Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Skurker

Andeby Online > Diskusjonsforum > Skurker

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Og er ikke Solstrands base her?

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

18.02.2006, 02:48

Vel, då er semifinalene i gong (og har vore det i nokre timer).

And the candidates are:

**18.** **februar:**
-- Svarte-Petter
-- Farlige Fiffus og Mikro-Midas
-- Magica fra Tryll
-- Rikerud
-- B-gjengen

**19.** **februar:**
-- Doktor Krantz
-- Gulbrand Gråstein
-- Eks, Dobleks og Triplex
-- Spøkelseskladden
-- Arpin Luséne

Dei to skurkane med flest stemmer i kvar runde går vidare til finalen, og finalen vil som sagt vare i ei veke. Men først skal ti bli til fire ...

Vil eigentleg oppfordre dei som føler for det til å gi gode valgtaler for sine favorittar, for dette kan jo eigentleg tippe alle vegar, kanskje er det framleis folk som lar seg overtale til å støtte nettopp din favoritt ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

18.02.2006, 04:08

Valgtale:

I dag er det bare en kanditat som gjelder. Glemte gangsterduoer, italienske hekser, ynkelige milliardærer og tafatte forbryterorganisasjoner blekner mot den ultimate Disney-skurken. **Svarte-Petter** . Sliteren, yrkesforbryteren, den evige fienden. Mannen som ikke kan vinne, men som aldri taper heller. Svarte-Petter. Han er den eldste av Disneys skurker, og den eldste figuren som fortsatt er i bruk. Allerede i 1925 dukket han opp, da Carl Barks var en ung sliter på et jernbaneverksted, da Hamsun fortsatt var nasjonalhelt og før folk hadde TV. De hadde knapt radio. Svarte-Petters fiender forsvant. Men erkeskurken overlevde. Med sigaren og trebeinet kavet han seg inn i 1930-tallet, da han ble virkelig farlig. I en film fra 1929 ledet han en tysk hær under første verdenskrig. Gang på gang, gjerne som pirat, kidnappet han Minni og gjorde brutale forsøk på å gjøre Mikkes dager talte. Han slo seg sammen med Advokat Lur i seriene, og ble advokatens voldelige håndlanger. I 1933 gjorde de to et morderisk mytteri på et skip, tok over mannskapet og startet et militærregime i eget luftskip. I 1941 eide de tømmerdalen, og Svarte-Petter var lysten på å likvidere Klara Ku. Året før hadde han, som western-skurk, gitt samme ku Stockholm-syndromet. Bare Svarte-Petter kan gjøre noe sånt i en Disney-serie. Alt i en serie fra 1932 hadde han stampet inn på en bar i Alaska, med sin karakteristiske trebeinslyd, dæljet i bordet og forlangt "noe som river i halsen". Bartenderen ga ham et lite glass med whisky eller noe i, Svarte-Petter tok det som en personlig fornærmelse og styrtet tønna i stedet. Slik er han. Og han har på ingen måte myknet med årene, slik B-gjengen, Magica og til og med Spøkelseskladden har. I opptil flere nye Egmont-historier har han vært delaktig i drapsforsøk på Mikke. Men aller best er han kanskje i de italienske historiene. Når Svarte-Petter, iført hatt og dress, gjerne med en grønn dressjakke, tenner sigaren, lener seg tilbake og flirer det onde fliret sitt, er det ingen tvil lenger. Svarte-Petter er kongen. Enten han er bankraner, sjørøver, sersjant eller svindler som i Mammutbok 2 (historien "Mikke Mus og formel nummer 13" - anbefales), enten han konfronterer Mikke, Langbein, Donald (Sjørøvergull!), Jens Bånn eller til og med Snipp og Snapp, er han kongen. Sier det igjen. Svarte-Petter er kongen.

Puh. Tror jeg klarte å overbevise meg selv der. Men i finalen blir det Spøkelseskladden likevel.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Innlegget blei sist redigert 18.02.2006, 13:06 av Vegar

Vegar
18 år, Trondheim

18.02.2006, 13:02

Heia Spøkelseskladden!

