Andeby Online > Diskusjonsforum > Reglane
Gå tilbake til forumoversikta ...

Det er eit tolkningsspørsmål, og eg trur ikkje at verken eg eller du kan seie sikkert korvidt dette er lov eller ikkje då lova er svært vag på dette området. Men eg skal ta opp saka med ein advokat den dagen eg får råd til det, då dette tydelegvis er eit område eg trenger å vite meir om med dei forumbrukarane eg har fått 
Uansett, når det gjeld Disney og andre storkonsern, er ikkje spørsmålet nødvendigvis berre «kva er lov», men òg «kva kan dei finne på å saksøke for»? Det hjelper meg nada å ha retten på mi side så lenge rettskostnadane vil medføre konkurs.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 12.01.2007, 01:02 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.01.2007, 01:00

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Det er eit tolkningsspørsmål, og eg trur ikkje at verken eg eller du kan seie sikkert korvidt dette er lov eller ikkje då lova er svært vag på dette området. Men eg skal ta opp saka med ein advokat den dagen eg får råd til det, då dette tydelegvis er eit område eg trenger å vite meir om med dei forumbrukarane eg har fått :-)
Uansett, når det gjeld Disney og andre storkonsern, er ikkje spørsmålet nødvendigvis berre «kva er lov», men òg «kva kan dei finne på å saksøke for»? Det hjelper meg nada å ha retten på mi side så lenge rettskostnadane vil medføre konkurs.
Feil, Olaf! Dersom du vinner en slik rettsak får du erstatning for torrt og svie. Man trenger ikke engang være jurist for å skjønne det.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 12.01.2007, 01:19 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
12.01.2007, 01:19

Eg har ikkje like god peiling på juss som du har, Sigvald, så det der var eg overhovudet ikkje klar over. Dersom det stemmer, så klart, men eg går jo ut frå at du ikkje uttaler deg så bombastisk om ting du ikkje kan.
Men uansett: Den filosofien der fungerer berre dersom ein er 100 % sikker på å *vinne* ei slik rettssak -- og som skrive overfor, er eg altså ikkje det, då eg ikkje kan nok om det aktuelle lovverket (og det vesle eg kan, tilseier at dette ikkje er lov i det heile tatt). Ergo har eg uansett alt å tape.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.01.2007, 01:53

For ikkje å snakke om all tida og energien du vil måtte bruke på eit slikt søksmål, sjølv om du vinn - det får du aldri tilbake.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
12.01.2007, 01:55

Eg minner om forumregel 2: Dette er eit forum for Disney-relaterte diskusjonar, der det i hovudsak diskuterast Donald Duck og andre Disney-teikneseriar. Det er lov å diskutere t.d. Disney-filmar og andre relaterte ting, men innlegg som omhandlar andre ting, vil automatisk bli sletta. Vil du diskutere Barbie eller Eminem eller skredfare på Vassfjellet, kan du finne eit anna forum å diskutere det i.
Utelukkande basert på at folk klaga på desse trådenes eksistens har eg difor no sletta trådane «Sproing-prisen 2007» og «25 år siden Oddvar Brå brakk staven».
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
27.02.2007, 00:48

Utelukkande basert på at folk klaga på desse trådenes eksistens har eg difor no sletta trådane «Sproing-prisen 2007» ............................
Skjønner ikke hvorfor. Var det manglende nominering av Don rosa som medførte at informasjon om Norges viktigste tegneserierelaterte premie ikke ble funnet verdig å nevne her ???
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
27.02.2007, 22:47

Den har ingenting med Donald å gjera, og den var ikkje skrive i «Andre tegneserier», men oppretta som eigen tråd. Når forumdebattantar i tillegg reagerer negativt på at slike trådar blir lagt inn, har eg ingen skrupler med å fjerne dei.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
27.02.2007, 22:50

Når forumdebattantar i tillegg reagerer negativt på at slike trådar blir lagt inn, har eg ingen skrupler med å fjerne dei.
Du er sjefen. Jeg ville ikke reagert, tråden omhandlet da ihvertfall tegneserier (tror jeg, har ikke lest den så her synser jeg bare), ett begrep hvor Disney serier kan anses å være en delmengde. Men holder det forresten at ett marginalt mindretall reagerer negativt på noe før det blir utført så drastiske handlinger som total sletting ?
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
27.02.2007, 22:58

Dette forumet har alltid omhandla Disney-seriar, ikkje teikneseriar generelt. Om nokon vil ha revolusjon og gjera om dette frå eit Donald-forum til eit generelt teikneserieforum kan eg godt vurdere det, men det er ikkje det vi har i dag.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
27.02.2007, 23:03

Jeg mener forumet fortsatt skal være fokusert mot Disneyserier. Men hvis det hadde vært mulig å lage et lite "underforum" rettet mot andre tegneserier, synes jeg det hadde vært ypperlig. Dette fordi det er forummedlemmer her som besitter enorme kunnskaper om tegneserier generelt, og innlegg fra disse personene har gjort bl.a. tråden "Andre tegneserier" til en ressurs. Da kunne det vært greit å tilrettelegge litt bedre enn en relativt uoversiktlig tråd, som nå har 1940 innlegg. Men fokuset til forumet synes jeg absolutt skal fortsette å være rettet mot Disney.
Kent
23 år, Sandnes
28.02.2007, 11:05

