Andeby Online > Diskusjonsforum > Carl Barks samlede verk
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Hei, noen som vet ca hvor lang køen på å få et abonnoment for Carl Barks samlede verk er? Bestilte på internett for 2 dager siden, håper på å få det før serien er ferdig.
Buck McDuck
17 år, Oslo
17.07.2007, 11:57

For øyeblikket vet jeg at verket på 2500 eksempler er utsolgt. Men det er ørsmå sjans for at du kan overta andre's bøker som er avbestilt.
176-167
36 år, Sandefjord
17.07.2007, 16:04

Ser det er en annonse på bruktbørsen nå, der du kan få kjøpt de fire første kassettene. (Dvs. 12 bøker)
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Innlegget blei sist redigert 17.07.2007, 18:55 av Tommy
Tommy
24 år, Odda
17.07.2007, 16:35

August er halvveis, noen spesielt utvalgte heldige med riktig postnummer som har mottatt neste forsendelse ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
16.08.2007, 13:33

Jeg lurer også på om noen har fått den sjuende boksen med Carl Barks samlede verk? Nå er august snart slutt.
Mail vennlig hilsen
Per Arne Flø
Innlegget blei sist redigert 28.08.2007, 09:55 av perarneflo
perarneflo
41 år, Oslo
28.08.2007, 09:54

perarneflo skreiv:
Jeg lurer også på om noen har fått den sjuende boksen med Carl Barks samlede verk? Nå er august snart slutt.
Jeg har ofte vært tidlig med å få pakken men har ikke sett noe til den enda.
Men det står fortsatt dette på www.carlbarks.no:
"kassett 7 er beregnet sendt ut til abonnentene i løpet av august. "
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Innlegget blei sist redigert 28.08.2007, 12:02 av Drikaton
Drikaton
45 år, Nittedal
28.08.2007, 11:53

Våre danske venner burde fått sin utgave da den ble sendt ut i forrige uke . Nå vet jeg ikke helt hvordan postnummerene er plassert fysisk i danmark og heller ikke hvilken prioritering Olaf's danske Egmont venner har for utsendelsen, men ting kan vel tyde på at utgivelsen er blitt litt utsatt (igjen).
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
28.08.2007, 13:14

MikroMidas skreiv:
Våre danske venner burde fått sin utgave da den ble sendt ut i forrige uke . Nå vet jeg ikke helt hvordan postnummerene er plassert fysisk i danmark og heller ikke hvilken prioritering Olaf's danske Egmont venner har for utsendelsen, men ting kan vel tyde på at utgivelsen er blitt litt utsatt (igjen).
Danskene har nå begynt å motta kassett nr. 7, iflg. debatt-forumet på Seriejournalen. (www.seriejournalen.dk har forøvrig nå også en anmeldelse av kassett nr. 7)
Drikaton.
Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme
Innlegget blei sist redigert 28.08.2007, 13:30 av Drikaton
Drikaton
45 år, Nittedal
28.08.2007, 13:28

Drikaton skreiv:
[Danskene har nå begynt å motta kassett nr. 7, iflg. debatt-forumet på Seriejournalen. (www.seriejournalen.dk har forøvrig nå også en anmeldelse av kassett nr. 7)
Vi skriver i dag 31. august uten at jeg har sett snurten av noen CBSV boks 7. Dette innebærer vel et løftebrudd fra Egmonts side. Hvor lenge må vi vente før AOL tar affære?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
31.08.2007, 15:20

Det er da tydelig at Egmont ikke bryr seg det døyt om Olafs mange henvendelser på vegne av brukerne på AOL. Jeg forslår derfor at alle abonnentene av CBSV går sammen om å lage en protestmarsj etter modell av fakkelens ferd i forkant av Lillehammer-OL. Alle tar sine tidligere mottatte bøker på skuldrene og løper hver sin strekning rundt om i hele Norges land, fra Morgedal og helt inn til Olafs venner I Egmont. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
31.08.2007, 15:32

