Andeby Online > Diskusjonsforum > Preview?
Gå tilbake til forumoversikta ...

I linken deres "Forteljarar" har dere mye bra! Her står det masse interessant. Det eneste jeg synes mangler, er en slags "preview" av tegneren's stil. Så hva om dere hadde lagt til en tegning eller rute, eller kanskje en kort stripe som er tegnet av tegneren dere skriver om, slik at man kan se hvilken stil de har? Dette er jo en flott måte for folk å kjenne igjen stilen/streken om de ikke er sikker på hvem som er tegneren.. Dessuten pynter det jo også ekstra opp.
Vel, det er bare en ide jeg tenkte jeg ville dele med dere! Stå på..
Hertug Kvakkens
01.04.2004, 19:59

det var jo det på de gamle sidene. En av grunnene til at man ikke har det her tror jeg er at det er om "fortellere", ikke "tegnere", og hvis man har fokus på forteller-rollen så blir det kanskje dumt med tegneeksempler?
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
01.04.2004, 21:26

Joda, kanskje. Men de fleste fortellerene er vel også tegnere? Dessuten kan man jo ha det på de fortellerene SOM tegner da iallfall... Anyway, god påske folkens...
Hertug Kvakkens
01.04.2004, 21:37

Alle på "Forteljarar"-lista er jo tegnere. Jeg synes AOL kan legge til noen tegnere til. F. eks. Marsal, Ferioli og Manrique. De er jo ganske ofte i DD...
"Oooorrrgle! Dooorrrgggle! Dooorrrffen!"
fiskebolla
Harstad
02.04.2004, 19:08

Enig med fiskebolla der, de har like mye rett til å være der som de andre ja. Og, er alle tegnere er vel ideen bra den?
Hertug Kvakkens
03.04.2004, 03:00

Kanskje vi skulle hatt Rodriques (er det sånn det skrives?) Han hadde ivertfall tre gode historier i nr. 15/04. Dessutan kunne vi gjort "Forteljarar" om til "Teiknarar".
Steinøy
14 år, Gaular
03.04.2004, 09:05

Teikningar vil bli lagt til her med tida. Vi hadde det på gamle AO, som enkelte allereie har sagt, og det vil bli lagt til her og når vi har tid til det.
Vi brukar ordet "forteljarar" fordi vi vil omfamne BÅDE forfattarar og teiknarar. "Teiknarar" vil bli feil, då det vil medføre at vi ikkje kan leggja inn reine forfattarar - og det kjem vi til å gjere med tida.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
06.04.2004, 14:25

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.