Andeby Online > Diskusjonsforum > Tidenes vaffeljern?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Vi har kjøpt oss vaffeljern. Det er vi sikkert ikkje dei einaste her som har, men iallfall: No er det grundig testa, og resultatet ser de her.
Nokon som våger å påstå at dei har sett søtare vafler enn desse? :-)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
19.03.2007, 12:52

Ser ikke noe "(c) Disney" på dem.
Vaffeljernet ser ut til å funke mye bedre enn pepperkakeformene jeg har liggende her. Må ha god fantasi for å se at jeg spiser en and etter at de er brukt.
Frank Aa
28 år, Trondheim
19.03.2007, 14:31

*har det allerede* 
Julegave fra svigermor.
Det fulgte også med utskiftbare elementer, slik at det også kan brukes som toast-jern.

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"
whitesand
39 år, Kristiansund
19.03.2007, 20:20

David H - Elkjøp har reklamert hefig for disse.
Vaflene ser kjempegode ut, men likevel er det noe som gnager i meg. Disse er jo utseendemessig veldig forskjellige fra vafler, så er det da riktig å kalle de det? Men dette blir et filosofisk spørsmål. Hvor skal grensen gå, mellom vafler og - vel - ikke-vafler?
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
19 år, Kongsvinger
20.03.2007, 20:01

MatsGull skreiv:
David H - Elkjøp har reklamert hefig for disse.
Vaflene ser kjempegode ut, men likevel er det noe som gnager i meg. Disse er jo utseendemessig veldig forskjellige fra vafler, så er det da riktig å kalle de det? Men dette blir et filosofisk spørsmål. Hvor skal grensen gå, mellom vafler og - vel - ikke-vafler?
Du sier noe. Vafleoppskrift og pannekakeoppskrift kan jo godt være den samme.
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Tommy
24 år, Odda
20.03.2007, 20:05

Artige!
Jeg har faktisk sett noe lignende som premie i DD&Co... Mulig det var en brødrister som svidde fast fjeset til Mikke på skiva? 
Stormogulen
14 år, Notodden
22.03.2007, 09:15

Trodde først det ikke hadde noe med Disney å gjøre,men ellers artige vaffelformer.Finnes det flere modeller?
Hvorfor digger alle Donald?Det bare er sånn
LS
11 år, Hof
23.03.2007, 09:39

Det viktigaste spørsmålet er vel: Smakte vaflene godt?
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
24.03.2007, 16:01

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.