Guffen Delbekk skreiv:
Det er da tydelig at Egmont ikke bryr seg det døyt om Olafs mange henvendelser på vegne av brukerne på AOL.
Slik jeg har forstått det har det aldri vært mange slike henvendelser - forslagene om slike har vel stort sett aldri kommet lenger enn hit til forumet. Det jeg først og fremst etterlyser nå er en forklaring på forsinkelsen, informasjon om når vi kan vente å motta boks 7, samt hvordan utgivelses-skjemaet ser ut for de følgende boksene. AOL, som vel må være Norges fremste leverandør an donaldistiske nyheter, er vel et naturlig sted å presentere slik informasjon?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 31.08.2007, 15:51 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
31.08.2007, 15:49

Andeby Online (eg går ut frå at det er det folk meiner med AOL) er ikkje, og kjem aldri til å kunne bli, Noregs fremste leverandør av donaldistiske nyhende. Forholda ligg ikkje til rette for det. For å kunne vera ein tilfredsstillande donaldistisk nyheitsleverandør er det essensielt at ein er anerkjent som nyheitsleverandør av dei viktigaste donaldistiske kjeldene, og det er ikkje ein posisjon Andeby Online for augeblikket innehar.
Med andre ord: Å vente at Andeby Online skal ta affære, vil vera å vente forgjeves.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 31.08.2007, 16:15 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
31.08.2007, 16:14

Nå har jeg nettopp hentet CBSV, Boks 17 på postkontoret. Så da er det vel flere som kan vente noe i posten snart. På etiketten på pakken står det at avsender leverte inn pakken for sending 30. august, så noe må ha forsinket dem. Heldigvis fikk jeg den i løpet av 2 dager, så Posten har i hvert fall gjort jobben sin.
NikZer
31 år, Oslo
01.09.2007, 14:08

NikZer skreiv:
Nå har jeg nettopp hentet CBSV, Boks 17 på postkontoret. Så da er det vel flere som kan vente noe i posten snart. På etiketten på pakken står det at avsender leverte inn pakken for sending 30. august, så noe må ha forsinket dem. Heldigvis fikk jeg den i løpet av 2 dager, så Posten har i hvert fall gjort jobben sin.
Hurra! 
Nestor Burma
43 år, Trondheim
01.09.2007, 19:24

176-167 skreiv:
Lurer om det er mange av oss som mister tro på å få CBSV 7-pakken i de nærmeste dager?
Egmont har sagt at CBSV-7 sendes ut fortløpende de 14 første dagene av september. Jeg fikk min pakke idag.
Drikaton.
Drikaton
45 år, Nittedal
04.09.2007, 20:30

Drikaton skreiv:
176-167 skreiv:
Lurer om det er mange av oss som mister tro på å få CBSV 7-pakken i de nærmeste dager?
Egmont har sagt at CBSV-7 sendes ut fortløpende de 14 første dagene av september.
Tidligere har de sagt at boksen skulle ut i løpet av august.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 04.09.2007, 22:36 av Olaf Moriarty Solstrand
Sigvald
41 år, Stavanger
04.09.2007, 21:25

Sigvald skreiv:
Drikaton skreiv:
176-167 skreiv:
Egmont har sagt at CBSV-7 sendes ut fortløpende de 14 første dagene av september.
Tidligere har de sagt at boksen skulle ut i løpet av august.
...men jeg henvente meg til Egmont ifht. annonseringen på www.Carlbarks.no og lurte på om det som sto der fremdeles var gjeldende, og det var det ikke. Men Egmont har vel ikke veldig gode rutiner på å oppdatere web-sider med informasjon.
Og dette var også eneste grunnen til at jeg postet i denne tråden, fordi jeg faktisk hadde informasjon fra Egmont. Jeg trenger nemlig ikke å be Olaf henvende seg, på vegne av AOL, for å finne info.
Drikaton.
Innlegget blei sist redigert 04.09.2007, 22:36 av Olaf Moriarty Solstrand
Drikaton
45 år, Nittedal
04.09.2007, 21:50

Diff skreiv:
Fikk bøkene i dag. De begynner vel på lave postnumre
Mine er også ankommet (sent men godt
). Jeg har selvsagt gjort min plikt og oppdatert Outducks. Jeg håper ellers at alle andre får sine bøker så raskt som mulig.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 06.09.2007, 01:47 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
06.09.2007, 01:46

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.