Andeby Online > Diskusjonsforum > Skurker
Gå tilbake til forumoversikta ...

Men er Sleipe Simon og McSvor samme figur, da? Har alltid sett paa dem som forskjellige. I fölge inducks heter Sleipe Simon Soapy Slick, og McSvor McSwine i originalen.
Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/
krice
24 år, Tromsø
09.02.2006, 21:53

Det er ikke samme person, som du ser så skrev jeg at jeg har en tendens til å tenke på dem som samme person 
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Innlegget blei sist redigert 09.02.2006, 22:03 av Helen
Helen
Oslo
09.02.2006, 21:59

Ok, my bad 
Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/
krice
24 år, Tromsø
09.02.2006, 22:02

Sloapy Slick har også et navn til, og det er Simon Slikk. Det er i historien Gøy i Alaska av Carl Barks. I den engelske utgaven heter han Sloapy Slick og er oversatt til norsk som Simon Slikk.
Vokste opp med Donald i femtiårene !
Helen
Oslo
09.02.2006, 22:12

Ågersen og Doc Finkelstein må absolutt med på listen over Mikke-skurker.
blue blue glass moon
under the crimson air
Adamant
22 år, USA
10.02.2006, 01:05

Hm, er folk klare for ei veke full av avstemningar?
No har eg faktisk ein vill plan for korleis vi kan få dette til å fungere. Vi arrangerer først //fem// femtedelsfinaler med fire kandidatar i kvar runde. Dei to kandidatane i kvar runde som får flest stemmer, er vidare til semifinaler. Det er to semifinaler med fem kandidatar i kvar. Dei to øvste frå kvar semifinale er vidare til finalerøystinga.
Kvar av desse røystingane varer ein dag, bortsett frå finalen som varer ei heil veke. Høyrast dette greitt ut?
Eg har prøvd å putte inn alle skurkane som er nemnt i denne tråden. Med eit par unntak: Forbrytarar som cirka alltid opptrer saman, er slått saman til eit konglomerat. Så B-gjengen er ein «person» (med unntak av Kaptein B som eg berre MÅTTE skilja ut som enkeltståande!), Eks, Dobleks og Triplex er eit broderskap, Finkelstein og Reka er same alternativ, Fiffus og Mikro-Midas er same alternativ, og Minken og Luski er ikkje tatt med fordi dei aldri, eller cirka aldri, opptrer utan at dei er der for å hjelpe «hovudskurken».
Og det blei ein ledig plass som eg bestemte meg for å bruke på ein av mine eigne favorittar, som eg ikkje har kome på før no: Tåkefyrsten (frå Donald Pocket 84).
Femtedelsfinalene er som følger (fordelinga avgjort ved loddtrekning):
**13.02.** Doktor Krantz, Kåre Ågersen, MacSvor og Svarte-Petter.
**14.02.** Farlige Fiffus/Mikro-Midas, Gulbrand Gråstein, Sleipe-Simon og Ørnulf Ørn.
**15.02.** Advokat Skarp, Eks/Dobleks/Triplex, Kaptein B/B-Bestefar og Magica fra Tryll.
**16.02.** Madam Mim, Rikerud, Spøkelseskladden og Tåkefyrsten.
**17.02.** Advokat Lur, Arpin Luséne, B-gjengen og Doc Finkelstein/Reka.
Semifinaler:
**18.02.** Vinnarane frå 13./15./17., andreplassane frå 14./16.
**19.02.** Vinnarane frå 14./16., andreplassane frå 13./15./17.
Finale:
**Veke** **8:** Dei to beste frå kvar semifinale.
Skulle det bli delt førsteplass i ein femtedels- eller semifinale avgjerast fordelinga med alfabetisk rekkefølgje, skulle det bli delt andreplass går tredjeplassen òg vidare til neste runde. Blir det uavgjort i finalen, blir det mogleg å stemme ein dag til.
Ei hektisk veke altså, med ny avstemning dagleg ... Høyrast dette greitt ut?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 12.02.2006, 05:36 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
12.02.2006, 05:27

Høres bra ut, men 14.02 blir en vanskelig dag da jeg gjerne vil stemme på alle alternativene 
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
12.02.2006, 14:35

chrisron skreiv:
Høres bra ut, men 14.02 blir en vanskelig dag da jeg gjerne vil stemme på alle alternativene
HELT ENIG, men for å benytte en litt slitt frase **Stem** **MikroMidas** **til** **topps** 
Men ellers en helt knall ide og ett prisverdig iniativ Olaf.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Innlegget blei sist redigert 12.02.2006, 16:06 av MikroMidas
MikroMidas
45 år, Trondheim
12.02.2006, 16:03

OK, då er ting lagt inn slik at første runde starter ved midnatt.
Normalt vil nye runder bli lagt ut ved midnatt, men det blir minst eit par minutters forsinking 18. februar og 20. februar, ettersom eg då er nøydt til å leggja inn namn på dei nye kandidatane manuelt og ein i begge tilfelle skal ha ein kandidat eller tom frå dagen før ...
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
12.02.2006, 16:33

Jeg er enig i at kaptein B, skal være én person.
(Han er jo tross alt Skrues eldste fiende
)
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
12.02.2006, 16:38

Skrues eldste fiende er Whiskerville-klanen.
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
12.02.2006, 16:57

Ja, men i "Something little special" sier Skrue; "Kaptein B -min eldste fiende!"
Det har kanskje med å gjøre at han ikke har med Wiskervillene å gjøre noe mer?
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
Innlegget blei sist redigert 12.02.2006, 17:02 av Jonas Larsen
Jonas Larsen
16 år, Larvik
12.02.2006, 17:01

Hm, eg byrja tenkje, filmskurkar som Rottenikken og Scar burde jo få ei kåring òg, dersom dette slår an, hadde det vore ein idè med ein tilsvarande kåring av Disneyfilm-skurkar? Kanskje med ein vinner som møter vinneren av denne kåringa i ein superfinale? :D
(Det ville dessutan gitt Storeulv ein anledning til å nå kandidatene, han vart jo så tragisk oversett i denne runden...)
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
13.02.2006, 00:04

Øh...kven er Kåre Ågersen?? Dreg ikkje kjensel på det namnet..
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
22 år, Rana
13.02.2006, 14:00

I INDUCKS står han oppført som Karl Ågersen ... han har òg vore forveksla med Advokat Lur og omtalt under det namnet på norsk.
http://users.cwnet.com/xephyr/rich/dzone/hoozoo/squinch.html
Loke Aesir skreiv:
Hm, eg byrja tenkje, filmskurkar som Rottenikken og Scar burde jo få ei kåring òg, dersom dette slår an, hadde det vore ein idè med ein tilsvarande kåring av Disneyfilm-skurkar? Kanskje med ein vinner som møter vinneren av denne kåringa i ein superfinale? :D
Eg liker tanken, sjølv om eg nok isåfall har lyst til å leggja inn ein lengre pause mellom dei to skurkekåringane. Fleire enn Loke som har lyst på dette, kven skulle isåfall vera nominerte?
Innlegget blei sist redigert 13.02.2006, 14:06 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
13.02.2006, 14:03

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.