Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Årets dårligste film?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Årets dårligste film?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Chicken Little. For en møkk.. Kan skrive Disney all over it, still a POS!!!
ok grafikk, men whiiiiah!! for en møkkafilm.

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 06:08 av Olaf Moriarty Solstrand

176-761
39 år, Giske

20.11.2005, 07:42

Eg kan ikkje seie meg verken einig eller ueinig ettersom eg ikkje har sett filmen, men: dersom du har rett i dette lover det dårleg for Disney-filmens framtid. Det seier eg fordi Chicken Little no selger kinobillettar så det suser, noko eg antar at Disney vil ta som eit signal på to ting:
a) at det er denne typen film folk vil ha
b) at dei klarer seg fint utan Pixar

Har lest ein del negative kommentarar om filmen på IMDB, så eg trur deg når du seier at den er såpass dårleg (sjølv om smak er ulik), og isåfall står vi i fare for at Disney held fram med å produsere dårleg film - og føler at dei har rett til det, fordi dei er Disney og dei difor har lov til å definere kva som skal vera bra og ikkje i staden for å lage noko som faktisk **er** bra. På denne måten skaper dei dessutan unødvendig konkurranse for dei som faktisk *kan* å lage god animasjonsfilm, då snakkar eg både om Pixar og Dreamworks.

Ergerleg at dei ikkje berre kan halde seg til det dei er gode til.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

20.11.2005, 07:54

Utdypning: CL er en standard college-baseball/football film fra 80 tallet, bare animert. animasjonen er god. men... men. Kanskje jeg forventer litt mer, kan være min feil, men herregud, LITT MANUS MÅ vi da kunne forvente?

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

20.11.2005, 08:08

Tror ikke Chicken Little akkurat danker ut Alone In The Dark akkurat. Når jeg tenker meg om så går vel ikke det teknisk sett an.

Saragossa
102 år, Tromsø

20.11.2005, 13:42

Nja, tok kanskje for hardt i. "Death Academy - School Night Massacre", er verre. "The Slaughterhouse Massacre" er temmelig ille den og. Legger vi så til "Hood of the Living Dead", "Bikini Girls on Dinosaur Planet" og "Predator Island" har vi i alle fall 5 filmer som er verre enn "Chicken Little".
"Herbie: Fully Loaded" var fæl (det er bare to grunner til at Lindsay Lohan kan livnære seg som skuespiller, og de ble etter sigende krympet fordi testpublikumet ble distrahert...), men men så er jeg 30 år eldre enn målgruppen også.

(Pervert! (2005))

176-761
39 år, Giske

21.11.2005, 20:41

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.