Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Streik

Andeby Online > Diskusjonsforum > Streik

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Å ja, det stemmar.

Hm... Om eg hugsar rett, blei vel ikkje ordet "streik" brukt i denne historia. Folk berre trua med å slutte. Likevel var det ein streik. Lurar på om ordet "streik" medvitent blir unngått i Disney-seriar?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

15.05.2004, 16:27

Sannsynligvis blir det det. Disneyserier er voldsomt høyrevridde. Det verste eksempelet er en historie der å skattelegge millionærer mer ble sidestilt med å tvinge barn til å vaske opp.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
18 år, Trondheim

15.05.2004, 17:11

Hugsar du kvar denne historia står?

Her trur eg igjen at vi er inne på det MikroMidas snakkar om: At seriane kan vere valdsamt ulike. Det finst ganske mange seriar der venstresida framstår som snille og høgresida framstår som slemme.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

15.05.2004, 17:16

Olaf Solstrand skreiv:
"Hugsar du kvar denne historia står?"

Nei, dessverre. Men det var en nederlandsk historie, og jeg tror den kom en gang på 2000-tallet. Handlingen er i alle fall at Donald hypnotiserer seg til å bli ordfører, og innfører en del nye lover.

Olaf Solstrand skreiv:
"Her trur eg igjen at vi er inne på det MikroMidas snakkar om: At seriane kan vere valdsamt ulike. Det finst ganske mange seriar der venstresida framstår som snille og høgresida framstår som slemme."

Har du noen eksempler?

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
18 år, Trondheim

15.05.2004, 17:21

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.