"Hvis du nå skal gi din stemme,
så må du ikke glemme:
at Kladden din stemme får,
så han blir lesernes skurk i år!"

:-D

Hehe! MItt lille poetiske inslag!:-)

Innlegget blei sist redigert 19.02.2006, 15:48 av MicMac

MicMac
16 år, Oslo

19.02.2006, 15:45

Siden plan A er ute (Madam Mim), går jeg nå for plan B.
HEIA B-GJENGEN
BÆSTE GJÆNGEN I BYN!
:-) ;-)

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

19.02.2006, 16:33

MicMac skreiv:

Heia Spøkelseskladden!

"Hvis du nå skal gi din stemme,
så må du ikke glemme:
at Kladden din stemme får,
så han blir lesernes skurk i år!"

:-D

Hehe! MItt lille poetiske inslag!:-)

Kremt. Åh, jeg takker.... ;-)

BOM -Du er hypnotisert!

Spøkelseskladden
39 år, Sarpsborg

19.02.2006, 16:48

SPØØØØKELSEEESKLADDEN!!! HEIA SPØKELSESKLADDEN! :-D

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

19.02.2006, 17:54

Slutter meg til Spøkelseskladdens heiegjeng jeg også :-)

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

19.02.2006, 18:34

Trur nok eg ville satsa pengene mine på han, ja...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
22 år, Rana

19.02.2006, 18:42

Finalen blei lagt ut etter planen ved midnatt, og det vil gå an å røyste i ei heil veke (altså fram til klokka 0.00 natt til 27. februar (då det, om nokon skulle lure, vil bli lagt ut ei *heilt* vanleg meiningsmåling igjen og vi vil vera tilbake med systemet med ei i veka).

Dei fire finalistene er Magica fra Tryll, B-gjengen, Gulbrand Gråstein og Spøkelseskladden. Sjølv om det framleis er ei veke til vinnaren er kåra, kan vi jo ut frå kandidatane kanskje trekke nokre konklusjonar? Får ihvertfall eit klart inntrykk av at den allmenne oppfatninga er at ingen kan slå dei gode, gamle.skurkane. Den nyaste av desse figurane er 45 år gamal, og nykomarar som Arpin Luséne og doktor Krantz klarte ikkje å nå heilt opp sjølv om dei hadde sine stemmer -- dei to blei dei semifinalistane som fekk færrest røyster i semifinalen (OK, Luséne kom på delt plassering med Rikerud om vi skal telle stemmer).

Tre av fire finalistar er ande-skurkar. Alle desse tre er Barks-figurar, den fjerde er Gottfredson. Barks og Gottfredson er altså framleis dei viktigaste namna når det gjelder å lage gode skurkar, og kvantitativt ser det ut som om Barks har eit forsprang, men det gjenstår enno å sjå kven av dei som har laga den ALLER beste skurken. I semifinalane var det tettare, med fem andeskurkar og fem museskurkar.

I dei innleiande rundane blei det til saman gitt 262 røyster. I semifinalane blei det til saman gitt 97 røyster.Eg krysser fingrane for at finalen når åtti-nitti røyster sjølv om det ikkje går an å røyste meir enn ein gong pr brukar.

Kan jo for moro skuld oppsummere kven av dei fire finalistane som har fått flest røyster totalt i dei innleiande rundane:

Magica fra Tryll: 51 røyster
B-gjengen: 45 røyster
Spøkelseskladden: 72 røyster
Gulbrand Gråstein: 38 røyster

Men dette er sjølvsagt tal som kan forandre seg veldig i finalen. Enkelte kandidatar har sannsynlegvis blitt haldt tilbake av at dei hamna i same kvalifiseringsgruppe som ein annan figur som høsta mange røyster, så mykje kan bli annleis denne veka. Uansett blir det høgst sannsynlegvis ganske spennande.

