Andeby Online > Diskusjonsforum > Ukens meningsmåling -> Feil ??
Gå tilbake til forumoversikta ...

Sigvald skreiv:
Det står deg selvsagt fritt å nedvurdere gamle legender.
Litt G.W.Bush over deg Sigvald, enten er du med oss eller imot oss. Jeg nedvurderer da ikke gamle //legender// , jeg bare mener at de ikke er så legendariske som du vil ha dem til.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
14.05.2006, 15:20

Sigvald skreiv:
...som vel til en viss grad er oppskrytt av den yngre generasjon?
Neidå, ikkje i det heile tatt. Derimot er det ein del folk midt i livet som har ein tendens til å //nedvurdere// desse til dei grader, diverre.
Hallgeir skreiv:
Hvor mange av disse kan skrive en ny historie? De aller fleste av disse er, skulle jeg tro, dessverre ikke blandt oss mer...
Nettopp, som eg prøvde å forklare tidlegare i tråden. OK, eg kan godt gå med på at det er fullstendig urealistisk at Alan Moore nokon gong skal teikna Donald -- men det er derimot *umogleg* at René Goscinny nokon gong skal gjera det.
Og heile poenget med meiningsmålinga hadde vore borte om ein tok med folk som faktisk *er* Disney-serieskaparar ...
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
14.05.2006, 15:22

Kristian Rødvand skreiv:
Miller, Gaiman og Moore er i det minste mest kjend for mørke, merkelege (på ein positiv måte, altså) og valdelege serier for vaksne,
Men ville du sagt nei til "Fantonald mot Gulbrand Gråstein" av Miller?
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
14.05.2006, 18:04

På vegne av meg selv og Eisner-juryen (som har tildelt Bone en bråte med priser) vil jeg gjerne takke Sigvald for at han omtaler oss som "den yngre generasjon". Jeg håper vi aldri blir så gamle som deg, Sigvald.
Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 18:23 av Nils Petter
Nils Petter
61 år, Moss
14.05.2006, 18:22

Nils Petter skreiv:
På vegne av meg selv og Eisner-juryen (som har tildelt Bone en bråte med priser) vil jeg gjerne takke Sigvald for at han omtaler oss som "den yngre generasjon". Jeg håper vi aldri blir så gamle som deg, Sigvald.
Jeg siktet nå til dem under 25-30 år. At enkelte eldre lesere adopterer ungdomens smak trenger ikke være negativt 
Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Jeff Smiths Bone fekk ni Eisner-prisar og ni Harvey-prisar for Bone. Spiegelman blei verdskjent då han brukte teikneseriemediet for alt det var verdt i Maus, og klarte å skrive ei fantastisk fagbok som få andre medier kunne ha yta rettferdigheit. Og Satrapi har hausta prisar verda over, inkludert ein svært nylig Sproing, for sitt praktverk Persepolis. Eg trur at det vil vera utruleg vanskeleg å kome opp med namn som er *meir* kjente enn desse seks.
Jeg betviler ikke at disse tegnerne er svært kjente og har opplevd stor suksess de senere årene. Det vil på alle felter være slik at nye krefter dukker opp og preger overskriftene. I populærmusikkens verden finner man en parallell i f.eks. Spice Girls som har vært blant de aller mest kjente musikkartistene de siste 10-15 årene, de har også fått en bråte med priser. Så er det opp til hver enkelt å vurdere hvorvidt man vil kaste seg på bølgen, eller eller konsentrere seg om eldre helter. Dersom noen velger å holde seg til Beatles og Stones fremfor å følge nøye med nyere artister så ser ikke jeg noe galt i det 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 18:52 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
14.05.2006, 18:43

