Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

NM 2006

Andeby Online > Diskusjonsforum > NM 2006

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30

Jeg synes bifigurene til Murry ser trøtte ut, mens bifigurene til Tello ser dumme ut. Kelnerfyren ser helt klart dum ut.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

05.11.2006, 11:47

ANDonym skreiv:

Jeg var også en av de som svarte Murry.
Kan en av de som svarte Tello, være så snille å si hvordan de ser forskjellen på han og Murry?

Murrys Mikke opplever som regel krim- eller detektivhistorier. Han er en fornuftig fyr og ser aldri "fårete" ut. Tror heller ikke Murry ville brukt så mange "bevegelsestreker", og kelneren ville ikke ikke sett opp på Langbeins fingre, men på Langbein.

49 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Innlegget blei sist redigert 07.11.2006, 20:56 av Øyvind Braaten

Øyvind Braaten
49 år, Sarpsborg

05.11.2006, 11:53

ANDonym skreiv:

Jeg var også en av de som svarte Murry.
Kan en av de som svarte Tello, være så snille å si hvordan de ser forskjellen på han og Murry?

Jeg må innrømme at jeg var av de som svarte Murry. Men en forskjell jeg ikke tenkte på før jeg svarte, var at Murry som regel tegner Mikke med hattt og ikke caps...
Skulle tenkt på det før jeg svarte! :-D (Har dessuten aldri hørt om Tello! :-S)

Stormogulen
15 år, Notodden

05.11.2006, 12:07

Stormogulen skreiv:

Men en forskjell jeg ikke tenkte på før jeg svarte, var at Murry som regel tegner Mikke med hatt og ikke caps...

I hall of fame har Murry tegnet mikke med caps.
Jeg svarte også Murry, men jeg er ikke særlig flink på Mikke-tegnere...

Tegneserien min Bertil

Innlegget blei sist redigert 05.11.2006, 12:50 av Morten H

Morten H
16 år, Sandnes

05.11.2006, 12:45

Georg skreiv:

Stormogulen skreiv:

Men en forskjell jeg ikke tenkte på før jeg svarte, var at Murry som regel tegner Mikke med hatt og ikke caps...

I hall of fame har Murry tegnet mikke med caps.
Jeg svarte også Murry, men jeg er ikke særlig flink på Mikke-tegnere...

Det samme gjelde meg...
Har lest alt for lite Murry til å kunne identifisere ham med andre Mikke-tegnere!

Stormogulen
15 år, Notodden

05.11.2006, 13:47

Et veldig dumt spørsmål, men hvor finner jeg oversikten over riktige svar og hvor mange poeng man har? Hører rykter at jeg mot alle odds vistnok klarte å ta et par poeng i går!

Redigert: Typisk det. Har lett lenge etter det, men 3 minutt etter at jeg poster og spør så finner jeg det selv ;)

Innlegget blei sist redigert 05.11.2006, 15:08 av Nosferatu

Nosferatu

05.11.2006, 15:06

Dagens spm. 3 er genial. Navnet "Spektrus" er ikke oppgitt i INDUCKS. ;-)

Stormogulen
15 år, Notodden

05.11.2006, 16:20

Et av dagens spørsmål kan sammenfattes slik, vet det, har lest det, husker historien - står BOM fast! irrrrrrrrrrrrrrrrrrriterende!

Den som har flest dingser når man dør har vunnet!

Innlegget blei sist redigert 05.11.2006, 16:58 av GPLongford

GPLongford
43 år, Meløy

05.11.2006, 16:58

hehe, kjenner meg igjen

Portalen snurrer så vilt at alt som Donald eier, blir suget inn der

Pierce
25 år, Stavanger

05.11.2006, 17:08

Og et av dagens spørsmål har jeg kommet så langt at jeg vet hva det er, hvor historien ligger. Men jeg har ikke den aktuelle historien, så jeg får ikke funnet svaret. Sitter langt nede i kvikksanden.

