Andeby Online > Diskusjonsforum > Ny Don Rosa?
Gå tilbake til forumoversikta ...

... Skrues liv var ein serie som allereie var under produksjon. Så Egmont kunne ikkje berre stoppe opp etter del to eller etter del sju. Men historiene Don leverte, var ikkje gode nok. Det var ikkje berre spørsmål om korleis desse skulle sjå ut -- han var nøydt til å starte heilt på nytt med dei. Noko som førte til at historiene blei betre.
Og det eksisterer ingenting slikt som objektiv kvalitet i dette tilfellet. Personleg må eg seie meg einig i beslutninga som ein gong blei gjort om at no har vi ærleg talt fått nok Skrues liv-historier. Hadde ikkje vore meg imot om dei hadde stoppa etter dei tolv heller. Men det er uansett ikkje ei beslutning som skiljar seg så veldig vurderingsmessig sett frå beslutninga om at Skrues liv kapittel 3 og 8 måtte skrivast på nytt.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.02.2006, 21:52

Men de to historiene som Sigvald nevner var de allerede ferdig tegna og tusja? Det er i såfall en stor forskjell. Etter hva jeg kan huske var det bare skisser som ble bett om å bli gjøres om på Skrues liv historiene og ikke en nesten 100% ferdig historie.
Hørte du det Tommy, du er ikke normal
21.02.2006, 22:53

Arpin Luséne skreiv:
donald4eva skreiv:
Hvor mange sider donald leser du i gjennomsnitt pr dag? Hvis du da har noe tall på det?
Dette spørsmålet passer vel ikke inn i denne diskusjonstråden...
Eller har jeg misforstått noe nå?
Siden det var snakk om sidetall, tenkte jeg at jeg kunne smyge inn et spørsmål som jeg ellers synes er vanskelig å plassere i noen av diskusjonstrådene. men, men... jeg skal holde kjeft fremover 
~Carpe diem~
Maggie
14 år, Oslo
22.02.2006, 12:23

Neinei, du må då ikkje halde kjeft på grunn av ein liten «feil»
Folk som er interesserte i å diskutere Donald er alltid velkomne her nemlig. 
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.02.2006, 12:26

Olaf Solstrand skreiv:
Neinei, du må då ikkje halde kjeft på grunn av ein liten «feil»
Folk som er interesserte i å diskutere Donald er alltid velkomne her nemlig.
Helt enig. De aller fleste her inne har vel gjort en liten "feil" før 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Innlegget blei sist redigert 22.02.2006, 12:37 av Jonas Larsen
Jonas Larsen
16 år, Larvik
22.02.2006, 12:35

Olaf Solstrand skreiv:
...........Skrues liv kapittel 3 og 8 måtte skrivast på nytt.
Den Don rosa historien som hele verden går og venter på nå, er ikke det Del 8 rev 3.14 mach 2.78 eller noe slikt ?. Siden ingen korrigerer Don for tiden, eller han ikke hører på saklig kritikk så har han kanskje funnet frem det gamle kasserte manuskriptet til den originale del 8 og gir det ut nå ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.02.2006, 14:32

Om eg hugsar rett handla vel den historia om at Bestemor Duck dreiv ein kafé i Klondike eller noko sånt, og det har jo Don seinare gått tilbake på, så noko direkte gjenbruk er det ihvertfall ikkje.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.02.2006, 14:45

Ah, oppklarende og betrygende.
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.02.2006, 14:48

Uansett er eg perleglad for at vi visstnok skal få fleire korte Don Rosa-historier framover. Dei siste fem åra har vi fått berre tre korte gag-historier frå Don («Hans første suksess» er i grenseland, så eg teller ikkje med den), og det synest eg er litt få. Skjønner godt at han foretrekker laaaange historier, kvar sin smak, men for min del skulle eg gjerne sjå at han skreiv fleire små, korte og hysterisk festlige.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 14:36

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.