Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Din favoritt-forside

Andeby Online > Diskusjonsforum > Din favoritt-forside

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5

**Karamell:** Det er ikkje deg det er noko feil med -- du er kanskje i undertal i dette forumet, men du har då mange på di side likevel. Eg er ein av dei. Vurderte å skrive nesten det same innlegget som du skreiv sjølv, men bestemte meg for å la vera ettersom denne tråden handler om å utpeike sine favorittar og ikkje trekkje fram kva ein misliker med andres favorittar (og fordi eg er litt lei av at vi på ein eller annan måte klarer å vri alle trådane til å handle om Don Rosa når disneyverset er så vanvittig mykje større enn berre han).

Uff, eg ANER faktisk ikkje kva mi favorittforside er. Kanskje denne ...
[IMG=http://no.outducks.org/bd/no_bd_0034a_001.jpg]

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.07.2006, 01:14

Olaf, takk for den moralske støtten. Jeg trengte virkelig den nå. Neida, bare tuller. :-) Selv **jeg** innser at livet er mer enn Donald. Beklager om jeg ga inntrykk av å ville vri denne tråden til å bli en anti-Rosa-tråd eller noe sånt. Det var ikke meninga. Alternativet hadde kanskje vært å opprette en ny tråd (Don = Dust, eller noe i den dur/moll). Men det ville nok være vel så destruktivt. Så la det bli med dette hjertesukket. Og la denne tråden fortsette i den positive ånden den var tiltenkt: våre favoritter! :-)

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Innlegget blei sist redigert 15.07.2006, 02:30 av Karamell

Karamell
40 år, Oslo

15.07.2006, 01:41

Karamell skreiv:

Alternativet hadde kanskje vært å opprette en ny tråd

Eventuelt bruke ein av dei femtenhundre trådane som allereie eksisterer om emnet :-)

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.07.2006, 01:43

Idag er favoritten min denne livlige forsiden:

http://www.comics.org/coverview.lasso?id=250177&zoom=4

imorgen er det sikkert en annen.

ばか! (Baka!)

Innlegget blei sist redigert 15.07.2006, 11:17 av Chrisron

Chrisron
31 år, Tønsberg

15.07.2006, 11:15

Berre for å nemne det så er ikkje Rosa min favoritteiknar, han er min favorittserieskapar. Favoritteiknaren min er Marco Rota, men her galdt det framsider, og eg har nettopp (for 10 dagar sidan) lest "The Life and Times of Scrooge Mcduck" komplett for fyrste gong, og eg blei svært betatt av desse framsidene. Om nokon hadde vist meg nokon flotte Rota-framsider, er det sannsynleg at eg hadde likt desse like godt, om ikkje betre, enn Rosas framsider. Takk for konstruktiv "kritikk" Olaf og Karamell:-)

"Jøss! Wow! Fin lakris! Jeg digger deg!"
Mikke Mus klon nr.2 i DDP 250:p

Woodchuck
20 år, Ulstein

15.07.2006, 14:24

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.