**Godt** **val!**

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

20.02.2006, 00:56

KOM IGJEN FOLKENS! Gi en stemme til gode, gamle B-gjengen! Hva hadde vel Andeby vært uten dem? Hvor mange nydelige konflikter ville vi ikke gått glipp av?
STEM B-GJENGEN TIL TOPPS!!

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

20.02.2006, 08:27

Jeg må innrømme at jeg ikke liker de nye B-gjengen så veldig godt. De er rett og slett **for** dumme! Men, de "gamle" B-gjengen var kule og farlige, men desverre ikke "kule" nok til å få min stemme.

Stem Spøkelseskladden til **topps**!

MicMac
16 år, Oslo

20.02.2006, 18:21

Får vel forsøke meg på eit lite valgkampbidrag eg òg...

Lat oss sjå på kva me kårar her. "Beste Disneyskurk" står det i spørsmålet på pollen. Sjølvfølgjeleg spelar subjektiv smak ein enorm rolle i ei slik vurdering, men eg meinar likevel at ein kan komme til eit par konklusjonar før ein legg til personleg smak.
Korleis definerer ein skurk? Jo, som "vond person" og "heltens motpart", altså ein som handlar umoralsk og bevisst motarbeidar helten. Dette kvalifiserar tydeleg alle dei fire finalistene til. Men det er når ein skal sette "beste" framfor at eg byrjar stusse - for "beste skurk" må då i så fall tyde "den som oppfyller skurkefunksjonen best"? Igjen vil ei vurdering av kva det betyr vere subjektivt, men eg meinar at me i alle fall kan eliminere B-gjengen. Dei er absolutt skurkar, men er dei verkeleg så vonde personar som er ei så stor trussel mot helten/heltane at dei kvalifiserar til "best"? B-gjengen er klønete, naive og tidvis sentimentale latsabber som er skurkar mest fordi at dette er det dei kan og er oppdratt til å vere, ikkje fordi dei innerst inne er vondskapsfulle, nedrige drittsekker som elsker å øydelegge for andre og set eiga vinning over absolutt alt. Eg seier ikkje at dette er kriterier ein god skurk må besitte, men i B-gjengens tilfelle meinar eg at mangelen på dei gjer dei svakere som skurkar. Dei er absolutt gode karakterar, men ikkje spesielt gode skurkar - det er ein grunn for at det blant finalistene er kun B-gjengen som har hatt eit særleg stort antal historiar der **dei** er heltane og hovudpersonane. Det blir for meg difor feil å skulle stemme på dei.

Av dei tre resterende meinar eg alle er verkeleg gode skurkar. Personleg foretrekkjer eg kanskje Spøkelseskladden eit lite hakk over dei to andre, og då er det fordi han er meir versatil. Gulbrand er den skruppellause finansmagnaten, Magica den klassiske skurken der sjølve jakta på triumfen har overstege sjølve triumfen i betydning. Men Kladden, Kladden klarer å skifte mellom ulike agendaer og ulike operasjonsmåter utan at karakteren egentleg endrer seg. I ei historie er han kanskje ute etter verdsherredømme, og framstår som ein mestermanipulator av James Bond-nemesis-format. I det neste vil han kanskje stjele ein ekstremt dyr juvel, og er plutseleg utspekulert meistertjuv. Deretter dukkar han opp som korrupt og gal vitskapsmann som vil endre sjølve fysikkens reglar for å ta hemn over sin sjølvutpeika fiende. Kladden er ekstremt målorientert - sjølv om han jobber for å gjere eit milliardkupp i ei historie vil han dersom pengar ikkje er hans mål i den neste historia gi totalt blaffen i eventuelle inntjeningsmogelegheitar planen hans måtte åpne opp for dersom dei ikkje leiar han direkte vidare mot hans dåverande mål. Kladden er alt - forbrytergeni, spion, meistertjuv, vitskapsmann og forsker. Difor meinar eg han ligg eit lite hakk over dei to andre som har meir fastlåste personlegheitar og ditto handlingsmønster. Kladden er jokeren som ingen heilt klarer forutsei, som alltid overrasker, men som samtidig alltid er den same, gjenkjennelege karakteren med dei same logiske, kyniske, kaldt uttenkte og fullstendig spinnville planene.

