Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Skurker

Andeby Online > Diskusjonsforum > Skurker

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Hm ... fjerde historie er denne?
http://coa.inducks.org/story.php/x/IS+TL+1936-A//++_

Er det slik å forstå at den er utgitt på norsk ein stad? Kan nokon isåfall hjelpe meg med kvar, slik at eg kan spore den opp? :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

15.02.2006, 02:27

Ja, den er å finne i ein av desse "innbundne" julepocketbøkene som har komme fast kvar jul dei siste åra. Er byrja bli ein god del år sidan den med denne historia i kom, og eg har ikkje pocketen her så eg får ikkje sjekke kva årstal det var i. Men den er altså kommen på norsk. Den inneheld ikkje Tåkefyrsten som fiende, dog, om eg hugsar rett, sjølv om han nok er referert til ein gong eller to.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Innlegget blei sist redigert 15.02.2006, 02:51 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

15.02.2006, 02:50

Jeg synes så å si alle historiene med B-bestefar er kjempebra (kanskje spesielt hvis de er tegnet av DR?), så min stemme måtte nok gå til han. Men Magica kommer på andre plass hos meg.

Mickey
18 år, Horten

15.02.2006, 11:18

Om dagens avstemning: Magica er naturligvis utrolig tøff, men ingen kan hamle opp med de uhyggelig skumle Eks, Dobleks og Triplex! "Grimmerud Slott" er en av mine absolutte yndlingsserier noensinne, og det skyldes i stor grad at skurkene er så u-donaldsk nifse. De er som plukket rett ut av en gammel skrekkfilm, og selv om jeg egentlig er alt for lettskremt for skrekkfilmer, så klarer jeg å sjangle meg gjennom "Grimmerud" med korrekt mengde gåsehud (og litt hjelpet av alle de sprø tingene Klaus sier underveis, naturligvis. ikke dypp det i kaffen din, bare stuss det litt øverst!)

da da da og hepp.

Kristin
22 år, Trondheim

15.02.2006, 13:39

Fire veldig gode alternativ i dag, skulle ynskje nokon av desse kunne vere i den siste pulja så eg ville hatt noko å stemme på der. Arpin er jo grei nok, men... ville heller stemt på Eks'ene eller B-bestefar. Men stemma mi i dag går nok til Skarp , særleg ettersom Magica ikkje treng stemma mi for å vinne uansett.

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 15.02.2006, 18:35 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

15.02.2006, 18:34

Olaf Solstrand skreiv:

Er det slik å forstå at den er utgitt på norsk ein stad? Kan nokon isåfall hjelpe meg med kvar, slik at eg kan spore den opp? :-)

Eg er nesten heilt sikker på at denne er utgjeve i Onkel Skrues julehistorier frå 1994, sidan denne sannsynlegvis er identisk med den danske utgjevinga.

Cover: http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/JB1994

Eirikb

15.02.2006, 22:19

Elise skreiv:

Men... Madam Mim da??...?

...altså ho er jo ikkje ein skurk i donald-blada, der er jo ho ei snill heks...

CrazyHorse
17 år, Vik

15.02.2006, 22:29

Eirikb skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Eg er nesten heilt sikker på at denne er utgjeve i Onkel Skrues julehistorier frå 1994, sidan denne sannsynlegvis er identisk med den danske utgjevinga.

Cover: http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/JB1994

Stemmer, den der er det. Kjenner att coveret.

CrazyHorse skreiv:

Elise skreiv:

Men... Madam Mim da??...?

...altså ho er jo ikkje ein skurk i donald-blada, der er jo ho ei snill heks...

Vel, det varierar. Ho har blant anna dukka opp som venen til Magica og Spøkelseskladden ein gong eller to.

Men ja, for det meste er ho snill i bladene, eller i alle fall nøytral. Så du har faktisk rett, ho høyrer kanskje ikkje heime i denne avstemninga.

