Andeby Online > Diskusjonsforum > "Andebys Historie" er fullført
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Spøkelseskladden skreiv:
Hvorfor danner du ikke ditt eget forlag og gir ut boken selv?!
Forlagsverksemd er hardt arbeid. Eg har prøvd, og vi klarte aldri å få utgitt noko som helst. Med mindre ein føler at ein er skapt for å drive eiget forlag, er det eit veldig smart trekk å sjekke alternativa som allereie finst før ein byrjar å tukle med å lage eiget forlag.
For ikkje å snakke om at etablerte forlag automatisk vil ha eit betre organisert system enn ein nokon gong kan få på eiga hand, rett og slett fordi dei har meir erfaring. Ein trenger startkapital, ein må klare å prate seg til ein fornuftig trykkepris, ein trenger eit distribusjonssystem, ein trenger å klare å byggja seg ein kundebase. For ikkje å snakke om skjemaveldet ein må gjennom med sjølvmelding for næringsdrivande og regnskap og næringsoppgåve og forskuddsskatt og alt det der som eg ærleg talt framleis synest at det er eit mareritt å setja seg inn i.
Har ein veldig klart hovud for alt det der, go ahead, men sånn elles finst det fleire grunnar til at det bør vera siste utveg.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
17.01.2007, 02:22

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Forlagsverksemd er hardt arbeid. Eg har prøvd, og vi klarte aldri å få utgitt noko som helst. Med mindre ein føler at ein er skapt for å drive eiget forlag, er det eit veldig smart trekk å sjekke alternativa som allereie finst før ein byrjar å tukle med å lage eiget forlag.
Har ein veldig klart hovud for alt det der, go ahead, men sånn elles finst det fleire grunnar til at det bør vera siste utveg.
Jeg følger samme filosofi som Olaf på dette området.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
17.01.2007, 04:12

Hvis du sitter hjemme for deg selv og holder på med dette og ikke har planer om å utgi det på noen måte eller offentliggjøre det, ser jeg ikke noe problem med det. Så det må du bare gjøre, så lenge det bare blir deg selv, slekta og vennene dine som får se det.
www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!
Tommy
24 år, Odda
09.02.2007, 17:36

Det var en god ide
Hvorfor digger alle Donald?Det bare er sånn
Innlegget blei sist redigert 09.02.2007, 22:37 av LS
LS
11 år, Hof
09.02.2007, 22:37

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.