Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Artikkel i Dagsavisen

Andeby Online > Diskusjonsforum > Artikkel i Dagsavisen

Gå tilbake til forumoversikta ...

Dagsavisen har en artikkel om Donalds 70 års dag, der vår vert, Olaf Solstrand, er omtalt. Nå blir han riktig nok kalt for både Donald-forfatter, Donald-tegner og Donald-skaper i artikkelen, men slike unøyaktigheter må man vel regne med nå til dags....

http://www.dagsavisen.no/lordag/2004/03/784756.shtml

Sverre Amundsen

Sverre
36 år, USA

17.03.2004, 16:14

Og jeg husker sekstiårsdagen...

Jeg begynner visst å bli gammel...

Saturos
19 år, Stavanger

17.03.2004, 19:53

Og jeg husker ennå tydelig 1984, da femtiårsdagen var. Det året den første i en lang rekke av gullbøker med Barks-historier kom ut. Tiden går fort.

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

17.03.2004, 21:26

Husker fremdeles, som om det var i går, donald-t-Skjorten jeg fikk som var altfor stor, men som jeg gikk med hele sommeren. Sto Donald - 60 år eller noe sånt

Saturos
19 år, Stavanger

17.03.2004, 22:05

Sverre skreiv:
"Dagsavisen har en artikkel om Donalds 70 års dag, der vår vert, Olaf Solstrand, er omtalt. Nå blir han riktig nok kalt for både Donald-forfatter, Donald-tegner og Donald-skaper i artikkelen, men slike unøyaktigheter må man vel regne med nå til dags....

http://www.dagsavisen.no/lordag/2004/03/784756.shtml "

Berre så det er sagt: Artikkelen er skrive av A-pressen (eller, dei har vel strengt talt bytta namn no), og har difor nok stått på trykk langt fleire stader enn i Dagsavisen, ettersom AP leverer til minst eit tjuetals aviser (eg VEIT at dette stod i Bergensavisa på sundag), men det er berre Dagsavisen som har lagt det ut i nettutgåva. Ja, ja...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
25 år, Tromsø

17.03.2004, 23:53

Sleipe-Simon skreiv:
"Og jeg husker ennå tydelig 1984, da femtiårsdagen var. Det året den første i en lang rekke av gullbøker med Barks-historier kom ut. Tiden går fort."
---------------------

Jeg begynte på skolen i 1974 da Donald rundet 40.

Sigvald

Sigvald Grøsfjeld jr.

19.03.2004, 22:13

74 er budt, 74 er budt. Noen høyere?

Saturos
19 år, Stavanger

19.03.2004, 23:02

Sigvald Grøsfjeld jr. skreiv:

Sigvald"

DET var før min tid. Var det noen spesiell markering det året?

Sleipe-Simon Den eldste banditten i Klondyke

Sleipe-Simon

19.03.2004, 23:09

Sleipe-Simon skreiv:
"Sigvald Grøsfjeld jr. skreiv:

Sigvald"

DET var før min tid. Var det noen spesiell markering det året?"
-----------------------------

Jeg holdt meg til barnebladet Disneyland på den tiden - så det vet jeg ikke sikkert, men jeg ser ikke bort fra det.

Sigvald

Sigvald Grøsfjeld jr.

22.03.2004, 02:21

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.