Andeby Online > Diskusjonsforum > Spørsmål angående Skrues Liv
Gå tilbake til forumoversikta ...

Det er et par ting jeg lurer på hver gang jeg leser Skrues Liv (ja, jeg nekter å bruke den suspekte forkortelsen) som jeg håpet mine venner på forumet kunne hjelpe meg med. 
I kapittel 2 så klatrer Skrue ned til Angus nede i Svanen, og neste gang vi ser et bilde "ovenfra" så sitter Julius Smart bundet fast i et tre. Hvorfor i alle dager gjør han det? 
Grunnen til at jeg skrev "et par ting" var at det var en detalj til, men den har jeg visst glemt foreløpig. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
10.04.2006, 07:42

10.04.2006, 09:38

B-gjengen passerer der ihvertfall, så dei binder han sannsynlegvis fast. Kvifor denne bonden berre står der utan å slippe Julius fri er eit verre spørsmål 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
10.04.2006, 22:16

Olaf Solstrand skreiv:
Kvifor denne bonden berre står der utan å slippe Julius fri er eit verre spørsmål
Ja, nettopp. Trodde det var bonden som hadde bundet han fast jeg og det så jeg ingen **logikk** i. 
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
- Det Gode Selskap -
Guffen Delbekk
23 år, Halden
10.04.2006, 22:18

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.