Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Skurker

Andeby Online > Diskusjonsforum > Skurker

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Drøymefinalen min er Kladden, Gråstein, Magica og Tåkefyrsten eller kanskje Dr. Krantz. :D

Den er dog urealistisk, i alle fall kva dei to sistnemnde angår.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

14.02.2006, 17:11

Hmm.. Eg har hørt navnet Tåkefyrsten før, men eg kjem ikkje på kven han er...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

14.02.2006, 17:49

Han er med i Donald Pocket 84. Rett og slett ein ond hersker i ei fantasyverd som Mikke og Langbein har feira jul i eit par år.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.02.2006, 17:52

Det demrer. Sto ikkje den historien + ein oppfølgar i donaldfantasypocketen "Dragenes Herre"?

Kristian Rødvand
23 år, Rana

14.02.2006, 17:54

Det geniale er at han aldri er med personleg i serien. Kroppen hans er død etter at han tapte mot sagnhelten Alf århundrer før, og det er kun skuggen hans som fortsatt lever og sår vondskap. Og i seinare historiar er det ikkje ein gong skuggen hans, men **kleda** hans. **Så** vond var mannen, at til og med kledene hans forderver alt rundt seg. Herleg karakter. Skulle ynskje han dukka opp i fleire historiar.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

14.02.2006, 17:55

Jo. Hugsar ikkje eksakt kva historier det var snakk om, men det var var noko frå den boka ihvertfall. Hugsar at eg var på besøk i Tordenskioldsgate omtrent på den tida då dei jobba med den boka, og dei sleit med å finne ei historie som dei hadde fått vite at skulle stå i Donald Pocket 86 ... Etter ein rask kikk på den italienske utgåva dei stod med i handa sa eg «nei, den står i Donald Pocket 84». :-)

(men kvar er fotografisk hukommelse når du faktisk har bruk for den?)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

14.02.2006, 17:58

Men... Madam Mim da??...?

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

14.02.2006, 19:19

madam min?! nei takk...

Loke Aesir skreiv:

Drøymefinalen min er Kladden, Gråstein, Magica og Tåkefyrsten

Kan jeg være enig i:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

14.02.2006, 19:29

Er heller ikke så begeistret for Madam Mim. En tåpelig **rosa** heks.

Mickey
18 år, Horten

14.02.2006, 19:32

Det jeg ikke liker med henne er at hun tilsynelatende lever i et helt eget univers. Hadde hun blitt gjort om til biperson i duck-historiene hadde jeg kansje likt henne mer. Joa, hun har vært med i noen (kansje mange) historier med Donald og gjengen, men det er det jo totalt slutt på nå.

Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!

Kjetil Golid
17 år, Tinn

14.02.2006, 19:37

Ho var bra i Sverdet i steinen, då. Der var ho jo verkeleg ond. (meiner eg å hugse. lenge sia eg har sett den)

Innlegget blei sist redigert 14.02.2006, 20:12 av Kristian Rødvand

Kristian Rødvand
23 år, Rana

14.02.2006, 20:12

Og hun har møtt Spøkelseskladden og Magica en gang... (i "Endelig tilbake -Spøkelseskladden") Denne historien var grusom etter min mening.

Det var heldigvis den "uekte" Kladden som var med der da...

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

14.02.2006, 20:19

overasket at ikke så mange har stemt sleipe simon. Han er min andreplass under denne målingen.

Lo$ Companion
www.raptus.no

don rosist
16 år, Bergen

14.02.2006, 21:34

don rosist skreiv:

overasket at ikke så mange har stemt sleipe simon. Han er min andreplass under denne målingen.

Men han er nok ingens førsteplass dessverre.

Nestor Burma
43 år, Trondheim

14.02.2006, 21:36

DonaldDuck skreiv:

LILLA!

BOM -Du er hypnotisert!

Spøkelseskladden
39 år, Sarpsborg

14.02.2006, 22:46

Spøkelseskladden skreiv:

DonaldDuck skreiv:

LILLA!

Er ikkje det historieavhengig? Meinar å ha sett henne kledd i begge fargar, og det same gjeld håret hennar.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

14.02.2006, 22:59

Gulbrand Gråstein er vidare til sundagens semifinale.
Fiffus og Midas er vidare til laurdagens semifinale.

Fire nye kandidatar er ivrige etter å få stemmer.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.02.2006, 00:09

Loke Aesir skreiv:

Det geniale er at han aldri er med personleg i serien. Kroppen hans er død etter at han tapte mot sagnhelten Alf århundrer før, og det er kun skuggen hans som fortsatt lever og sår vondskap. Og i seinare historiar er det ikkje ein gong skuggen hans, men **kleda** hans. **Så** vond var mannen, at til og med kledene hans forderver alt rundt seg. Herleg karakter. Skulle ynskje han dukka opp i fleire historiar.

Bare en liten rettelse.

I den første historien om Tåkefyrsten er det bare klærne som er med. I den andre historien er det en stakkars tilfeldig vandrer som finner hjelmen og tar den på seg. Dermed kommer denne personen under Tåkefyrstens onde vilje. Som egentlig blir generert av noen duppedingser i hjelmen hvis jeg husker oversettelsen riktig.

Og Langbein blir med en "feiltakelse" antatt for å være fetteren av Alf i jakten for å finne helten som igjen skal slå ned Tåkefyrstens tyranni.

For egen del mener jeg den har litt sammenlignelser med Ringenes Herre:-)

Bernie
36 år, Bergen

15.02.2006, 00:21

Bernie skreiv:

Bare en liten rettelse.
I den første historien om Tåkefyrsten er det bare klærne som er med. I den andre historien er det en stakkars tilfeldig vandrer som finner hjelmen og tar den på seg. Dermed kommer denne personen under Tåkefyrstens onde vilje. Som egentlig blir generert av noen duppedingser i hjelmen hvis jeg husker oversettelsen riktig.

Det er ingen rettelse, det er ein utfylling. Eg var klar over alt det der, men forsøkte unngå å spoile. Og at det "berre" er kleda som er med i den fyrste historia som er feil - han har klede og skugge, men ikkje kropp. Difor er kreftene hans svekka, han har kun ein skugge og kan difor kun skape illusjonar utan faktisk fysisk form.

For egen del mener jeg den har litt sammenlignelser med Ringenes Herre:)

Nåja, har lese veldig mange andre Donald- og Mikkehistoriar som har meir til felles med "Ringenes Herre" enn "Fetteren til Alf"-historiane, men såklart, det er ei fantasyhistorie og på det området ligg jo Tolkiens bøker ganske nært stereotypen, og dermed blir det jo alltid litt fellestrekk. Men om ein skal vise til inspirasjonskjelder vil eg heller peike på norrøn mytologi - skjønt dette kan såklart vere eit fenomen som kun eksisterar i den norske oversetjinga for alt eg veit. Men hauger av personnamn og stadnamn og om eg hugsar rett andre elementer er henta frå norrøn gudelære og folketru.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

15.02.2006, 00:40

Bernie skreiv:

Og i den tredje historien har masket blitt slått i stykker med en klubbe, og kastet ned i en kløft, men er fremdeles i stand til å spre styggedom over landet.

Så vidt jeg husker endte den etter det opp i en vulkan på en annen planet, men sånt har aldri stoppet de virkelig store serieskurkene, så jeg regner med at den dukker opp igjen.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

15.02.2006, 02:21

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.