Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Verdens snilleste tråd

Andeby Online > Diskusjonsforum > Verdens snilleste tråd

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Jeg har faktisk en Pizzicato Five-plate, men jeg pleier ikke å høre på den.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

11.03.2006, 18:17

Einherje skreiv:

Jeg må nok revidere mitt syn på post-30-pocketbøker. Etter å ha lest # 199 og historien "Donald Duck og filmens glamorøse verden", har jeg fått et litt mere nyansert syn. Det gjelder jo selvfølgelig ikke bare den historien, men en del andre også ville bare fremheve den).

FANTASTISK historie. Det er ei historie med eit slikt hendelsesforløp at ein hugsar det meste av det over åtte år etter at ein leste historia og framleis smiler bredt av det av og til. Hugsar at ein periode medan eg framleis budde i same hus som pocketboksamlinga mi var nummer 199 ein av dei bøkene som oftast blei plukka fram og lest på nytt. Utelukkande basert på nettopp denne historia. Dog, ei anna av favoritthistoriene mine står faktisk i boka før, nummer 198: «Politimester Olsens lange døgn». Fantastisk.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.03.2006, 22:42

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.