjesten er vel ikke den samme som donald-tegneren?

Lars Olav
32 år, Grimstad

27.05.2004, 00:57

Anar ikkje, tvilar på det - men eg har iallfall fått streng melding om å ikkje gå ut med kven donaldteiknaren er.

(ja, eg veit kven det er. Og det var då eg fekk vite kven det var at eg bestemte meg for å takke ja til invitasjonen - så det er ikkje ein obskøn forsideteiknar frå syttitalet, nei.)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.05.2004, 01:15

hehe, hvis Don Rosa tilfeldigvis skal være i Oslo samtidig så er det vel heller merkelig hvis ikke det er han som kommer. ;)

Men jeg forstår godt at du ikke kan si noe, det ville blitt feil overfor Disney.

Lars Olav
32 år, Grimstad

27.05.2004, 01:34

Eg skjønar ikkje heilt kvar folk har det frå at Don Rosa skal vere i Oslo den helga, ettersom Don Rosa sjølv har sagt på DCML at han kjem til å vere i Århus den fredagen, Malmö den fredagen og København den sundagen.

http://www.andebyonline.com/forum.php?traad=227

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.05.2004, 01:38

hmm, mulig at han som skrev det hadde misforstått reiseplanen til Don Rosa. Fy katten og det hadde vært morro om det kom to Donald tegnere til Oslo i løpet av bare noen få dager :)

Lars Olav
32 år, Grimstad

27.05.2004, 01:45

Olaf Solstrand skreiv:
"Anar ikkje, tvilar på det - men eg har iallfall fått streng melding om å ikkje gå ut med kven donaldteiknaren er.
----------------------------------------------------

Arild Midthun ???

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

27.05.2004, 09:52

Tviler sterkt på at Olaf ville reist helt til Oslo for å møte han :)

Lars Olav
32 år, Grimstad

27.05.2004, 11:47

Konkurransen er avslutta - gratulerar til Fergus og Lars Olav.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

31.05.2004, 10:56

Takk for det, takk for det. dette var artig.

Fergus
25 år, Grimstad

31.05.2004, 11:19

Jeg gleder meg ihvertfall ganske kraftig. Så blir det jo morro å se hvem denne andre karen fra Grimstad er da :)

Lars Olav
32 år, Grimstad

31.05.2004, 18:01

Heldige dere...

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

31.05.2004, 18:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.