Andeby Online > Diskusjonsforum > 100 sider sommerlesning 2007 OBS spoiler-warning!!
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Merk at historiekoden som står på trykk her ikkje stemmer, så det kan jo vera at dei har søkt opp dette i Inducks og funne ut at inga historie med den historiekoden nokon gong har stått på trykk på norsk.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.07.2007, 18:33

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Merk at historiekoden som står på trykk her ikkje stemmer, så det kan jo vera at dei har søkt opp dette i Inducks og funne ut at inga historie med den historiekoden nokon gong har stått på trykk på norsk.
Ja, det er kanskje meir sannsynleg, sidan eg har fått høyre at (i alle fall deler) av Egmont er flittige brukarar av Inducks.
22.07.2007, 22:38

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
og resten av dei gule sidene er sett av til Mikke-historia Selsom last til Pingola, teikna av Murry (forfattar ukjent). For dei som måtte vera interesserte inneheld bladet òg ei nederlandsk Storeulv-historie.
Ja, en snakker om gule sider! Her er det gult til og med mellom rutene, og i mange tilfeller i selve rutene. Vi ser flere steder at det er kommet gule streker inn i selve tegningene, for eksempel i andre rute på side 64 der den ene skurkens øye er erstattet av en gul krusedull. Iallefall i mitt blad er han i tillegg mange steder av en eller annen grunn gul på haka. I de rutene der kanten ikke er tegnet, er bakgrunnen også blitt gul, og noen steder med uheldig resultat. På side 67 er for eksempel området mellom det ene øret til Langbein og hodet hans blitt glemt fargelagt, noe som ser ganske uprofesjonelt ut.
En annen liten ting: Det burde da være mulig å utvide "innholdshjulet" på side 3 litt. Det er jo faktisk tre av historiene som ikke har fått plass der (riktignok er en av dem en énsider, og de pleier jo ikke å stå der).
Innlegget blei sist redigert 24.07.2007, 18:11 av Tommy
Tommy
24 år, Odda
24.07.2007, 18:10

ja. men det er rart at det er bare 3 blader med ekstra sommerlesning i fjord var det også tre blader men året før var det 5. vet dere hvorfor?
[Sletta brukar]
09.08.2007, 20:43

Hm ... nei, det var det vel ikkje? I 2005 var det sommerlesning i nummer 27, 28 og 29, og det var det.
Såvidt eg kan hugsa har sommerlesninga bestått av tre blader kvart år sidan dei starta med det i 1996.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
09.08.2007, 21:09

[Sletta brukar]
09.08.2007, 21:20

Don rosa33 skreiv:
ja du har rett jeg hadde to av noen. he, he ser du sjekker det nøye.
Olaf husker slike ting, han, så han behøver ikke sjekke det opp :)
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
20 år, Kongsvinger
09.08.2007, 21:56

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.