Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Don Rosas fremtidlige historier

Andeby Online > Diskusjonsforum > Don Rosas fremtidlige historier

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Er det noen som vet noe om de fremtidlige historiene til Don Rosa?

"Jeg er ikke redd for å dø,
jeg er redd for ikke leve."

Don Rosas største fan
14 år, Stavanger

17.12.2005, 10:46

Vinterens höydepunkt (eller var det bare höstens mest omtalte historie?) skal etter sigende väre "The prisoner of white agony creek", men Sigvald vet garantert mye mer om dette:-)

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

krice
24 år, Tromsø

17.12.2005, 11:21

hm.. Jah, når kommer egentlig denne historien? Skulle den ikke vært utgitt i høst?

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

18.12.2005, 12:09

Neinei, vi har aldri fått vite noko som helst om når den skulle ha vore utgitt, og i haust kan det iallfall ikkje ha vore. Gary Leach i Gemstone sa for eit par dagar sidan på DCML at dei heller enno ikkje har fått vite av Egmont når dei har tenkt å gi den ut. Når eit Disney-forlag som har interesse av å vite dette ikkje har fått vite det enno, har Egmont ihvertfall ikkje gått ut med informasjon om dette til fans, så dersom du har høyrd at historia skulle kome i haust, må det ha vore ei rein gjetning.

Men folk har vent seg til at Don Rosa-historier står på trykk fem-seks månader etter at dei er innleverte. Dessutan valde Don Rosa å gå ut med masse informasjon om denne historia *lenge* før han var ferdig med den, så i staden for at folk har gått og vore utålmodige sidan i sommer, har folk gått og vore utålmodige sidan i fjor haust ein gong ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

18.12.2005, 12:17

OKey:-)

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

18.12.2005, 12:18

Har blitt litt mye tempelriddere, Skrues liv og caballeros fra DR i det siste. Håpar han kjem med nokon nytt og kreativt snart.

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
22 år, Rana

21.12.2005, 01:32

Den komande historia er jo Skrues liv, så det blir nok ikkje på ei god stund at vi får noko anna nei.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 01:33

Kristian Rødvand skreiv:

Har blitt litt mye tempelriddere, Skrues liv og caballeros fra DR i det siste. Håpar han kjem med nokon nytt og kreativt snart.

Jeg kan ikke se at det du referer til ikke skulle være kreativt. Det er i hvert fall langt mer kreativt enn den jevne masseproduksjon man ofte ellers finner i DD&Co.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

21.12.2005, 01:47

Det har du sjølvsagt rett i, eg meiner berre at DR ikkje har laga nokon verkeleg hyperkreative gag- og/eller katastrofehistoriar på ei stund, som f. eks Skatt i glass og ramme, Onkel skrue går på veggen, pengeflommen, m.m. Det er sånne historiane (eg synes) han er best på.

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
22 år, Rana

21.12.2005, 01:54

Olaf Solstrand skreiv:

Den komande historia er jo Skrues liv, så det blir nok ikkje på ei god stund at vi får noko anna nei.

Jeg har fått med meg at Dons neste historie skal fåregå i Klondike. Stemmer dette? :-)

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

21.12.2005, 12:16

Jepp. Det er eit tilbakeblikk til kva som «eigentleg» skjedde då Skrue kidnappa Gyldne Gulda. Eit tema eg fleire gonger har sagt at eg synest at det er trist at han har vald å skrive ei historie om, men som vanleg krysser eg fingrane for at han klarer å gjera noko bra utav det, og håper at det slår til denne gongen.

http://www.andebyonline.com/index.php?area=forum&traad=950
http://www.andebyonline.com/index.php?area=forum&innlegg=21962

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

21.12.2005, 12:22

Noen som vet noe mere om Don har lagt sjablongene på hylla ?? Driver Don bare med pedigree salg på ebay og intet annet for tiden. Ingen som har oppfattet ett lite rykte om en skisse til en ny serie ??