Sigvald skreiv:
Nils Petter skreiv:
Jeg siktet nå til dem under 25-30 år. At enkelte eldre lesere adopterer ungdomens smak trenger ikke være negativt :-)
Hvem sier at han adopterer undommens smak? Kan jo hende at disse tegneseriene er Nils Petters egen smak.
Jeff Smiths Bone fekk ni Eisner-prisar og ni Harvey-prisar for Bone. Spiegelman blei verdskjent då han brukte teikneseriemediet for alt det var verdt i Maus, og klarte å skrive ei fantastisk fagbok som få andre medier kunne ha yta rettferdigheit. Og Satrapi har hausta prisar verda over, inkludert ein svært nylig Sproing, for sitt praktverk Persepolis. Eg trur at det vil vera utruleg vanskeleg å kome opp med namn som er *meir* kjente enn desse seks.
Jeg betviler ikke at disse tegnerne er svært kjente og har opplevd stor suksess de senere årene. Det vil på alle felter være slik at nye krefter dukker opp og preger overskriftene. I populærmusikkens verden finner man en parallell i f.eks. Spice Girls som har vært blant de aller mest kjente musikkartistene de siste 10-15 årene, de har også fått en bråte med priser. :-)
Spice Girls? Har du hørt noe på radioen i det siste? Tydligvis ikke, for der er det ikke alt for mye Spice Girls som spilles, hvertfall ikke etter at de la opp for ganske mange år siden. Så det blir vel mer riktig å sammenligne denne legendariske musikk gruppa med f. eks. Gocinny, Morris, Barks og Gottfredson.
Crazy Frog kunne du heller sammenlignet disse nye tegneserieskaperne med, "hans" sanger er slagere blant oss unge uvitende, og prisene vil nok strømme inn snart nå som han har kommet ut med ny plate.
Forresten stemte jeg på Jeff Smith. Det var et vansklig valg, så det kunne vært greit å kunne velg to stykker for en gangs skyld, Jeff Smith for en historie i god donaldistisk stil (med tegninger av Jeff også såklart) og en lang spennende historie av for eksempel Alan Moore.
EDIT:
Liker forresten både de gamle legnedene og de nye.
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 19:19 av Christiffer
14.05.2006, 19:06

... uhm, den samanlikninga blir vel søkt. Dei serieskaparane vi snakker om her er høgt respekterte serieskaparar som har stor ære og respekt omtrent på legendenivå i *fagmiljøet*, blant folk som har god peiling på teikneseriar. Eg trur at dei færraste som våger å påstå at dei har litt peiling på musikk vil framheve Spice Girls som nittitalets beste band. Derimot har fleire av serieskaparane på mi liste skrive seriar som dei fleste trekker fram som geniale teikneseriar. Eit døme: Kor mange bransjeprisar har Spice Girls fått? Har dei fått nokon i det heile tatt? Jeff Smith har fått *minst* 18-20 stykker.
Dei færraste kan overgå The Beatles, men det har kome mykje bra musikk etter dei òg. På same måte som det har kome ut mange ekstremt gode teikneseriar dei siste 10-15 åra òg, til tross for at få eller ingen av dei er signerte Carl Barks, René Goscinny eller Will Eisner.
Desse serieskaparane og seriane deira er ikkje ei motebølge som kan samanliknast med popband. Dei er dagens bautasteinar og morgondagens legender.
Og det *går* faktisk an å like både Barks, Goscinny, Herge, Giraud, Falk, Moore, Miller, Gaiman, Spiegelman, Satrapi og Smith. Det veit eg fordi eg snakker av erfaring.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
14.05.2006, 19:16

Christiffer skreiv:
Crazy Frog kunne du heller sammenlignet disse nye tegneserieskaperne med, "hans" sanger er slagere blant oss unge uvitende, og prisene vil nok strømme inn snart nå som han har kommet ut med ny plate.
Kan ikke si at det navnet sier meg noe. Men nå er det jo så mange artister der ute at ingen kan kjenne til alle 
For å få debatten inn på sporet igjen, samt bevise at min kunskap ikke er begrenset til Disneyserier, vil her nevne 6 nålevende tegnere, hvorav de fleste er svært kjente, som helt sikkert kunne ha tegnet Donald på en aldeles fortreffelig måte. Ettersom de fleste er europeere har de nok dessverre ikke fått så altfor mye priser og heder fra de amerikanske eksperter som deler ut Eisner-prisen:
- Achdé (Lucky Luke)
- Albert Uderzo (Asterix)
- Gilbert Gascard "Tibet" (Allan Falk)
- Jean Giraud (Blueberry)
- Sy Barry (Fantomet)
- Kari Leppänen (Fantomet)
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 19:20 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
14.05.2006, 19:19

