Andeby Online > Diskusjonsforum > Kvitt eller Dobbelt
Gå tilbake til forumoversikta ...

GPLongford skreiv:
David H skreiv:
Syns også du var veldig flink! Selv om det var søstera mi jeg fulge mest med på da
Så vi har en her som flykter inn i Donald når praten om varmblods og kaldblods blir for påtrengende?
Joda, og det er ikke første gangen!
Men Gratulerer med 24000 Audun 
David H
14 år, Østre Toten
11.12.2006, 15:30

Arild Midthun sa da i Kvitt eller Dobbelt at Skrues fly bare rakk å slippe 1 million flaskekappsler før prosjektet ble stoppet. Men det var da vel 1 million i hvert fly? , så vidt jeg husker. Og det kom vel flere flyslipp før det ble stoppet?
13.12.2006, 00:16

Diff skreiv:
Arild Midthun sa da i Kvitt eller Dobbelt at Skrues fly bare rakk å slippe 1 million flaskekappsler før prosjektet ble stoppet. Men det var da vel 1 million i hvert fly? , så vidt jeg husker. Og det kom vel flere flyslipp før det ble stoppet?
Det stemmer. Hvert fly hadde en million kapsler, det kom ett fly hver time, og det tok flere dager før endene kom seg ut og fikk stoppet sendingene. Så vi kan regne med at det regnet minst femti millioner flaskekapsler over Tralla La.
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
23 år, Trondheim
13.12.2006, 00:26

Ja da sitter vel hele gjengen uten hatt, og Donald uten lue...
Fordi alt sånn er tatt av for Audun!
Gratulerer med rent bord og 48 000 i emnet Donald Duck! Godt gjort!
Den som har flest dingser når man dør har vunnet!
GPLongford
43 år, Meløy
17.12.2006, 21:17

Jeg gir meg enda over - GRATULERER med full pott! :D
"Det er harde tider, gamle venn."
S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach
MatsGull
20 år, Kongsvinger
17.12.2006, 21:19

Flot klaret knægt! Stor respekt herfra - brug nu ikke alle pengene på Donald-blader :-)
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
17.12.2006, 21:22

Gratulerer... Dette var strålende arbeid Audun.
EN DAG, NÅR JEG BLIR SKIKKELIG RIK, SKAL JEG JAMMEN VISE DEM.
{[Tidligere Kjetil McDuck]}
Innlegget blei sist redigert 17.12.2006, 21:39 av Grev Buk McJern
Grev Buk McJern
17 år, Hurdal
17.12.2006, 21:32

Utrolig bra jobba! Du kan imponerende mye til å være 9 år!! Jeg vet, uten tvil, hva jeg hadde brukt pengene til!
Stormogulen
15 år, Notodden
17.12.2006, 21:37

Fantastisk, Audun. Du er 6 år yngre enn meg og klarte absolutt alle spørsmålene plettfritt mens jeg bare kunne tre. Jeg er imponert.
=)
Innlegget blei sist redigert 17.12.2006, 21:44 av Kakofoni
Kakofoni
17 år, Ålesund
17.12.2006, 21:43

Arild er sykt, sykt god til å tegne. Gratulerer Audun. Du kunne et idag jeg var blank på, til tross av din relativt unge alder. Må si jeg er mektig imponert.
Duckern
16 år, Karmøy
17.12.2006, 22:03

I dag sveipet jeg innom avslutningen i dette programmet, og fikk 48 000 kroners-spørsmålet med meg. Så vidt jeg la merke til, gjaldt alle spørsmålene Barks-historier. Dermed har jeg et spørsmål til de som har sett mer på programmet enn meg: Har alle tidligere spørsmål også hatt med Barks-historier å gjøre?
Hvis ja, burde temaet heller vært Carl Barks enn Donald, Donald er jo så mye mer.
For øvrig hadde vinneren imponerende kunnskaper om emnet.
Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0
SvK
25 år, Bergen
17.12.2006, 22:41

SvK: Så godt som...
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
17.12.2006, 22:56

Nå så ikke jeg hele programmet hvor de andre deltagerne hadde sine spente øyeblikk, men jeg tror du følte deg mest sikker av alle sammen Audun! Og det er positivt!
Mickey
18 år, Horten
17.12.2006, 23:08

GPLongford skreiv:
Ja da sitter vel hele gjengen uten hatt, og Donald uten lue...
Fordi alt sånn er tatt av for Audun!
Gratulerer med rent bord og 48 000 i emnet Donald Duck! Godt gjort!
Grattis fra meg også! Jeg har dessuten skålt for ham med kaffelikør 
Men, Audun - det var dumt at du kom til slutt. Videobåndet mitt tok slutt slik at jeg ikke fikk med seg dagens strålende innsats fra din side. Mitt håp er at andre kan hjelpe slik at våre danske venner likevel kan få sett opptak av dette på romjulens jubileums- og julemøte i DDF(r)
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 17.12.2006, 23:22 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
17.12.2006, 23:18

Alle episodene av kvitt eller dobbelt finnes på NRKs nett-tv.
Har dere forresten oppdaget at Donald er fjernet som emne i NRKs Kvitt eller Dobbelt spill?
NikZer
31 år, Oslo
18.12.2006, 00:43

SvK skreiv:
Har alle tidligere spørsmål også hatt med Barks-historier å gjøre?
Det har vært mye Barks, men også en del annet. I farten husker jeg at det var spørsmål om søstrene til Skrue og Petter Smarts tenkehette.
Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.
Nils Petter
61 år, Moss
18.12.2006, 08:24

NikZer skreiv:
Alle episodene av kvitt eller dobbelt finnes på NRKs nett-tv.
Har dere forresten oppdaget at Donald er fjernet som emne i NRKs Kvitt eller Dobbelt spill?
Ja, det var jo feil på svaralternativene i dette spillet. Bl.a. var svaret på på spørsmålet om Donalds bil "131"...
18.12.2006, 10:02

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.