Andeby Online > Diskusjonsforum > Tilleggsbind til CBSV
Gå tilbake til forumoversikta ...

Se følgende innlegg :
http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=961
Jeg støtter forslaget om slike tilleggsbind. Bør utgis separat, slik at også de (vi) som ikke har kjøpt CBSV kan kjøpe dem.
Gunnar And
57 år, Larvik
13.04.2006, 15:04

Min holdning er: Drit i oljemaleriene men gi oss de andre tegneseriene til Barks, men kommer det slike tilleggsbind så kjøper kompletisten i meg selvfølgelig alt 
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
13.04.2006, 18:17

Dette hørtes fantastisk ut...og støtter fullt ut forslaget om 2 ekstra bind:
benadikt på DDFR forum skreiv:
En Disney-kassette kunne i så fald indeholde:
a) En filmbog med filmskitser og med 4 DVD'er indlagt i omslaget, 2 med tegnefilmene og 2 med en dokumentarfilm om Barks.
b) Oliemalerierne, altså en revideret, udvidet udgave af The Fine Art of Walt Disney's Donald Duck.
c) Akvarellerne og pastellerne, en stærkt udvidet udgave af Barks Treasury.
En ikke-Disny-kassette kunne indeholde:
a) Barks' 36 tegneserier for andre end Disney (tegneserierne fylder 296 sider)
b) Barks' ikke-Disney-malerier, evt med et udvalg af Garés malerier, altså en udvidet udgave af Animal Quackers
c) Enkeltstående tegninger for andre end Disney, f.eks. Calgary Eye-Opener, Coo-Coo, o.s.v.
Er selv veldig glad i oljemaleriene hans, og har ønsket det fantastiske verket The Fine Art of Walt Disney's Donald Duck i mange år. Men, med priser i underkant av $1 000 er det kun en drøm (har faktisk sett det solgt for $2 000 på ebay.com).
Med dette ville CBSV vært perfekt.
Tror flertallet av de 2 500 i Norge ville kjøpe de ekstra bindene...
Innlegget blei sist redigert 13.04.2006, 18:54 av royend
13.04.2006, 18:53

MikroMidas skreiv:
Min holdning er: Drit i oljemaleriene men gi oss de andre tegneseriene til Barks, men kommer det slike tilleggsbind så kjøper kompletisten i meg selvfølgelig alt :)
Nogle er kun interesseret i tegneserierne, andre er kun interesseret i oliemalerierne. Bindene bør selvfølgelig kunne købes enkeltvis, mens de, der køber alle bindene, får kassetter med til dem.
Lige som MikroMidas er jeg mest interesseret i tegneserierne, men ville selvfølgelig købe alle tillægsbindene, og det endda både på dansk og på norsk.
for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.
Benadikt
50 år, Færøyene
14.04.2006, 19:17

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.