Sigvald skreiv:
Christiffer skreiv:
Kan ikke si at det navnet sier meg noe. Men nå er det jo så mange artister der ute at ingen kan kjenne til alle
Det var bare tull, og du kan være utrolig glad for at du ikke vet hvem Crazy Frog er. 
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
14.05.2006, 19:21

... uhm, den samanlikninga blir vel søkt. Dei serieskaparane vi snakker om her er høgt respekterte serieskaparar som har stor ære og respekt omtrent på legendenivå i *fagmiljøet*, blant folk som har god peiling på teikneseriar. Eg trur at dei færraste som våger å påstå at dei har litt peiling på musikk vil framheve Spice Girls som nittitalets beste band.
Du tok poenget mitt, Olaf 
Mye av dette dreier seg nemlig om hva visse miljøer definerer som bra eller mindre bra. Man kan ikke dermed slutte at "fagmiljøet" har monopol på god smak. Den amerikanske delen av "fagmiljøet" vil f.eks. sikkert ofte overse mye som skjer i Europa o.l. 
Dei færraste kan overgå The Beatles, men det har kome mykje bra musikk etter dei òg. På same måte som det har kome ut mange ekstremt gode teikneseriar dei siste 10-15 åra òg, til tross for at få eller ingen av dei er signerte Carl Barks, René Goscinny eller Will Eisner.
Jeg betviler ikke dette 
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 19:38 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
14.05.2006, 19:38

Sigvald skreiv:
- Jean Giraud (Blueberry)
Har fått tre Eisner-prisar, han. :-) Inkludert The Eisner Award Hall of Fame.
- Albert Uderzo (Asterix)
Er òg i The Eisner Award Hall of Fame.
- Sy Barry (Fantomet)
OK -- han har vore pensjonert i tolv år, men ...
- Achdé (Lucky Luke)
- Kari Leppänen (Fantomet)
Det er kanskje ikkje berre nasjonaliteten som gjer at desse ikkje er så kjempeanerkjente i USA, då? Lucky Luke og Fantomet er fleire tiår gamle seriar som desse berre har haldt fram med, og i Leppänens tilfelle er han ein av svært mange som har denne jobben. Når ein held på med slikt skal det *mykje* til for å bli lagt merke til. Frank Miller klarte å revolusjonere Batman, og Don Rosa klarte å for ei enkelt historie revolusjonere Onkel Skrue -- men er du ein av mange som lager ein allereie etablert serie, er det vanskeleg å bli lagt merke til.
- Gilbert Gascard "Tibet" (Allan Falk)
Han skal eg ikkje uttale meg om, for eg har ikkje lest noko av han. Men kor kjent er han eigentleg? Er oppriktig nysgjerrig -- mannen har fått *tre linjer* i fransk Wikipedia!
------------------------------
Sigvald skreiv:
Du tok poenget mitt, Olaf :-)
Mye av dette dreier seg nemlig om hva visse miljøer definerer som bra eller mindre bra. Man kan ikke dermed slutte at "fagmiljøet" har monopol på god smak. Den amerikanske delen av "fagmiljøet" vil f.eks. sikkert ofte overse mye som skjer i Europa o.l. ;-)
Jodå, men namna eg trekker fram er då høgt anerkjente i Europa òg. Til dømes har fem av dei seks eg nevnte fått Sproingprisen. Som så definitivt ikkje delast ut i USA.
Eg skjønner ærleg talt ikkje kva poeng det er du meiner at eg har tatt. Fagmiljøet har ikkje monopol på god smak og overser lett det som skjer i Europa, ergo er Alan Moore og Jeff Smith oppskrytte? Eg ser ikkje koblinga.
Jeg betviler ikke dette :-)
Vil det seie at du trekker tilbake det du sa som at mange av vår tids store serieskaparar er oppskrytte?
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
14.05.2006, 19:56

Eg skal ikkje uttala meg om særleg mykje i denne tråden, men denne skjønte eg ikkje:
og Don Rosa klarte å for ei enkelt historie revolusjonere Onkel Skrue
Kan du utdjupa kva du meiner med?
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 21:02 av Sølve
Sølve
18 år, Ullensvang
14.05.2006, 21:02

