Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Reglane

Andeby Online > Diskusjonsforum > Reglane

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Et spørsmål av allmenn interesse: Fins det noen øvre grense for hvor mange ganger en spesifikk bruker kan opptre i forumet på en måte som stadig fører til reaksjoner fra moderator som 1) sterk moderering, 2) låsing, eller sågar 3) sletting av tråder? Eller må vi andre bare håpe og tro at vedkommende før eller senere tar til vettet?

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
tkoren.webs.com

Karamell
40 år, Oslo

08.03.2008, 01:02

Karamell skreiv:

Et spørsmål av allmenn interesse: Fins det noen øvre grense for hvor mange ganger en spesifikk bruker kan opptre i forumet på en måte som stadig fører til reaksjoner fra moderator som 1) sterk moderering, 2) låsing, eller sågar 3) sletting av tråder? Eller må vi andre bare håpe og tro at vedkommende før eller senere tar til vettet?

Her er du åpenbart ute etter å sope alle under en kost. Skjønner du ikke at folk er forskjellige og reagerer og agerer på litt forskjellige måter? Utover et par ganger i det siste er det forøvrig lenge siden det har vært særlig bråk her i forumet. Når folk flest ikke gjør mer ut av dette kan vel mye tyde på at folk flest finner at situasjonen er vel til å leve med?

Jeg er uansett ikke ute etter å påvirke stemningen i forumet i negativ retning og er selvsagt den første til å beklage dersom noen av mine senere innlegg i forumet skulle ha fått noen til å føle det slik. Det er nok dessverre alltid vanskelig å gi uttrykk for personlig frustrasjon på en slik måte at ingen andre tolker det som unødvendig negativitet ;-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 08.03.2008, 15:40 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

08.03.2008, 03:24

Ein ny regel er lagt til. Eg fekk eit forslag om å leggja til ein slik regel, og er einig i at den kan vera nyttig:

Dersom du veit at ein diskusjon har vore oppe mange gonger tidlegare, du ikkje har noko nytt å kome med i debatten og du på mange måtar allereie veit kva alle meiner om temaet frå ein tidlegare diskusjon, la vera å starte opp denne debatten på nytt. Andeby Online trenger ikkje fleire diskusjonar om korvidt Don Rosa er 100 % ufeilbarlig eller om kva kvar enkelt debattant legger i ordet «originalspråk». Du trenger sjølvsagt ikkje å søke gjennom forumet kvar gong du skriver eit innlegg for å finne ut om temaet har vore oppe tidlegare, men enkelte tema er så gjennomdiskuterte at alle som har brukt forumet ei stund bør kjenne til dei.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.08.2008, 23:25

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.