Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosas fremtidlige historier
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Sølvstrømmens fange eller Fangen *ved* Sølvstrømmen (for Barks' skyld da ikke *i* - hun drukner da vel ikke i serien - vi har da set hende siden). Sølvstrømmen må vel være selve strømmen eller floden - Hvor White Agony Creek måske mere er området. Sjovt at det både hedder Sølvstrømmen på dansk og norsk...
Remember: It all started with a mouse
AC
28 år, Danmark
18.03.2006, 16:58

Da blir det jo nesten som om selve sølvstrømmen tok henne til fange da
(Unnskyld for kveruleringa
)
"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."
Den rosa
18 år, Råde
18.03.2006, 17:46

Fangen ved Sølstrømmen var ikke så verst. Om det skulle være på, så måtte jo vannet være frossent ;)
"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."
Den rosa
18 år, Råde
18.03.2006, 18:00

Uhm ... wuøæææææææææh! Kva har eg starta no? 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
18.03.2006, 19:02

Olaf Solstrand skreiv:
Uhm ... wuøæææææææææh! Kva har eg starta no?
Hehe...En skikkelig titteldiskusjon 
Jeg personlig syntes ikke "Sølvstrømmens fange" var noen dum idé. Det må jo ikke bety at det er Sølvstrømmens fange, men at hun er fanget ved seølvstrømmen.
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
Jonas Larsen
16 år, Larvik
18.03.2006, 20:42

Enig i at det var den beste av alle idéene. De andre låt egentlig litt stivt.
Den rosa
18 år, Råde
18.03.2006, 21:36

Den rosa skreiv:
Enig i at det var den beste av alle idéene. De andre låt egentlig litt stivt.
Enig
I'm not worthless... I can be used as a bad example:P
General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral
Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.
Ted
16 år, Bergen
19.03.2006, 12:48

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.