Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Skrues kontor på Tegneseriemuseet

Andeby Online > Diskusjonsforum > Skrues kontor på Tegneseriemuseet

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Nei. Som eg skreiv i førre innlegg om noko heilt anna, ein må tenkja litt på kva som er praktisk òg. Men Arild og Vicar, samt dottera til Arild, sat i bilen samantidig.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

26.11.2005, 19:51

Eg synest det var rart at alle fem satt bak rattet. Viss de satt samstundes, måtte det ha vore uvanleg trangt i førarsetet. :-)

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
18 år, Ullensvang

26.11.2005, 19:55

Olaf Solstrand skreiv:

Personleg ser eg ikkje grunnen til at alle skal vera pålagt å følgja Don Rosas arbeidsteikningar. Desse arbeidsteikningane blei jo laga femti år etter at kontoret første gong hadde vore avbilda, og det har vore teikna i mange ulike formar og fasongar både før og etter at Don teikna arbeidsteikninga.

I den grad Rosas tegninger samsvarer med Barks så er vel de det nærmeste man kommer en slags "facit" her?

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

27.11.2005, 22:55

Nei, Rosas teikningar er ikkje ein fasit. Hadde dei vore det, hadde kanskje Don Rosa fulgt dei //sjølv// -- men det gjer han som sagt ikkje.

Og desse teikningane følger ikkje Barks heller, ettersom det hos Barks - som hos Rosa og som hos alle andre teiknarar - er slik at han tilpasser ting etter det han trenger i historia. Når Barks endra på binga heile tida, kan INGA arbeidsteikning vera ein fasit for korleis Barks' pengebinge ser ut, ettersom ei arbeidsteikning berre kan eksistere for ein bygning som ikkje er i forandring.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

27.11.2005, 23:32

Sigvald skreiv:

I den grad Rosas tegninger samsvarer med Barks så er vel de det nærmeste man kommer en slags "facit" her?

Den der uttalelsen forklarer ganske bra dit forhold til Don Rosa og Carl Barks som jeg har poengtert før.
Carl Barks sine detaljer er korrekte hvis de underbygger noe Don har bygget videre på, hvis ikke så er Barks detaljer fint lite "kanon"
Fint at du er så forutsigbar ihvertfall :-)

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

27.11.2005, 23:55

Olaf Solstrand skreiv:

Dette har lite å gjera med det tråden handlar om, men: Den eine *fantastiske* donaldistiske modellen i full storleik som eksisterer her til lands, er 313-modellen som blei laga på nittitalet ein gong.

Heftet Duckmobiles av Geir Hasnes dekker ganske bra byggingen av den bilen der. Visse likheter mellom det heftet og Hall Of Fame bok 3 finnes også.

Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©

MikroMidas
45 år, Trondheim

28.11.2005, 00:23

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:

Den der uttalelsen forklarer ganske bra dit forhold til Don Rosa og Carl Barks som jeg har poengtert før.
Carl Barks sine detaljer er korrekte hvis de underbygger noe Don har bygget videre på, hvis ikke så er Barks detaljer fint lite "kanon".

I dette tilfellet var mitt poeng at dersom Don Rosas tegning av Skrues kontor er basert på Barks så er det ingen grunn til avvike særlig fra den. Dersom det er forskjell på DRs tegning og Barks' versjon så blir det ikke feil dersom museet følger Barks fremfor Don Rosa. Derimot vil det, etter mitt skjønn, være mer tvilsomt dersom de har basert seg på andre, mindre "autorative" kilder. Til sammenlikning forsøker f.eks. Stavanger Museum å få sine kulturhistoriske utstillinger mest mulig historisk korrekte. ;-)

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

28.11.2005, 02:09

Men du //ser// vel at forskjellen her er at Andeby-universet er fullstendig fiktivt?

Det aktuelle kontoret er jo satt opp av ekte donaldistar, så det er sannsynlegvis basert på korleis dei har tolka kontoret til å sjå ut basert på Barks' historier ja. Kombinert med kva som er praktisk, sannsynlegvis (til dømes hadde det vore veldig upraktisk dersom alle pengane han har liggjande rundt omkring skulle vera ekte amerikanske pengar frå femtitalet).

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

28.11.2005, 02:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.