Så mi billedlege oppfordring til dykk alle denne veka blir dette: signer valslippen med ein blekkflekk. Eller hopp til i skrekk kvar gong skuggen bak bokhylla bevegar seg på ein høgst unormal måte. Valet er ditt.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

20.02.2006, 19:25

Loke Aesir skreiv:

Dei er absolutt gode karakterar, men ikkje spesielt gode skurkar - det er ein grunn for at det blant finalistene er kun B-gjengen som har hatt eit særleg stort antal historiar der **dei** er heltane og hovudpersonane.

Host!

Du glemmer at Magica også er helt/hovedperson i noen historier (faktisk blir slutten lykkelig noen ganger for henne).
Selv om B-gjengen har flere slike historier enn Magica, har hun også en del slike. :-)

Stem på Spøkelseskladden! :-)

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Innlegget blei sist redigert 20.02.2006, 21:47 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
16 år, Larvik

20.02.2006, 21:42

Er det en tilfelighet at kanskje alle som har stått på plass C i avstemningen har vunnet?

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
19 år, Kongsvinger

20.02.2006, 22:28

Loke Aesir skreiv:

B-gjengen er klønete, naive og tidvis sentimentale latsabber

Akkurat slik mener jeg alle skurker bør være! Donald har jo alltid være et moralsk blad der det gode seirer over det onde. Derfor er B-gjengen de beste skurkene i Andeby! Fordi de alltid gjør feil! Fordi de på sitt søte, klønete vis hver gang tror de har den perfekte plan. De er Andeby's Olsenbanden, og derfor liker jeg dem så godt. De andre kandidatene er bare onde, de er FOR lure. Det må liksom en Mikke til for å knekke Spøkelseskladden, mens hvem som helst kan ta knekken på B-gjengens planer.
Nok en gang: STEM PÅ B-GJENGEN!

www.olavskulen.no

Innlegget blei sist redigert 20.02.2006, 22:41 av Elise

Elise
49 år, Stord

20.02.2006, 22:41

Kladden er då noko godmodig... han har jo til dømes eit for sart hjarte til å sjå folk dø...

Arpin Luséne skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Dei er absolutt gode karakterar, men ikkje spesielt gode skurkar - det er ein grunn for at det blant finalistene er kun B-gjengen som har hatt eit særleg stort antal historiar der **dei** er heltane og hovudpersonane.

Host!

Du glemmer at Magica også er helt/hovedperson i noen historier (faktisk blir slutten lykkelig noen ganger for henne).

Nei, gløymer ikkje det, det var ein grunn for at eg skreiv "B-gjengen som har hatt eit **særleg** **stort** **antal** historiar der **dei** er heltane og hovudpersonane" og ikkje "kun B-gjengen som har hatt historiar der **dei** er heltane og hovudpersonane". For som du seier:

Selv om B-gjengen har flere slike historier enn Magica, har hun også en del slike. :)

Dersom ein grev litt finn ein forresten sikkert slike historiar med Kladden òg.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

20.02.2006, 22:49

Jippi! Spøkelseskladden vant!:-D

Gi meg en K!
Gi meg en L!
Gi meg en A!
Gi meg en D!
Gi meg en D!
Gi meg en E!
Gi meg en N!

Hva blir det?`

**Kladden!**

MicMac
16 år, Oslo

27.02.2006, 15:29

Vil det komm en artikkel om at Kladden vant, slik det var når "Tre listige fyrer" vant? :-V

Jonas Larsen
16 år, Larvik

27.02.2006, 15:37

Ja. Tenkte på å leggja ut denne ved midnatt, men eg gadd ikkje. :-) Men eg skal prøve å få skrive litt om det om det der eg klarer å presse det inn etter jobb mellom oppgåveskriving, DD9-artikkel og Matrisen ein eller annan gong i kveld.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.02.2006, 16:32

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.