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

Innlegget blei sist redigert 18.03.2006, 02:18 av MikroMidas

MikroMidas
45 år, Trondheim

18.03.2006, 02:18

MikroMidas skreiv:

Noen som vet noe mere om Don har lagt sjablongene på hylla ?? Driver Don bare med pedigree salg på ebay og intet annet for tiden. Ingen som har oppfattet ett lite rykte om en skisse til en ny serie ??

Han svarte i en fanmail i Januar, da jeg spurte om han hadde planer om en ny serie;

I´m not sure, but maybe later this year.

Dette gav sikkert ingen mening, men.. :-)

"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)

Jonas Larsen
16 år, Larvik

18.03.2006, 09:20

Eg synest ærleg talt at det er best å bli overraska over slikt. Don Rosa, Van Horn eller kven det enn måtte vera ... gi dei arbeidsro til å skrive, så kjem historiene raskare, og vi vil faktisk ha ein sjanse til å bli overraska over historiene. Eg meiner, eg antar på det sterkaste at når Sølvstrømmens fange* endelig kjem, vil mange av oss oppleve den historia langt meir negativt enn vi hadde gjort om det ikkje var for at vi har diskutert denne historia i eitt og eit halvt år allereie (vi har diskutert historia eit halvt år lenger enn historia har eksistert, jo!)

*) mi personlege oversetjing gjort på to sekunder, på ingen måte hinta til av mine vener høgt på strå, men eg blei litt lei av seksordstittelen som vi veit at ikkje blir brukt på norsk uansett

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

18.03.2006, 10:14

Olaf Solstrand skreiv:

Eg synest ærleg talt at det er best å bli overraska over slikt. Don Rosa, Van Horn eller kven det enn måtte vera ... gi dei arbeidsro til å skrive, så kjem historiene raskare, og vi vil faktisk ha ein sjanse til å bli overraska over historiene.

Om du sikter til meg når jeg spurte Don om nye historier, så maste jeg ikke på ham :-) Spørsmålet var faktisk bare slikt:

//Will// //you// //dont// //make// //moore// //Duck// - //comics// ?

Sikter her til ryktene som har gått om at han skal slutte...

Eg meiner, eg antar på det sterkaste at når Sølvstrømmens fange* endelig kjem, vil mange av oss oppleve den historia langt meir negativt enn vi hadde gjort om det ikkje var for at vi har diskutert denne historia i eitt og eit halvt år allereie (vi har diskutert historia eit halvt år lenger enn historia har eksistert, jo!)

At mange vil oppleve den mer negativ tror jeg også. Mulig at mange har for høye forventninger til den og (inkludert meg).

*) mi personlege oversetjing gjort på to sekunder, på ingen måte hinta til av mine vener høgt på strå, men eg blei litt lei av seksordstittelen som vi veit at ikkje blir brukt på norsk uansett

Ikke usannsynelig at tittelen blir noe slikt :-)

Innlegget blei sist redigert 18.03.2006, 11:07 av Jonas Larsen

Jonas Larsen
16 år, Larvik

18.03.2006, 11:01

Sikta ikkje til nokon spesiell :-) Er berre *litt* lei av at eg mister interessen for Don Rosas historier eit år før dei kjem på trykk.

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

18.03.2006, 11:16

AuDON McDUCK skreiv:

Olaf Solstrand skreiv:

Denne tittelen passer jo perfekt! :D

Det synes ikke jeg. Hun er jo Skrues fange ikke selve Sølvstrømmens fange. "Fangen i Sølvstrømmen" vil være en bedre norsk tittel i så måte.

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

18.03.2006, 16:15

Høres ut som om ho sitter bundet fast ute i elva da jo :-P

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
18 år, Råde

18.03.2006, 16:38

Den rosa skreiv:

Høres ut som om ho sitter bundet fast ute i elva da jo :P

Sølvstrømmen er vel navnet både på elva og på den lille skjulte dalen der Skrue har sitt skjerp?

LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.

Sigvald
41 år, Stavanger

18.03.2006, 16:42

Det er vel det... Men sånn hørtes det ut for meg i alle fall. Helt fin oversettelse uansett da. :-)

"You have to look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself."

Den rosa
18 år, Råde

18.03.2006, 16:45

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.