Det eg meiner er at dei fleste Disney-seriar følgjar ei ganske fast prosedyre og difor sjeldan revolusjonerer noko som helst, medan «Skrues liv» var eit unntak frå denne prosedyren. Revolusjonerande annleis, men likevel ikkje ein revolusjon for Disney-seriane, ettersom historia ikkje påverka historiene i åra som fulgte, men like fullt på ein måte ei revolusjonerande historie. Ikkje mange av dei i Disney-samanheng dei siste femti åra.
Innlegget blei sist redigert 14.05.2006, 21:07 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
14.05.2006, 21:06

No er forsåvidt meiningsmålinga erstatta med noko meir nasjonalistisk. :-)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.05.2006, 00:06

No er forsåvidt meiningsmålinga erstatta med noko meir nasjonalistisk.
(Obligatorisk klage: Hvorfor er ikke Mads Eriksen med?)
Kommer du ved ukens slutt til å sende et «hintebrev» til vinneren om at «Flertallet av Andeby Onlines brukere synes du burde skrive en Donald-historie» e.l.?
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
22 år, Trondheim
15.05.2006, 00:30

Ooooooh ... Mads burde ha vore med, så absolutt. Eg klarte flaut nok å gløyme han. Kjempeflaut når han lager ein av dei to norske nettseriane eg følger med fast på, men ... Uff, dette var flaut.
(Og tipper at eg får klager frå dei som allereie har stemt om eg legger han til no?)
Hintebrev blir det nok ikkje, nei. Ikkje frå meg iallfall ... 
Innlegget blei sist redigert 15.05.2006, 00:44 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.05.2006, 00:44

Legg til Mads, du. Klarer ikkje bestemme meg no, men hvis Mads hadde vore med...
Kan då ikke vore særleg mange som har stemt til no uansett?
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
22 år, Rana
15.05.2006, 00:50

No er forsåvidt meiningsmålinga erstatta med noko meir nasjonalistisk. :-)
Denne gang har jeg stemt. Jeg stemte på Steffen Kværneland (er du sikker på at du har stavet etternavnet riktig?) ettersom det høres rogalandsk ut. Dessuten kom en av mine tipp-oldefedre fra Kverneland i Time.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
15.05.2006, 00:55

... han lager ein av dei to norske nettseriane eg følger med fast på, ...
Når du først sier det på denne måten må det være lov å spørre hvilken den andre er, selv om det er helt av-emne.
Og tipper at eg får klager frå dei som allereie har stemt om eg legger han til no?
Ikke fra meg, i hvert fall. Jeg ville uansett ha stemt på Knut Nærum.
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
22 år, Trondheim
15.05.2006, 00:55

OK, Mads er lagt til. Dei som måtte vera sure fordi die ikkje kunne stemme på han for ei time sidan og difor har stemt på noko som no ville ha blitt andrevalet deira, kan sende klage til Kristian og Øystein.
Sigvald skreiv:
Denne gang har jeg stemt. Jeg stemte på Steffen Kværneland (er du sikker på at du har stavet etternavnet riktig?) ettersom det høres rogalandsk ut. Dessuten kom en av mine tipp-oldefedre fra Kverneland i Time.
For å sitere tråden «Lang kø» frå juni 2004:
Olaf siterer bloggen til Arne Bye:
Vinneren av årets beste serie ble Steffen Kværneland.
Sigvald:
Hmmm? Denne fyren burde kanskje lære seg å skrive Kverneland riktig. Min farmors morfar kom fra Kverneland i Time så jeg VET hvordan dette skal skrives.
MikroMidas:
Både feil og rett Sigvald. Finnes sikkert ett sted som heter Kverneland og det er slik navnet skrives, men fyren det her er snakk om kommer fra Haugesund. Hadde du husket handlingen i hans eminente (og prisbelønte) utgivelse Slyngel hadde du husket akkurat det.
Kværneland er altså ikkje feil i det heile tatt.
http://andebyonline.com/forum/348/3/
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
15.05.2006, 01:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.