Mickey
18 år, Horten

05.11.2006, 17:18

DonaldDuck skreiv:

Og et av dagens spørsmål har jeg kommet så langt at jeg vet hva det er, hvor historien ligger. Men jeg har ikke den aktuelle historien, så jeg får ikke funnet svaret. Sitter langt nede i kvikksanden.

Kjenner igjen situasjonen ... det er da man tyr til andre folks donald-samlinger (som jeg måtte gjøre i går).

Men i dag er jeg i godt humør. Har en følelse av at jeg har alt rett, eller kanskje jeg ikke burde si det, for da er det sikkert noe som er feil lell ...

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

05.11.2006, 17:26

Kristin skreiv:

DonaldDuck skreiv:

Kjenner igjen situasjonen ... det er da man tyr til andre folks donald-samlinger (som jeg måtte gjøre i går).

Jeg har ingen stor og omfattende samling, men en jobbkompis stiller opp for meg og slår opp det jeg vet hvor er. Min egen samling er sterkt preget av "spesialområder".

Men i dag er jeg i godt humør. Har en følelse av at jeg har alt rett, eller kanskje jeg ikke burde si det, for da er det sikkert noe som er feil lell ...

Da rykker du nok ytterligere 1 poeng ifra...

GPLongford
43 år, Meløy

05.11.2006, 17:29

Stormogulen skreiv:

Ja takk til Spektrus. Han fikk humøret mitt opp igjen etter en dårlig dag igår. :-)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

05.11.2006, 18:28

I dag var vanskelig=/ Sett gjennom mine øyne, den som har gitt mest trøbbel så langt. Det dumme er når jeg ikke har bladene det gjelder og kan slå opp i de, da hjelper ikke NM mot den kjedsomheten det er å sitte inne med Lungebetennelse=p Men jeg var veldig glad på onsdag da det hele starta, så jeg fikk litt å henge fingrene i:) Får bare krysse fingrene fram mot midnatt nå:)

Filch, do something constructive! Find Peeves!

Andungen
19 år

05.11.2006, 19:00

Stormogulen skreiv:

Det var kjempeenkelt!
Fantonald har jeg ikke lest etter at jeg skuffet satte den første pocketboka med han i hylla.
Ettersom jeg ikke ante hvordan jeg skulle gripe an detteså googlet jeg på Fantonald+Spektrus og fikk treff! Spørsmålet i NM har nylig vært i tråden Donald Quiz her i forumet!

GPLongford
43 år, Meløy

06.11.2006, 07:12

Men nå er vanskelighetsgraden satt opp ser jeg. Dagens siste bilde kan jeg ikke huske å ha sett i hele tatt, så her ryker nok førsteplassen ja..

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

06.11.2006, 08:43

whitesand skreiv:

Men nå er vanskelighetsgraden satt opp ser jeg. Dagens siste bilde kan jeg ikke huske å ha sett i hele tatt, så her ryker nok førsteplassen ja..

Jeg kan heller ikke huske å ha lest den historien... Jeg få vel prøve å gjenkjenne tegneren for så å bla opp i alle historiene jeg har av han.
Men siden jeg ikke kan huske å ha lest den er det såklart mulig at jeg ikke har historien... :-(

Stormogulen
15 år, Notodden

06.11.2006, 09:12

GPLongford skreiv:

Stormogulen skreiv:

Det var kjempeenkelt!
Fantonald har jeg ikke lest etter at jeg skuffet satte den første pocketboka med han i hylla.
Ettersom jeg ikke ante hvordan jeg skulle gripe an detteså googlet jeg på Fantonald+Spektrus og fikk treff! Spørsmålet i NM har nylig vært i tråden Donald Quiz her i forumet!

Jeg hadde ingen problemer med å finne Spektrus på INDUCKS ...

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

06.11.2006, 09:17

Jeg husket at jeg selv hadde svart på dette Spektrus-spørsmålet på Donald-quizen så den fikk jeg gratis;)

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

06.11.2006, 13:44

Damn. Der røk plasseringa.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

07.11.2006, 00:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.