Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Noko heilt anna (meiningsmåling 1/06)

Andeby Online > Diskusjonsforum > Noko heilt anna (meiningsmåling 1/06)

Gå tilbake til forumoversikta ...

DonaldDuck skreiv i ein annan tråd:

Ny meningskmåling? Den siste var **til** julaften. Det er en stund siden nå da ! :-)

Har lagt til ei ny meiningsmåling no.

Lurte på om dei som svarer «Noko heilt anna» kunne tenkja seg å dele med oss kva det er dei ser på som det donaldistiske høgdepunktet i 2005? Kunne jo ikkje få med alt som har skjedd utan at det blei hundre tusen alternativer, men prøvde å få med det viktigaste, og er interessert i å vite kva dei som ikkje fann sitt høgdepunkt blant alternativa synest at var det beste med året som gjekk.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.01.2006, 17:16

Nå svarte jeg riktignok ikke "noko heilt anna", men som Fantonald-fan vil jeg gjerne legge til at noen av de absolutt største donaldistiske øyeblikkene for meg i 2005 var at bladene "Evronianere" og spesielt "Xadhoom" endelig ble utgitt på norsk.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

Innlegget blei sist redigert 01.01.2006, 19:24 av SvK

SvK
25 år, Bergen

01.01.2006, 19:24

Olaf Solstrand skreiv:

Lurte på om dei som svarer «Noko heilt anna» kunne tenkja seg å dele med oss kva det er dei ser på som det donaldistiske høgdepunktet i 2005? Kunne jo ikkje få med alt som har skjedd utan at det blei hundre tusen alternativer, men prøvde å få med det viktigaste...

Da sier det kanskje litt om dine preferanser at du nevner mange norske begivenheter, mens du ikke nevner ene neste Don Rosa utgivelse blant alternativene? "3 lystige fyrer rir igjen" og HOF 10 "Don Rosa 3" burde vel vært selvskrevet på den listen? I hvert fall langt foran DP 300 - der kun det runde tallet gjorde boken spesiell.

Dette får meg til å tenke på det vår venn Sleipe Simon skrev i en annen tråd for en drøy måneds tid siden:

Jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg.

Listen kunne kanskje sett noenlunde slik ut:

---------------------
Carl Barks Samlede Verk

Don Rosas "3 lystige fyrer rir igjen"

Hall of Fame bind 10 "Don Rosa 3"

Nils Petter Smebys debuthistorie

Adventsavisstripeserien «Donalds jul»

NM i Donald :-)
---------------------

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 01.01.2006, 22:17 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

01.01.2006, 22:06

Sigvald skreiv:

Da sier det kanskje litt om dine preferanser at du nevner mange norske begivenheter, mens du ikke nevner ene neste Don Rosa utgivelse blant alternativene?

Eg nevner mange norske begivenheiter ja, fordi dei *er* begivenheiter. I mine auge er det ikkje ei begivenheit at det kjem ut ei Don Rosa-historie (dei har det jo kome ut ganske mange av) eller at det kjem ut ei Hall of Fame-bok om Don Rosa (som det jo kjem ei bok av i året). Eg prøvde å ta med ting som er litt spesielle. Og sjølvsagt tok eg med eit «None of the above»-alternativ, så du har uansett moglegheit for å krysse av for noko dersom du ikkje liker alternativa. Men eg tok med ting eg såg på som _begivenheiter_. At ein nordmann får utgitt si første historie, er *svært* i mine auge. At ein person får utgitt si åttisjette historie, eller at den tredje boka i ein serie blir utgitt, ser eg ikkje heilt korleis kjem opp på det nivået. Men om du synest det, er det sjølvsagt berre å krysse av for «Noko heilt anna». Uansett er jo desse meiningsmålingane berre for moro skuld ... (som er den einaste grunnen til at eg tok med NM i Donald på lista i det heile tatt.)

Og Sigvald, i sommer laga du veldig mykje oppstyr rundt pocketbok 300, mellom anna med din imponerande «Operasjon 300». Eg forstod det slik då at du rekna dette som svært spesielt, og det var faktisk grunnen til at eg tok med boka på lista i det heile tatt. :-)

"3 lystige fyrer rir igjen" og HOF 10 "Don Rosa 3" burde vel vært selvskrevet på den listen? I hvert fall langt foran DP 300 - der kun det runde tallet gjorde boken spesiell.

Dette får meg til å tenke på det vår venn Sleipe Simon skrev i en annen tråd for en drøy måneds tid siden:

, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg.

