Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Liv og levnet

Andeby Online > Diskusjonsforum > Liv og levnet

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Angus McDuck skreiv:
Forøvrig kan jeg fortelle at denne boken har etter all sannsynlighet høy verdi... prøvde å kjøpe den via auksjon på qxl.no og der kom prisen på litt over 800 kroner :O . Så.. må vel si at det er en meget etteraktet bok ettersom noen vil gi såå mye for den."
-------------------------------------------------------------
Alt for mange "unger" ;) med alt for mye lommepenger på qxl . Bare se hva de første pondus bladene går for. Snakker om utgivelser med (over ?) 70000 i opplag som folk er villige til å betale flere hundre kroner for brukt.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

13.05.2004, 15:14

don rosist skreiv:
"Jeg så ett eller annet sted at den ikke skulle komme på trykk i gjen."
--------------------------------------------------------------

Joda... du har nok kanskje sett i tråden jeg opptrettet tidligere som heter "Anskaffelse av skrues liv og levnet". Her var det nemlig en som mente og hadde hørt at boken aldri kommer på trykk igjen.

Angus McDuck
24 år, Stavanger

13.05.2004, 15:32

Sleipe-Simon skreiv:
"Men jeg mener at de må gjøre et unntak ved "Liv og levnet" fordi det er en såpass spesiell serie. Det vil være ødeleggende å ha andre serier midt imellom."

Eg opplevde det ikkje som øydeleggjande då serien gjekk i Donald Duck & Co, for å vere ærleg.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

14.05.2004, 12:21

Jeg, derimot, så gjerne at alle seriene var samlet under ett.

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
27 år, Grimstad

14.05.2004, 12:45

HEHE. Probleme er løst eg lånte "liv og levnet(signert av don rosa)" av en venn. Så eg leste ut hele på en dag:)

Lo$ Companion
www.raptus.no

don rosist
16 år, Bergen

14.05.2004, 23:21

Stå på Sam! Du finner den te slutt! Let videre, du kan jo låne den av meg,Gaute eller Olav, men då får du se te å være forsiktig m den!! Du vet kor gøy den e etter å lest Gaute sin;)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

30.05.2004, 17:26

Angus McDuck skreiv:
Forøvrig kan jeg fortelle at denne boken har etter all sannsynlighet høy verdi... prøvde å kjøpe den via auksjon på qxl.no og der kom prisen på litt over 800 kroner :O . Så.. må vel si at det er en meget etteraktet bok ettersom noen vil gi såå mye for den."
-------------------------------------------------------------

Jeg fikk den for kun 400kr!! hehe:)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

30.05.2004, 18:04

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.