Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Samtaleemne på AOL

Andeby Online > Diskusjonsforum > Samtaleemne på AOL

Gå tilbake til forumoversikta ...

Leste på statistikksiden at av de 9 største trådene her på forumet, var det 4 av dem som ikke hadde noe med Andeby å gjøre i det hele tatt (i hvert fall ikke direkte). Er dette bare en tilfeldighet eller har vi begynt å gå litt lei av å BARE prate Donald?

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Innlegget blei sist redigert 23.03.2006, 21:47 av Kjetil Golid

Kjetil Golid
17 år, Tinn

23.03.2006, 21:44

Har faktisk tenkt veldig mykje på det same. Min teori er at dei fleste her inne har ei enorm interesse for ein del andre teikneseriar som det ikkje eksisterer tilsvarande forum for (det eksisterer forum, såklart, men ikkje med eit like aktivt og levande miljø -- og nei, det prøver eg ikkje å ta æra for sjølv, det er det brukarane som skal applauderast for), og at vi difor bruker alle smutthola vi kjem over på å diskutere andre ting fordi det faktisk er ting som veldig mange her inne har interesse for.

Noko som er grunnen til at eg stadig sterkare overveier å lage ein forumkategori for «andre teikneseriar».

Merk òg at terskelen for å opprette nye trådar om ting som ikkje har med Donald å gjera er ganske høg. Det medfører at dei få trådene som faktisk handler om heilt andre ting difor lett får uhorveleg mange innlegg :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

23.03.2006, 22:11

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.