Eg kan ikkje fatte og begrepe kvifor enkelte Don Rosa-fans har det synet at dersom ein ikkje set Don Rosa over absolutt alt anna på himmel og jord, er det fordi ein misliker Don Rosa. Eg elskar seriene til Don Rosa, eg. Men eg synest samtidig at det er mange andre serieskaparar som er like gode som eller betre enn han. Og så lenge ein **ikkje** tar utgangspunkt i at Don Rosa == Gud, som vi ikkje har nokon grunn til å gjera i dette tilfellet ettersom Andeby Online ikkje er ei Don Rosa-side, er ingenting av det du nemner så veldig oppsiktsvekkande. Sjølvsagt fortjener HOF10 ein plass på denne lista. Men det same gjer HOF6, HOF7, HOF8 og HOF9! Og det same gjer kvar einaste historie som har stått på trykk i Donald det siste året! Grunnen til at eg ikkje tok med Don Rosas åttisjette historie på lista, eller den tredje boka i ein serie på minst ti, er at eg ikkje heilt såg på det som unike og spesielle begivenheiter. Men synest du at dei var det, står du sjølvsagt heilt fritt til å krysse av for «noko heilt anna». Det var nettopp difor eg laga det alternativet.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.01.2006, 22:23

Olaf, jeg setter Don Rosa like høyt som Carl Barks når det kommer til historier. Vennligst ikke skjær alle dedikerte Rosa-fans over en kam.
Jeg reagerte ikke på at han ikke var nevt der. Jeg skjønner såpass at menigsmålingen ikke er ment å være 100 % alvor. Jeg er tross alt 39 år...

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

01.01.2006, 22:28

Dersom eg gav det inntrykket, var det verkeleg ikkje meininga. Var difor eg sa *enkelte* Don Rosa-fans. Sjølvsagt veit eg at det ikkje er alle Don Rosa-fans som reagerer likt på dette området.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.01.2006, 22:33

Olaf Solstrand skreiv:

Grunnen til at eg ikkje tok med Don Rosas åttisjette historie på lista, eller den tredje boka i ein serie på minst ti, er at eg ikkje heilt såg på det som unike og spesielle begivenheiter. Men synest du at dei var det, står du sjølvsagt heilt fritt til å krysse av for «noko heilt anna». Det var nettopp difor eg laga det alternativet.

OK, nå skjønner jeg bedre bakgrunnen for de opplistede alternativene :-)

Selv krysset jeg av for CBSV fordi jeg holder det som viktigste donaldistiske begivenhet i 2005. Ut fra dine kriterier vel denne serien dog ikke å anse som en unik og spesiell begivenhet i 2006?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 01.01.2006, 22:33 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

01.01.2006, 22:33

Stemmer.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

01.01.2006, 22:34

Sigvald skreiv:

...mens du ikke nevner ene neste Don Rosa utgivelse blant alternativene?

Ja, da har du nevn **han** på listen også ! Ikke verst.

Mickey
18 år, Horten

01.01.2006, 22:34

Kan vi få en liste etterpå over årets skuffelser. Jeg har ett par alternativer, men siden ""jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av ..............serier. Man må følge moten, og .................. har gått av moten hos de fleste merker jeg."" Så holder jeg meg for god for å komme med forslag der :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

01.01.2006, 23:51

Så enig, Micro. Senorita Rosa er ut. Skal være sebrastriper i år, vet jeg.

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

02.01.2006, 00:05

Eg foretrekker å halde ei positiv linje i meiningsmålingane, så nokon svær meiningsmåling om årets gedigne skuffelse blir ganske uaktuelt.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

02.01.2006, 00:30

SvK skreiv:

Nå svarte jeg riktignok ikke "noko heilt anna", men som Fantonald-fan vil jeg gjerne legge til at noen av de absolutt største donaldistiske øyeblikkene for meg i 2005 var at bladene "Evronianere" og spesielt "Xadhoom" endelig ble utgitt på norsk.

Heilt einig. Skjønt dei har omtrent halvert godviljen dei opparbeida seg hjå meg når dei gjorde dette ved å etterpå gjenopptrykke klassiske blader i same serie i nedkutta form, utan å sei eit knyst om dette i forord eller annanstads. Skandaløst, er det det er.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Innlegget blei sist redigert 02.01.2006, 02:33 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

02.01.2006, 02:28

...trøst deg med at det var verre før. Mye verre. De har nå i det minste sluttet med å kutte nebblengden i Barks-serier som de gjorde i 68.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

02.01.2006, 03:49

Årets høydepunkt for meg var vel "Drageherrenes rike". Den var noe utenom det vanelige og nå fikk jeg skrive sperre. Kort og greit. Dette var årets disneyhøydepunkt altså. Den var altså min "noko heilt anna".

Hørte du det Tommy, du er ikke normal

Innlegget blei sist redigert 04.01.2006, 19:11 av Christiffer

Christiffer

04.01.2006, 19:10

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.