Andeby Online > Diskusjonsforum > Dokumentarfilm om Don Rosa
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Jeg sendte mail og fikk svar. Han sa han skulle prøve å selge den til høsten. Han hadde det ganske travelt nå om dagen.
TSP
18 år, Stokke
13.06.2006, 11:38

Har også fått svar og mannen har det som sagt travelt. Om han får solgt duckumentaren, så blir det nok ikke på denne siden av nyttår vi får se den.
Er vi heldige, kanskje til våren, eller neste høst er den å se på TV-skjermen. Men den som venter på noe godt...
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
13.06.2006, 13:44

Har en god kontakt sentralt inne i dokumentaravdelingen hos NRK.
Vedkommende kjente ikke til denne dokumentarfilmen, men jeg har selvsagt gitt tips om denne filmen (og filmskaperen sin nettside).
Det betyr selvsagt ikke at de nødvendigvis kommer til å kjøpe den inn. Når det gjelder dokumentarfilmer laget av uavhengige norske produsenter ønsker NRK å få presentert et konsept på forhånd og følger deretter med på den videre prosessen uten å være forpliktet til å kjøpe / sende denne filmen. Det stilles høye krav både rent teknisk og fortellermessig på en dokumentarfilm hvis NRK skal gå til innkjøp av denne.
Og for ordens skyld; jeg verken kan eller har noe som helst ønske om å påvirke min gode kontaktperson i NRK (i den ene eller annen retning) når det gjelder denne dokumentarfilmen (eller eventuelle andre Disney-relaterte dokumentarer for den saks skyld)!
Gir selvsagt beskjed til dette ærverdige forum når jeg eventuelt skulle ha mer informasjon – når enn det skulle bli.
13.06.2006, 18:12

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.