Andeby Online > Diskusjonsforum > Takk for Giveaway'en
Gå tilbake til forumoversikta ...

Takker for den fine Giveaway'en som kom i postkassa i dag. Skal legge den inn i CBSV...
(Og hvis det er noen som reager på hvordan jeg skriver "Giveaway'en", så skriv et brev med Mikkel Rev som sekretær og send det til Afrika.)
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Innlegget blei sist redigert 07.12.2005, 00:23 av Olaf Moriarty Solstrand
Einherje
42 år, Tromsø
25.11.2005, 23:52

Einherje skreiv:
Takker for den fine Giveaway'en som kom i postkassa i dag. Skal legge den inn i CBSV...
Kan du Olaf fortelle meg hva vår venn har fått?
Og hvis det er noen som reager på hvordan jeg skriver "Giveaway'en", så skriv et brev med Mikkel Rev som sekretær og send det til Afrika.
Det er vanlig høfflighet å opplyse om adressen til denne hr. Rev.
Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Jørn McDuck
24 år, Trondheim
26.11.2005, 19:03

Jørn McDuck skreiv:
Kan du Olaf fortelle meg hva vår venn har fått?
Classic Calisota la inn melding i forumet og på bruktbørsen om eit giveaway-hefte som han gav bort femten(?) eksemplarer av. Tipper at det er dette Einherje har fått.
Takker for dette heftet sjølv eg forresten. :-)
Det er vanlig høfflighet å opplyse om adressen til denne hr. Rev.
Hans noverande forretningsadresse er Pappas Flosshatt.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 26.11.2005, 19:38 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
26.11.2005, 19:21

Slenger meg på denne, tusen takk!
Var forresten èn plass unna å få den heldige femtendeplassen (det var noe ekstra med den siste som tok kontakt, husker ikke hva det var). Var altså nr 14, jeg da.
Takk uansett!
I believe in God like I believe in the sun rise. Not because I can see it, but because I can see all that it touches.
- C.S.Lewis
Det er i utgangspunktet flott med idealisme, men det er også forskjell på å barbere seg og kutte av seg haken.
- Sigvald!
http://wilfu.blogspot.com
Wilfu
20 år, Bamble
27.11.2005, 02:40

Takk herfra også. //Jeg// var én unna den heldige tiendeplassen (den tiende fikk ett ekstra blad og den femtende to, hvis jeg husker riktig).
Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)
Øystein Skartsæterhagen
22 år, Trondheim
27.11.2005, 10:16

Øystein Skartsæterhagen skreiv:
den femtende to, hvis jeg husker riktig).
Jeg får også sende en takk ! Jeg var den heldige nr. 15 som fikk 4 blader. Jeg hadde ett av dem, så dette kunne gå til nr. 16.
Gunnar And
56 år, Larvik
27.11.2005, 10:37

Takk frå meg òg. Eg var ein plass etter den heldige tiendeplassen.
«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.
Sølve
18 år, Ullensvang
27.11.2005, 12:27

Hvis det ikke går til nr. 16, er jeg intresseret i det. Jeg var for sen at melde fra (men Harald ville alligevel sende mig ét hæfte).
for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.
Benadikt
49 år, Færøyene
27.11.2005, 12:29

Undskyld jeg spørger, men hvad er det for nogle Giweaways i snakker om? Nogen specailproducerede eller nogen vi alle kender? Og er det muligt at skaffe en enkelt en fra en af dem som har fået flere?
The wise Little Hen:)
Mathias bøgh
18 år, Danmark
27.11.2005, 16:28

Mathias bøgh skreiv:
Undskyld jeg spørger, men hvad er det for nogle Giweaways i snakker om? Nogen specailproducerede eller nogen vi alle kender? Og er det muligt at skaffe en enkelt en fra en af dem som har fået flere?
www.calisota.no tilbød Gemstone's giveaways gratis til de første 15, som gav tilbagemelding.
for øvrig mener jeg at Kart... Carl Barks' ikke-Disney-serier bør utgis på norsk i en samlet utgave.
Benadikt
49 år, Færøyene
28.11.2005, 02:12

Er det giweaways fra Free Comics Book Day, eller nogle helt nye nogle? Og hvad indhold er der i, hvis det ikke er fra FCBD?
Innlegget blei sist redigert 28.11.2005, 14:00 av Mathias bøgh
Mathias bøgh
18 år, Danmark
28.11.2005, 13:58

Veit ikkje om det er FCBD eller ikkje, men det inneheld Barks-historia «Hoblin Goblins».
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø
28.11.2005, 14:23

28.11.2005, 14:52

Er det så Donald Duck Ashcan #1 også indeholdende 1 siders historien Frightful Face? Se link: http://coa.inducks.org/issue.php/x/us/DDAH++1#b
Mathias bøgh
18 år, Danmark
28.11.2005, 18:23

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.