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
25.09.2007, 19:16

For å sitere fire utdrag frå dei nye forumreglane:
«Ikkje øydelegg debatten med spamming (gjenteke posting av same innlegg) [...].»
«Dette er eit forum for Disney-relaterte diskusjonar. Her diskuterer vi Donald Duck, Mikke Mus, onkel Skrue og andre Disney-teikneseriar og Disney-filmar. Om du ønskjer å diskutere noko heilt anna, bør du finne deg eit anna forum å ta den diskusjonen i.»
«Ikkje skriv «off topic»-innlegg. Dersom ein diskusjonstråd handler om «Skrue McDucks liv og levnet», skal du ikkje bruke den tråden til å byrja å diskutere detaljane i «Der Führer's Face».»
«Bruk sunn fornuft. Ikkje legg inn innlegg berre for å provosere.»
Eg modererte bort heile diskusjonen om Haugesunds Avis og at alle aviser bør leggja ut alt gratis på nett frå Raptus-tråden. Og eg kan bli gretten dersom eg blir nøydt til å gjera dette fleire gonger. Den har ingenting med donaldisme å gjera, den har absolutt ingenting med Raptus å gjera, og vi har hatt same diskusjon hundre gonger før. Det er MINST nittini gonger for mykje.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
08.10.2007, 07:27

Forumreglane er no endra. Nytt er at det er spesifisert at det ikkje er tillatt å leggja ut e-postadresser i forumet.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
14.01.2008, 15:10

Forumreglane er no endra. Nytt er at det er spesifisert at det ikkje er tillatt å leggja ut e-postadresser i forumet.
Og årsaken til dette er???
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
19.01.2008, 03:24

At folk har rett på litt privatliv, og at det er direkte uhøflig å leggja ut andres e-postadresser på såpass store nettsider som dette. At regelen ikkje har kome tidlegare har vore fordi eg har gått ut frå at den var unødvendig.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.01.2008, 11:48

At folk har rett på litt privatliv, og at det er direkte uhøflig å leggja ut andres e-postadresser på såpass store nettsider som dette. At regelen ikkje har kome tidlegare har vore fordi eg har gått ut frå at den var unødvendig.
OK, jeg ser poenget, men man har vel stadig lov å legge ut sin egen e-postadresse her?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
19.01.2008, 16:54

Som det kjem ganske klart fram av i den aktuelle forumregelen er ikkje det eit problem, nei. (Det frårådast på det sterkaste å leggja ut e-postadresser i forumet generelt, men det er andres adresser som er fy-fy, ja.)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.01.2008, 19:11

Jeg vil driste mig til at kalde denne forumregel indlysende! Det er ærgerligt at det må nedskrives, da det er selvskrevet.
Da jeg engang fik et tlf.-nummer af en kammerat som han bag mig om at give videre aftalte jeg med mig selv at det ville jeg ikke gøre. - Alt andet ville da være at svigte et andet menneskes tillid fuldstændigt.
Ligeledes ville jeg i min tid som info-adresse-ansvarlig for en webportal heller ikke videregive mail-adressen på den person mange læsere var fans af. -
Det havde manden selv bedt mig om, for kompetente informationssøgere, der virkelig vil finde netop den adresse kunne, og kan stadig, selv finde den.
Jeg gik endda forleden så langt som at stå ved det løfte jeg engang har givet og vil derfor stadig ikke videregive hverken mail- eller post-adresse.
Jeg forsøger at gøre mig fortjent til den tillid der vises mig.
Jeg kan endda forstå at jeg engang imellem overdriver min diskretion i det jeg ikke trykte adressen på en anden person i en liste jeg sendte ud. Der måtte jeg gerne have trykt bynavn og email, fik jeg senere at vide.
I øvrigt er det altid smart i hvert fald at kamouflere sin mail-adresse hvis man endelig vil gengive den på nettet - fæør jeg lærte det færdedes jeg glad og fro på nettet med en mail-adresse som nu ikke er aktiv længere -
med det resultatet at jeg indtil for et par år siden, da min mor og jeg skiftede udbyder, modtog op til 2-300 spam-mails OM UGEN!
Remember: It all started with a mouse
Innlegget blei sist redigert 19.01.2008, 19:28 av AC
AC
29 år, Danmark
19.01.2008, 19:25

Som det kjem ganske klart fram av i den aktuelle forumregelen er ikkje det eit problem, nei. (Det frårådast på det sterkaste å leggja ut e-postadresser i forumet generelt, men det er andres adresser som er fy-fy, ja.)
Og det rådes selvsagt til å "forkle" emailadressen slik at ekle roboter ikke finner den. Å erstatte tegnene @ og . med lettforståelige ord (alfakrøll og punktum, for eksempel) holder fint.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
20.01.2008, 09:05

Mine ord om igen Dupond - ja det må du nok sige Dupont ;-D
AC skreiv:
I øvrigt er det altid smart i hvert fald at kamouflere sin mail-adresse hvis man endelig vil gengive den på nettet - fæør jeg lærte det færdedes jeg glad og fro på nettet med en mail-adresse som nu ikke er aktiv længere -
med det resultatet at jeg indtil for et par år siden, da min mor og jeg skiftede udbyder, modtog op til 2-300 spam-mails OM UGEN!
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
20.01.2008, 09:45

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.