Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

noen betraktninger om dette forumet.

Andeby Online > Diskusjonsforum > noen betraktninger om dette forumet.

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Sølve skreiv:

(om alt frå Disney-seriar til geologi (Mannen har jo trass alt sivilingeniørutdanning (eller ein amerikansk tittel som liknar på sivilingeniør))).

Hva var vitsen med å ta med det? De fleste her på forumet vet nok hvem det er, men du trenger vel ikke å tipse folk hvilken person det gjelder !

(min mening)

Mickey
18 år, Horten

04.01.2006, 19:36

DonaldDuck skreiv:

Hva var vitsen med å ta med det? De fleste her på forumet vet nok hvem det er, men du trenger vel ikke å tipse folk hvilken person det gjelder !

Don Rosa?

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

04.01.2006, 19:38

Sølv skreiv:

Don Rosa?

oh, sorry.. misforstod ;-) (<-- er det ordet riktig skrevet?)

Mickey
18 år, Horten

04.01.2006, 19:40

Ikkje noko gale med å misforstå. I fylgje UIO si ordbok på nett ( http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html ), skal misforstå i preteritum skrivast slik: misforstod.

Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

04.01.2006, 19:51

Det ideelle hadde nok vært å få en av de italienske tegnerene (det er tross alt italienere som tegner Ferrari må vite) til å illustrere en Don Rosa historie, historien i seg selv blir neppe nevneverdig bedre av å bli skikkelig tegnet, men det ser i alle fall bedre ut.

:-)

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

04.01.2006, 20:26

Mannen -> Don er Ingeniør (3 årig utdanning på bachelor nivå etter dagens standard) og **IKKE** Sivilingeniør (5 årig utdanning til master nivå etter dagens standard).

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

04.01.2006, 20:27

Eg har sagt det fleire gonger: Den dagen vi får ei historie med manus av Don Rosa og teikningar av Cavazzano, skal eg gjerne ligge to veker i kø for å få tak i bladet så fort som overhovudet mogleg. Sannsynleg? Ikkje i det heile tatt, diverre.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

04.01.2006, 20:29

MikroMidas skreiv:

Mannen -> Don er Ingeniør (3 årig utdanning på bachelor nivå etter dagens standard) og **IKKE** Sivilingeniør (5 årig utdanning til master nivå etter dagens standard).

Jada masa, veit vel det. (Les innlegget mitt ein gong til.) Men han kunne hatt doktorgrad innan bygg, det ville likevel ikkje gjort han allvitande om alt mogleg.

Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

04.01.2006, 21:09

Sølve skreiv:

Jada masa, veit vel det.

Unnskyld men i såpass viktig sak (det er tross alt Don dette gjelder) så er det veldig viktig å være helt presis for å unngå betennelser :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 04.01.2006, 21:58 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

04.01.2006, 21:57

MikroMidas skreiv:
Dessverre er det jo blitt slik her på forumet at en nesten må be om unnskyldning før en skriver noe som en vet at noen™ vil reagere på. Å måtte lese gang etter gang at en personlig oppfatning noen har av kvalitet skal være totalt feil/harry kontra noen™ andre sin oppfatning fører bare til skittkasting i lengden og fint lite konstruktiv debatt/inspirasjon av hverandres leselyst.

En ting må sies om Sigvald, han er ansvarlig for svært mye av aktiviteten i forumet. Halvparten av trådene utvikler seg til å bli om Sigvald vs Olaf/MikroMidas & Co. :-)

Solveig
31 år, Trondheim

04.01.2006, 22:27

...jeg for min del hadde klart å være foruten sådan "aktivitet".

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

04.01.2006, 22:30

Einherje skreiv:

...jeg for min del hadde klart å være foruten sådan "aktivitet".

Det gjelder nok de fleste :-)

Solveig
31 år, Trondheim

04.01.2006, 22:31

Solveig skreiv:

En ting må sies om Sigvald, han er ansvarlig for svært mye av aktiviteten i forumet.

Ære være han for det, **MEN** når det er mere klaging over pepperkakehus basert på feil tegner enn det er lovprisninger av Don rosa så melder ihvertfall jeg meg ut av Sigvald sin lesersirkel .
Det jeg mener med takhøyde er at jeg er lei av å måtte lese at folk ber om unnskyldning for at de setter noen andre høyere enn Don. Dette er ikke ett rent Don forum og det skjønner vel 979 av brukerene.

Halvparten av trådene utvikler seg til å bli om Sigvald vs Olaf/MikroMidas & Co. :-)

OOOPS, skal parkere vaktmestergenet mitt :-) og vurdere tåkefilteret igjen.
Kanskje ikke riktig å sette Olaf i samme bås som meg heller ??

Innlegget blei sist redigert 04.01.2006, 22:38 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

04.01.2006, 22:37

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.