Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hvilken historie?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvilken historie?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Jeg leter etter en historie der hvor Donald (jeg tror han har bursdag) er så ulykkelig. Jeg husker ikke helt hvorfor, men han føler at alle er mot han. Han går til en spådame, som tar han med til en person langt ute i verdensrommet, som ''lager personer''. Han bestemmer om de skal være rike eller fattige, snille eller slemme. Donald trygler om å få være rik og berømt, men får ikke viljen sin. Jeg tror han forandret litt på pc'n till "skaperen", og får se fremtiden eller noe sånt.. Er det noen som vet hvilken historie det er?? Jeg fant noe på inducks, men vet ikke om det er riktig historie. Jeg har bladd i samlingen min, men uten hell.
http://coa.inducks.org/story.php/x/D+97492//

(Jeg husker at historien ikke er så mange år gammel, så det kan nok stemme med 1999, men er ikke helt 100 % sikker.)
Takker for svar :-)

Mickey
18 år, Horten

21.03.2006, 20:59

Den historien du linker til handler jo om at Donald vil bli Politi, og følgelig starter på en politskole der han blir satt på forsjellige prøver. Det kan vel ikke være den?

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

21.03.2006, 21:04

Er det dét ja..! Jaja, tabbe av meg.

Mickey
18 år, Horten

21.03.2006, 21:05

Hm, kva med denne?
http://coa.inducks.org/story.php/x/D+2003-243
Høyrast sånn ut ihvertfall ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 21.03.2006, 21:14 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

21.03.2006, 21:14

Der er den jo ! Har lett og lett i **bladene** mine, men ikke funnet noe.. Ikke så rart, når den var i en jubileumspocket. Jaja, takk for svar! :-)

Mickey
18 år, Horten

21.03.2006, 21:19

Dette burde du starte med på fulltid, Olaf. Som en ekstra inntektskilde.

Har du en Donald-historie som sitter klistret i hodet, men aner ikke hvor og når den står? Gå inn på www.andebyonline.com/olafhjelperdeg og du får **nesten** garantert svar!

EDIT: Legg merke til at jeg ikke har lagt til noe smilefjes.

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Innlegget blei sist redigert 21.03.2006, 21:27 av Kjetil Golid

Kjetil Golid
17 år, Tinn

21.03.2006, 21:24

ANDonym skreiv:

Legg merke til at jeg ikke har lagt til noe smilefjes.

Ser det. Det burde du ha hatt. Her er to stykker, så kan du få eitt av dei: :-) :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

21.03.2006, 21:34

Takk :-)

Tidligere ANDonym
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

21.03.2006, 21:52

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.