Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Spørsmål om vekas meiningsmåling

Andeby Online > Diskusjonsforum > Spørsmål om vekas meiningsmåling

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Dødt løp mellom DR og Cavazzano/Ericsson no. Sjå til å stem, folkens!

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

26.01.2006, 16:19

Sjekkes det hvilken IP-adr. stemmene kommer inn fra? Når kampen er så jevn, kunne det jo tenkes at enkelte die-hard fans blir fristet til å registrere nye brukere i den hensikt å sikre seieren til en bestemt serie?

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
46 år, Nittedal

27.01.2006, 08:42

Det sjekkast ikkje. Men denne målinga er såpass useriøs at slikt spelar lita rolle. Dersom det er nokon som verkeleg tar denne målinga så seriøst at dei er villige til å jukse for å få sin kandidat til å vinne, lurer dei jo seg sjølv til dei grader. Og personleg kan eg ikkje forstå at folk som er villige til å la sin favoritt vinne ein fullstendig ufortjent seier bør vera kvalifisert til å ha favorittar i det heile tatt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

27.01.2006, 09:09

Oi, oi... Fra å ligge under "Drageherrenes rike", har nå "Tre listige fyrer rir igjen" karret seg opp fire plaser høyere.

Men det er jo fortsatt noen dager igjen av Januar, så det kan jo snu. (Selv heier jeg på "Tre listige fyrer rir igjen"...)

Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

(Profil oppdatert.)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

29.01.2006, 01:13

jaja, kanskje ikke **så** spennende lenger, men. Det er i hverfall ikke så lang tid til meningsmålingen avsluttes. Hvem vinner! (?) :-)

Mickey
18 år, Horten

31.01.2006, 22:31

Ikkje overraskande at DR ser ut til å vinne. Det er berre å gratulere. Men når sant skal seies, så hadde nok ein del fordeler: Han ahr nok flere fans end Cavazzano her til lands, og det er ganrantert flere som abonnerer/kjøpar DD&Co enn det er som abonnerer på HOF.

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

31.01.2006, 23:34

Kristian Rødvand skreiv:

Ikkje overraskande at DR ser ut til å vinne. Det er berre å gratulere. Men når sant skal seies, så hadde nok ein del fordeler: Han ahr nok flere fans end Cavazzano her til lands, og det er ganrantert flere som abonnerer/kjøpar DD&Co enn det er som abonnerer på HOF.

Ja, inntil videre er dessverre "Drageherrenes rike" ganske utilgjengelig for den gemene hop (inkludert meg selv) som ikke abonnerer på HoF. Synd og skam egentlig, dersom den er så god som mange her inne synes å mene. Det burde ikke være noe i veien for å gi ut denne historien i en billigere utgave også, til salgs i vanlige butikker.

Nestor Burma
43 år, Trondheim

01.02.2006, 07:55

Vel, så lenge dei av oss som ikkje abonnerer må «nøye oss med» å kjøpe den på engelsk, er eg eigentleg fornøgd. (men berre for min eigen del, ikkje generelt sett. Serien hadde absolutt fortjent ei paperbackutgåve på norsk òg.)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Innlegget blei sist redigert 01.02.2006, 08:26 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

01.02.2006, 08:26

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.