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 15.02.2006, 22:34 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

15.02.2006, 22:32

Loke Aesir skreiv:

Den inneheld ikkje Tåkefyrsten som fiende, dog, om eg hugsar rett, sjølv om han nok er referert til ein gong eller to.

Masken hans var hoved"skurken", jo. Ikke at den gjorde så enormt mye, og vi fikk bare se den i et par ruter, men hele historien VAR bygd rundt forsøket på å ødelegge den for godt.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

15.02.2006, 22:43

Adamant skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Den inneheld ikkje Tåkefyrsten som fiende, dog, om eg hugsar rett, sjølv om han nok er referert til ein gong eller to.

Masken hans var hoved"skurken", jo. Ikke at den gjorde så enormt mye, og vi fikk bare se den i et par ruter, men hele historien VAR bygd rundt forsøket på å ødelegge den for godt.

Var den? Eg tykte hugse at poenget dreide seg rundt

SPOILER:

den sovende prinsessa,

men når du seier det så var det vel nokre maskeillusjonar på vegen, ja. Må tydelegvis lese historia omatt.

Edit: Fenris, heller, ingen Skarp i semifinalen!

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 16.02.2006, 00:02 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

15.02.2006, 23:44

SPOILER:

Prinsessen var den eneste som kunne beseire Tåkefyrstens maske, og størsteparten av eventyret omhandlet forsøket på å få vekket henne

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

16.02.2006, 00:09

Ah, stemmer, ja. Urgh, håpar verkeleg at me får sjå meir til det universet, det var unekteleg ein serie særs gode historiar. Verdenen dei kom til verka så **gjennomført** på den måten at det krydde av små detaljar og ulike vesen frå ulike land som dukka oppatt i dei seinare historiane, og så bortetter....

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

16.02.2006, 00:26

Semifinalene ser akkurat no slik ut:

18. februar:
-- Farlige Fiffus og Mikro-Midas
-- Magica fra Tryll
-- Svarte-Petter
-- [andreplassen av 4. femtedelsfinale]
-- [vinnaren av 5. femtedelsfinale]

19. februar:
-- Doktor Krantz
-- Eks, Dobleks og Triplex
-- Gulbrand Gråstein
-- [vinnaren av 4. femtedelsfinale]
-- [andreplassen av 5. femtedelsfinale]

Fire nye kandidatar ute.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 16.02.2006, 00:30 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

16.02.2006, 00:28

Takk Olaf! ;-)

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

16.02.2006, 14:53

Oppdatering av semifinalestatusen:

**18.** **februar:**
-- Farlige Fiffus og Mikro-Midas
-- Magica fra Tryll
-- Rikerud
-- Svarte-Petter
-- [vinnaren av 5. femtedelsfinale]

**19.** **februar:**
-- Doktor Krantz
-- Eks, Dobleks og Triplex
-- Gulbrand Gråstein
-- Spøkelseskladden
-- [andreplassen av 5. femtedelsfinale]

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

17.02.2006, 00:52

Hadde utrolig dårlig tid i går, hjernen min var faktisk et annet sted enn i Andeby, så jeg **glemte** å gå inn på Andebyonline! Så jeg fikk ikke styemme i går, hvordan ble resultatene???

PS: Jeg skammer meg:-(

Innlegget blei sist redigert 17.02.2006, 12:31 av MicMac

MicMac
17 år, Oslo

17.02.2006, 12:31

Ingenting å skamme seg over det :-)

http://www.andebyonline.com/index.php?area=poll&arkiv=2006

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

17.02.2006, 12:32

Tusen hjertlig takk!:-D
Puh! ble lettet da jeg så at Spøkelseskladden ble videre!

Innlegget blei sist redigert 17.02.2006, 12:35 av MicMac

MicMac
17 år, Oslo

17.02.2006, 12:35

Forsåvidt relativt interessant at Kladden og Gråstein har hamna i same semifinale. Trur det kan bli ein hard kamp.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

17.02.2006, 12:37

Skaftetryne.

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

18.02.2006, 02:44

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.