Andeby Online > Diskusjonsforum > Kåring av tidenes DP?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Sigvald skreiv:
Det ser nå ut til at kåringen er ferdig og at DP #4, "Donald Duck i Toppform" gikk av med seieren.
Ny bok som kommer øverst på listen over pocketer jeg må skaffe meg! 
Stormogulen
15 år, Notodden
02.01.2007, 09:28

Å herre, jeg glemte finalen. Jeg glemte å spare penger i BSU også, så nå må jeg betale kanskje hele 600 kr i skatt, oj oj oj. Jeg har visst blitt hemskt glemsk i jula, sannelig bra skolen begynner igjen snart så jeg får noe å skjerpe hjernen min på ...
#4 var antakeligvis den jeg ville stemt på i finalen uansett, forsåvidt, så det gjorde kanskje ikke så mye ...
da da da og hepp.
Kristin
22 år, Trondheim
02.01.2007, 14:34

At nr. 4 vant syns jeg ikke var så veldig overraskende. Den har blitt nevnt av mange som en av favorittbøkene deres. Stemte på den selv også.
Ellers så syns jeg det innimellom har vært ganske overraskende resultater. Mange veldig spesielle bøker som ikke gikk videre fra første runde engang, mens andre ikke så spesielle gikk videre. Mistenker at det var flere som stemte på laveste nummer uansett om de hadde lest bøkene eller ikke, men det er bare spekulasjoner selvsagt og spekulasjonene kan være påvirket av at jeg gjerne ville at 89 skulle vinne.
ばか! (Baka!)
Innlegget blei sist redigert 03.01.2007, 16:42 av Chrisron
Chrisron
31 år, Tønsberg
03.01.2007, 16:35

Chrisron skreiv:
Mistenker at det var flere som stemte på laveste nummer uansett om de hadde lest bøkene eller ikke...
*rødme* :)
Nestor Burma
43 år, Trondheim
03.01.2007, 19:06

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.