Andeby Online > Diskusjonsforum > Elendig
Gå tilbake til forumoversikta ...

Nå gidder jeg ikke å kjøpe donald mer. Kanskje er det meg, men jeg synes historiene i donald ligger på et utrolig lavt nivå, og en god historie skal man jammen lete lenge etter i dag. Kanskje det hadde vært en god tanke å slutte å skrive donald-historier når man har gått tomt for ideer?
Jeg foreslår å gi ut ett bra donald i måneden istedenfor ett dårlig i uka.
Å je ska singe ei lita vise åt dei, je!
Mats
19 år, Kongsvinger
16.05.2004, 13:25

Donald dålig? Det syns iallefall ikkje ei!! Skal kjøpe Donald kjeks snart !!!!!!!
[img src="http://www.home.no/ce88/neon.gif"]
krister
16 år, Sula
16.05.2004, 13:38

Jeg er enig med Mats. Når folk på dette forumet snakker om at dagens historier holder historisk høy kvalitet, må jeg faktisk si meg helt uenig i det.
Jeg har sluttet å kjøpe Donald av nettop den grunn. Jeg har verken tid eller lyst til å lese dagens historier, og en "veldig god" historie ifra 2003/2004 skal en lete lenge etter. Av den grunn, bruker jeg heller min tid og mine penger på "de komplette årgangene" bøkene.
At de skal begynne gi ut Donald en gang i måneden er nok temmelig usannsynlig, men for meg ville dette vert midt i blinken. Da kunne de plukket ut de aller beste historiene ifra den måneden og trykket de i et blad med mye bedre kvalitet en dagens. Da hadde jeg også fått tid til å lese ut Donaldbladet før neste donaldblad dukker opp i butikkhyllene. Ja, jeg hadde til og med fått tid til å glede meg til det neste donaldbladet, noe jeg ikke har gjort på år og dag.
Men,men. Med de salgstallene Donald Duck og co har, ville det nok aldri blitt noe av, men en god tanke var det nå uansett. Kanskje det hadde vert marked for å trykke et nytt månedlig Donaldblad, i tilleg til det ukentlige, som kommer ut med de beste historiene ifra hver enkelt måned; pluss litt donaldistisk stoff rettet mot den eldre garde...
Anders
Bergen
16.05.2004, 14:44

Hørtest greit ut det , men eg syns donald fortsatt er ganske greit !!!
[img src="http://www.home.no/ce88/neon.gif"]
krister
16 år, Sula
16.05.2004, 15:00

Anders skreiv:
"en "veldig god" historie ifra 2003/2004 skal en lete lenge etter. Av den grunn, bruker jeg heller min tid og mine penger på "de komplette årgangene" bøkene."
Efter min mening er der faktisk *meget* langt imellem de "vældig gode" historier i de første mange årgange, som genoptrykkes i "De Komplette Årgangene," når man ser bort fra Barks-historierne og en del af avisstriberne. Resten er ikke meget at råbe hurra for. Størstedelen af disse års D-kodede (Egmont) og en del af de I-kodede (Disney Italia) historier overgår dem langt, efter min mening.
Thomas
(der dog alligevel har alle de 21 DKA-bøger, der indtil nu er udkommet i DK)
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
16.05.2004, 21:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.