Andeby Online > Diskusjonsforum > Jubileumskonkurranse
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

God idé, Sigvald, om det er interesse for dette.
Forutsatt at det ikkje blir ALT for mange det er snakk om, ser eg ikkje noko problem i å sende diplom til t.d. alle som har over 60 poeng. Eller, om det blir for mange, 65 poeng. Eller noko sånt. Diplom til alle hadde vore det koselegaste, men så var det dette med porto og pengar, då... Etter to dagar er det 30 deltakarar. Etter 30 dagar... Grøss. Nokre tusen kroner i porto, kanskje...
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
11.05.2004, 03:30

Ein observant løysar (takk, Sigvald) har gjort meg klar over at konkurransen innehaldt eit par småfeil. Desse er no retta.
Men, det var òg ein STOR feil der. I spørsmålet om kva favoritteikneseriefiguren til Langbein heitar. Figuren har vore med i kanskje to-tre historier, men det visar seg at han har hatt to-tre ulike NAMN. For å gjere alt verre, var namnet eg hadde brukt som alternativ, eit FEIL namn som er ei blanding av eit par av desse namna, som figuren aldri har hatt.
Det spørsmålet er difor no ENDRA. No er det ikkje lenger spørsmål om namnet, men eg vil vite kva slags DYR denne figuren er. Då dyrenamnet var nemnt i den førre formuleringa av spørsmålet òg, vil ikkje dette skape problemer for dei som allereie har svart.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
11.05.2004, 10:44

Hva med å gi premie til de 10 eller 15 beste eller no sånt? Så slipper man å være bekymra for å få alt for mange diplomer...
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
11.05.2004, 17:15

hehe, fikk bare 34 poeng.. kan ikke kalle meg en donaldist akkurat.. men gøy å lese donald for det ;-)
og boka får jeg uansett før eller etter
- Aragorn, the King -
Aragorn
25 år, Stavanger
11.05.2004, 19:02

Olaf Solstrand skreiv:
"Og eg som trudde at vi faktisk hadde klart å pønske ut litt vanskelege spørsmål..."
Der var bestemt også nogle vanskelige imellem. En rigtig god quiz! De *allerstørste* problemer havde jeg dog med de spørgsmål, der krævede, at man har læst den norske udgave af en historie, men det skal I selvfølgelig ikke bebrejdes for ;-)
Thomas Pryds Lauritsen
pryds
28 år, Danmark
12.05.2004, 20:13

Jeg fikk 54 og er faktisk veldig fornøyd med det, men jeg kunne sikkert fått flere poeng hvis jeg hadde tatt meg mer tid til å grave dypere i donaldsamlingen min etter flere svar.
Forresten var det en genial quiz med veldig gode spørsmål ifra ulike tegnere, serier og årstall. All ære til de/den som har laget en. Spørsmålene var både gode, omfattende og varierende. Noen spørsmål var nok meget vanskelig for enkelte. F.eks den med "Lydia den tatoverte dama," den om oversettelsen av Antons etternavn, den med nr. 2000 og det engelske navnet til James.
Slike vanskelige spørsmål må jo til i en slik konkurranse, hvor målgruppen vet såpass mye om emnet. Det var godt gjort å komme på disse. Den skal dere ha:-)
Anders
Bergen
16.05.2004, 01:46

Oddvang skrev:
"dere kommer med fasit den 9. juni, gjør dere ikke?"
Lar det seg gjøre på den måten å få lagt inn en funksjon som gjør at vi kan få innsyn i våre egne svar og se hva vi svarte rett/feil på når konkurransen er over?
Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.
Arnstein
28 år, Klepp
16.05.2004, 20:15

oddvang:
Det kjem vi sjølvsagt til å gjere.
Arnstein:
Diverre, det lar seg ikkje gjere, fordi oversikta over kva du har svart på dei ulike spørsmåla ikkje er loggført. Vi har berre lagra poengsummane. Men er det stor interesse for dette, er det jo mogleg at eg klarar å mekke noko sånt til neste konkurranse...
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
16.05.2004, 20:51

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.