Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Fangen i Sølvdalen, tredje del

Andeby Online > Diskusjonsforum > Fangen i Sølvdalen, tredje del

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

I dag leste jeg siste del. Jeg synes ikke den var så bra som noen folk skal ha den til, men den var slettes ikke den dårligste. :-)

Mickey
18 år, Horten

16.06.2006, 22:34

Arne K skreiv:

Derimot er jeg ikke helt sikker på at jeg kjøper actionscenene i denne historien, spesielt ikke del 2. Jeg har aldri sett på Skrue som noen Rambo, det har vært forretningssansen som alltid har vært hans styrke.

Har alltid tenkt at i klondyketiden var han en "rambo-fyr", så jeg fant ikke noe rart i dette, men som du sier er det nok forretningsteften han er mest kjent for:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

18.06.2006, 20:43

Arne K skreiv:

Men her blir vi servert scener fra "virkeligheten" som går langt utenpå Skrues egne historier (med et par unntak). Men jeg innrømmer motstrebende at det var litt morsomt....og da er vel egentlig alt i orden.

Strengt talt er det scener frå Skrues minner, ikkje frå kva som faktisk skjedde, så... det kan fint vere uovereinsstemmelsar, ting han hugsar feil, osv.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

19.06.2006, 00:01

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.