Andeby Online > Diskusjonsforum > Ny Don Rosa?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Ja, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg. Likevel våger jeg ydmykt å spørre om noen her inne vet når neste Don Rosa-serie kommer.
Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke
Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 06:04 av Olaf Moriarty Solstrand
21.11.2005, 23:37

Personleg aner eg ikkje, men statistisk sett burde den jo kome i løpet av maks nokre månader no, ettersom det jo byrjar å bli ei stund sidan han leverte historia og han dessutan har ein tendens til å vera så populær at han blir trykt så fort som mogleg etter å ha levert historier.
Eg veit eigentleg ingenting, men vil tippe at vi har sett «The Prisoner of White Agony Creek» før januar er over.
Trur forsåvidt at dei færraste her inne bryr seg om kva mote er.
Og Don Rosa er framleis ein stor favoritt hos dei fleste her. (det viste ei meiningsmåling tidlegare i år iallfall).
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 21.11.2005, 23:46 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 23:45

Ingenting å takke for, og det er bokstaveleg talt, ettersom alt eg seier er rein gjetning. :-)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
22.11.2005, 00:13

Egmont burde vel kjenne sin besøkelsestid og gi ut denne serien som fortsettelse historie i de siste numrene før jul ??
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.11.2005, 09:28

Sleipe-Simon skreiv:
Ja, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg. Likevel våger jeg ydmykt å spørre om noen her inne vet når neste Don Rosa-serie kommer.
Er det ut og lite kult å vere Rosa-fan for tida? Den oppfatninga har ikkje eg. Kan verke som om det er ein generell einigheit blant eit stort antal fans om at hans historiar ikkje held heilt same kvalitetsnivå som dei gjorde midt på nittitalet, men det er ikkje det same som å ikkje vere fan.
For mitt vedkommande så er sjølv ei svak Rosa-historie ein god del hakk over den gjennomsnittlege Donaldhistoria, så eg er i alle fall fan. :-) Og det vil eg neppe slutte med med det fyrste, for med den farten han lagar historiar går det sikkert femten år før han i det heile tatt rekker å produsere nok historiar som eventuelt er elendige før dei utveger alt det geniale han alt har laga. ;-)
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
22.11.2005, 20:00

Sleipe-Simon skreiv:
Ja, jeg har skjønt at det for tiden er "ut" og lite "kult" å være fan av Don Rosa-serier. Man må følge moten, og Rosa har gått av moten hos de fleste merker jeg.
Mener du 'Donaldtegnere og -forfatteres syn på Don Rosa' diskusjonen?? hehe. Jeg er i hvertfall Don Rosa fan, og kommer til å være det en lang tid fremover, tenker jeg! 
Mickey
18 år, Horten
22.11.2005, 22:37

MikroMidas skreiv:
Egmont burde vel kjenne sin besøkelsestid og gi ut denne serien som fortsettelse historie i de siste numrene før jul ??
Det blir vel heller de tre numrene etter jul for å få folk til å fortsette abonnementet
Solveig
32 år, Trondheim
22.11.2005, 23:43

I følge de som jobber i forlaget så selger de ikke mere av utgivelsene med Don sine historier. Vet ikke helt om jeg tror på det, men så sier Olafs venner(tm)
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
22.11.2005, 23:44

MikroMidas skreiv:
I følge de som jobber i forlaget så selger de ikke mere av utgivelsene med Don sine historier. Vet ikke helt om jeg tror på det, men så sier Olafs venner(tm)
Akkurat det tror jeg stemmer meget bra. Hvis de selger mer, så er det vel såpass lite at det knapt er målbart.
Det er ikke så mange dedikerte Barks eller Rosa-fans at det vil slå ut i stor skala. Vi er tross alt et lite land.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
22.11.2005, 23:59

Han der søte Olaf Solstrand skreiv:
Personleg aner eg ikkje, men statistisk sett burde den jo kome i løpet av maks nokre månader no, ettersom det jo byrjar å bli ei stund sidan han leverte historia og han dessutan har ein tendens til å vera så populær at han blir trykt så fort som mogleg etter å ha levert historier.
Har bladd litt, og finner ut at Don sendte historia til Egmont i månadsskiftet juli/august. Ikkje så lenge sidan som eg trudde, altså. Då er mi nye gjetning at vi kan vente oss dette *tidlegast* i månadsskiftet januar/februar ...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.12.2005, 09:04

en dcml-bruger (Barry et-eller-andet?) skrev for nylig:
Don Rosa's next story?
I know Don is on Vacation, but he somehow keeps in touch through his new computer and cell phone.
I don't want to answer for him, but the last time we spoke
he wasn't planning to release a new story.
I know he has great stories still in his head, but we may never see them.
I don't know what it will take for him to do a new story, I hope someone has the answer.
It will be a sadder world if we never get another Don Rosa Duck story.
He had complaints about life, but never any solutions.
oledamgaard
29 år, Danmark
28.12.2005, 20:29

Kommer det et svar på dette spørsmålet, mon tro ?
http://stp.ling.uu.se/pipermail/dcml/2005-December/023779.html
Gunnar And
57 år, Larvik
28.12.2005, 23:08

I know Don is on Vacation [...]
La mannen slappe av i ferien
Han svarer når han føler for det.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
28.12.2005, 23:40

Vet at mange leter etter Skrue McDucks liv og levnet så jeg ville bare si ifra at et eksemplar av denne boken er til salgs på QXL. 
http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21298147
"Frøken Vable, du må **fordoble** mitt årlige bidrag til hakkespettene."
"Ja vel! Det blir **samme** **beløp** som før!
Solens Sønn
15 år, Ålesund
01.01.2006, 16:03

Antti Peltola skreiv dette på DCML i natt:
In Finland "The Prisoner of White Agony Creek" is announced to start in weekly Aku Ankka probably around May-June so then it would begin at issue 21/2006 or 22/2006.
Rettnok finske tal, men dei norske pleier vel ikkje å liggja så langt unna?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
03.01.2006, 15:03

Vel, det hadde ikke skadet med en ny Don Rosa heller...
Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))
176-761
39 år, Giske
03.01.2006, 21:58

Kom til å tenkja på ein ting ... Er det fleire enn meg som tenker slik at Don Rosa-historier frå Klondike eigentleg er historier det passer best å gi ut om vinteren? :-) Eg meiner, snø og kulde og det som verre er, det er ikkje slikt det er koseleg å lese om i juli.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
05.12.2006, 01:07

Det er i det minste minste bedre enn juni. Tross alt er det *jul*i. 
Men ja, jeg ser poenget ditt. Don Rosas herlige Klondiek historier er fin romjulslesning.
Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist
http://www.dingus.be - bloggen til Det Gode Selskap.
Guffen Delbekk
23 år, Halden
05.12.2006, 01:13

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.