Andeby Online > Diskusjonsforum > DD&Co-framsidene
Gå tilbake til forumoversikta ...

Ser at for både DD38 og DD39 [2007] har framsida av bladet eit motiv som henspeler på lead-historia i bladet. Ein kan sjå små ting som har med historiene i bladet å gjera på enkelte andre nylige framsider òg. DD36 er eitt av få blad med Anton på framsida, og Anton er med i lead-historia. For ikkje lenge sidan hadde bladet ei nederlandsk historie om Donald og Jensen som konkurrerte om å lage den vakraste hagen, og sanneleg viste framsida Donald som klipte hekken og klipte av slipset til Jensen i same slengen.
Sjølv om det kanskje er litt tidleg å håpe at dette er ein tendens som har kome for å bli, byrjar ein å lura. Kan det vera slik at Egmont no satser på framsider som har litt med innhaldet i bladet å gjera?
For å filosofere litt vidare: Korleis hadde det vore dersom ECN hadde innført ein slags regel om at alle som skriver ei tolvsiders historie (det er jo dei som pleier å ta opp plassen fremst i bladet), eventuelt alle som TEIKNAR ei tolvsiders historie, samtidig skal levere ei framsideskisse som har litt med historia å gjera, men likevel ivaretar dei gyldne reglane alle framsider bør halde seg til (som at framsida bør formidle ein slags vits og at ein ikkje skal stappe inn alt for mange sære detaljar)? Så kunne nokon få jobben med å reinteikna alle desse framsidene, og resultatet hadde vore at same kva historie Serieforlaget valde å trykke først i bladet (forutsett at det var ei D-historie), hadde dei hatt ei forside som matcha. Og i spesielle tilfelle, som t.d. dersom Don Rosa hadde teikna ei framside til framhaldshistoria i bladet (og det var ei framside som ivaretok dei gyldne reglane nevnt tidlegare), kunne ein velja den framsida i staden for. Men då hadde ein iallfall hatt moglegheita til det.
Eller kva synest de?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
19.09.2007, 14:38

Egentlig synes jeg det var litt kult den gangen Gold Key hadde bilde fra flere historier på forsiden. Men hvis man skulle nøye seg med én, bør det ikke nødvendigvis være 12-sideren. Kanskje bladet har en middelmådig 12-sider men en grøssende spennende Mikke Mus-fortsettelse. Da burde sistnevnte vært løftet fram på forsiden. Det ideelle hadde vel vært om redaksjonen vurderte hvert enkelt blad for å finne ut hvilken historie som var mest "selgende", for deretter å plukke ut det dramatiske eller humoristiske høydepunktet i denne historien. Så kunne jobben overlates til en "staff artist" som laget en flott forside. Ikke så veldig realistisk kanskje, men jeg tror de hadde solgt flere blader.
EDIT: Hvis den lokale redaksjonen i et land valgte IKKE å kjøre denne historien, kunne jo Egmont ha et lite lager av "backup"-forsider.
Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.
Innlegget blei sist redigert 19.09.2007, 15:07 av Nils Petter
Nils Petter
61 år, Moss
19.09.2007, 15:01

I teorien er eg heilt einig med deg i at det nok hadde vore den beste måten å gjera det på.
I praksis hadde det diverre sannsynlegvis medført at ein ikkje hadde fått tid til å produsere desse framsidene i tide til bladet skulle ut i butikkane.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
19.09.2007, 16:01

Det kan gjerne være detaljer på coveret, så lenge tegningen er god. I første omgang ønsker jeg å fjerne alt som ikke har noe på forsiden å gjøre. På nr. 2007-38 har vi bilde av prompepute i øverste venstre hjørne, og nederst og i nedre høyre hjørne har vi sjelefred med en rute som også burde vekk. Egmont burde trykke dette ekstra "stasjet" på plastikkomslaget, og ikke på selve bladet, da ville selve coveret kom til sin rett.
Superboy
48 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill
Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg
19.09.2007, 16:37

Olaf Moriarty Solstrand skrev:
Ser at for både DD38 og DD39 [2007] har framsida av bladet eit motiv som henspeler på lead-historia i bladet. Ein kan sjå små ting som har med historiene i bladet å gjera på enkelte andre nylige framsider òg. DD36 er eitt av få blad med Anton på framsida, og Anton er med i lead-historia. For ikkje lenge sidan hadde bladet ei nederlandsk historie om Donald og Jensen som konkurrerte om å lage den vakraste hagen, og sanneleg viste framsida Donald som klipte hekken og klipte av slipset til Jensen i same slengen.
Sjølv om det kanskje er litt tidleg å håpe at dette er ein tendens som har kome for å bli, byrjar ein å lura. Kan det vera slik at Egmont no satser på framsider som har litt med innhaldet i bladet å gjera?
Det har jeg egentklig ingen mening om, men det er litt stilig.
For å filosofere litt vidare: Korleis hadde det vore dersom ECN hadde innført ein slags regel om at alle som skriver ei tolvsiders historie (det er jo dei som pleier å ta opp plassen fremst i bladet), eventuelt alle som TEIKNAR ei tolvsiders historie, samtidig skal levere ei framsideskisse som har litt med historia å gjera, men likevel ivaretar dei gyldne reglane alle framsider bør halde seg til (som at framsida bør formidle ein slags vits og at ein ikkje skal stappe inn alt for mange sære detaljar)? Så kunne nokon få jobben med å reinteikna alle desse framsidene, og resultatet hadde vore at same kva historie Serieforlaget valde å trykke først i bladet (forutsett at det var ei D-historie), hadde dei hatt ei forside som matcha. Og i spesielle tilfelle, som t.d. dersom Don Rosa hadde teikna ei framside til framhaldshistoria i bladet (og det var ei framside som ivaretok dei gyldne reglane nevnt tidlegare), kunne ein velja den framsida i staden for. Men då hadde ein iallfall hatt moglegheita til det.
Eller kva synest de?
Villas Vidvei
- Andeby i Dag
Jeg går på skolen Ullevål skole
Villas Vidvei
Oslo
19.09.2007, 18:05

Øyvind Braaten skreiv:
Det kan gjerne være detaljer på coveret, så lenge tegningen er god. I første omgang ønsker jeg å fjerne alt som ikke har noe på forsiden å gjøre. På nr. 2007-38 har vi bilde av prompepute i øverste venstre hjørne, og nederst og i nedre høyre hjørne har vi sjelefred med en rute som også burde vekk. Egmont burde trykke dette ekstra "stasjet" på plastikkomslaget, og ikke på selve bladet, da ville selve coveret kom til sin rett.
Fullstendig enig!!
"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
19.09.2007, 20:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.